TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

להב בצמיחה


להב אל.אר
להב אל.אר במו"מ מתקדם לרכישת 31 נכסים (מרביתם מרכזי קניות שכונתיים וסופרמרקטים) בתמורה לכ-76-78 מיליון אירו (כ-300 מיליון שקל); תשואת עסקה צפויה של כ-8%; תשואה צפויה להון העצמי של כ-10%
לאחר השלמת העסקה יהיו בבעלות החברה למעלה מ-70 מרכזי קניות בגרמניה (מרביתם שכונתיים) לעומת כ-40 כיום והכנסות החברה צפויות לגדול בכ-60%

אבי לוי ישקיע בלהב אל.אר כ-100 מיליון שקל ויהפוך לבעל השליטה בחברה

ההשקעה תתבצע במסגרת הנפקת זכויות בהיקף של בין כ-150-180 מיליון שקל

ההון העצמי הצפוי של החברה בהשלמת הגיוס ובהמרת האגחים צפוי להיות כ-340-350 מיליון שקל לעומת כ-135 מיליון שקל כיום

לאחר המהלך, צפוי אבי לוי להגדיל את אחזקותיו מכ-14% לכ-38-45% מהון המניות ואלי להב יחזיק 20% מהון המניות

אבי לוי:"מעריך מאוד את הנהלת החברה ומודה לאלי להב שאישר את מהלך העברת השליטה. אני סמוך ובטוח שיחד עם הצוות המוביל של החברה נמשיך להצעיד את להב קדימה ולפעול לטובת בעלי המניות של החברה, גיוס ההון המהותי שהחברה תבצע יהווה בסיס להמשך צמיחה וגידול פיתוח עסקי החברה שכאמור אני שמח להצטרף לעשייה״

אלי להב: " אחרי שנים רבות החלטתי להעביר את המושכות וההגה לטובת החברה אם כי אני נשאר בעל מניות מהותי שימשיך להיות מעורב ולעזור לאבי לאיליק חוה ושלומי. אבי בעל יכולות רבות בתחום שבו אנו פועלים, ואין לי ספק שניסיונו הרב וכניסתו כבעל שליטה יסייע לנו בהמשך התפתחות החברה. מאמין שכניסתו של אבי לחברה וגיוס ההון הצפוי תוביל את החברה באסטרטגיה קדימה לגבהים, ברכותי למהלך וברכותיי לאבי ותודה על האמון"

בנוסף, מתנהל מו"מ למכירת נכס בגרמניה בכ-11.5-12 מיליון אירו; הנכס נרכש תמורת כ- 8 מיליון אירו (שווי בספרי החברה)

מתנהל מו"מ להשכרת הנכס בסיטי טאואר ברמת גן לתקופה ארוכה ומכירת 50% ממניות חברת הנכס בשווי 60 מיליון שקל (שווי הנכס בספרי החברה כ-46 מ' שקל)

מימון מחדש לנכסים בגרמניה בסך של כ-19 מיליון שקל (חלקה של החברה)

חברת להב אל.אר הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בגרמניה, הודיעה היום כי בוחנת גיוס הון בדרך של הנפקת זכויות בהיקף של 180 - 150 מיליון שקל. אבי לוי הודיע כי ישתתף בהנפקת הזכויות בהיקף שלא יפחת מכ-95 מיליון שקל ובכך יהפוך לבעל שליטה בחברה.

לאחר הנפקת הזכויות ומימוש האופציות והאגח להמרה אבי לוי צפוי להחזיק כ-38%-45% מהון המניות של להב אל.אר ואלי להב כ-20% מהון המניות של החברה.

במקביל, דיווחה להב אל אר על מו"מ מתקדם לרכישת 31 מרכזי קניות המשרתים צרכי אוכלוסיה מקומית בגרמניה בתמורה לכ-76-78 מיליון אירו (כ-300 מיליון שקל), חלקה של להב אל אר בעסקה כ-75% וההון העצמי הצפוי יהא בין 24-32 מיליוני אירו (כ-100 מיליון שקל). תשואה עסקה צפויה של כ-8%. תשואה צפויה להון העצמי של כ-10%.

שטחם הבנוי של המרכזים הינו כ- 73 אלפי מ"ר (מתוכו כ-6.7 אלפי מ"ר שטח ריק) ודמי השכירות השנתיים כ- 6 מיליוני אירו. תקופת השכירות הממוצעת של כלל הנכסים הינה כ- 7 שנים לרשתות סופר מרקט, מוצרים לבית, פארם ועוד מוביליות בגרמניה, ביניהן Netto, Edeka, Lidl, Aldi, Rewe, Rossman, DM ועוד.

בנוסף, הודיעה להב אל אר כי חברת הבת (75%) מנהלת משא ומתן עם צד שלישי למכירת נכס בגרמניה בכ- 11.5-12 מיליון אירו. הנכס נרכש על ידי חברת הבת הזרה תמורת כ-8 מיליון אירו (שווי בספרי החברה).

בנוסף, הודיעה להב אל.אר כי מתנהל מו"מ להשכרת הנכס בסיטי טאואר ברמת גן לתקופה ארוכה למשרדים ומכירת 50% ממניות חברת הנכס בשווי 60 מיליון שקל (שווי הנכס בספרי החברה כ-46 מיליון שקל). הרוכש הפוטנציאלי עתיד לשכור את מלוא הנכס לתקופה של לפחות 10 שנים לשימוש משרדי ולבצע עבודות התאמה בנכס בסך משוער של כ- 18 מיליון שקל. דמי השכירות השנתיים אמורים להסתכם לסך של כ- 3.6 מיליון שקל (לעומת כ- 2.8 מיליון שקל כיום).

בנוסף, הודיעה להב אל.אר כי בימים אלו השלימו חברות בת זרות פירעון של ההלוואה שנלקחה במועד הרכישה (יולי 2017) בסך של 5.86 מיליון אירו . הפירעון נעשה באמצעות מימון בנקאי שנתקבל בסך של כ- 4.6 מיליון אירו והיתרה ממקורותיה. חברת הבת הזרה במו"מ להגדלת המימון הבנקאי הנ"ל בסכום נוסף של כ-6.6 מיליון אירו (חלקה של החברה 75%) .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il