TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עיריית בית שמש נתנה אור ירוק לתכנון של חברת נתיב פיתוח לפרויקט פינוי בינוי במרכז העיר בית שמש


פרויקט התחדשות עירונית במרכז בית שמש של קבוצת נתיב פיתוח קרדיט הדמייה משרד אדריכלים עדן בר
שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, אמר כי "מדובר בציון דרך משמעותי בפרויקט הפינוי בינוי הגדול בבית שמש. התכנית מתקדמת הודות לשיתוף פעולה פורה של העירייה והצוותים שלנו"
קבוצת נתיב פיתוח, המקדמת את פרויקט הפינוי בינוי הגדול בשכונת ביאליק במרכז העיר בית שמש, מדווחת כי קיבלה אור ירוק מהעירייה לתכנון שהגישה עבור הפרויקט. הפרויקט יבוצע במספר שלבים, כאשר בשלב הראשון החברה תפעל לפינוי כ- 64 דירות במתחם ותבנה במקומן למעלה מ- 500 דירות.

בשבוע שעבר התקיימה בעירייה פגישה בהשתתפות הנהלת נתיב פיתוח: מר שמחה גריידינגר – יו"ר, אריק גלעד – משנה למנכ"ל ואדריכל הפרויקט מטעם נתיב פיתוח עדן בר, עם צוות ההנדסה בעירייה, במסגרתה הגיעו הצדדים להסכמות לגבי המתווה התכנוני. נתיב פיתוח החלה כעת בהכנת התכניות המפורטות על בסיס האישור העקרוני של העירייה, ותגיש אותן לאישור הוועדה המקומית בתקופה הקרובה.

שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, אמר כי "מדובר בציון דרך משמעותי בפרויקט הפינוי בינוי הגדול בבית שמש. התכנית מתקדמת הודות לשיתוף פעולה פורה של העירייה והצוותים שלנו. יש זהות אינטרסים בין העירייה, בעלי הדירות במתחם ובין נתיב פיתוח בצורך לחדש את השכונה הוותיקה במרכז העיר ובעיקר לחזק אותה ולשפר את איכות החיים של התושבים המתגוררים בה. התכנית שעבדנו עליה בהחלט תספק פתרונות טובים בהיבט התשתיות הציבוריות וחווית המגורים".

על פי התב"ע המאושרת שקודמה ע"י מתכננים מטעם הממשלה יחד עם העירייה ותושבי השכונה, יהרסו כ- 330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה- 50 וייבנו במקומן כ- 1,700 יח"ד חדשות ו- 200 יחידות דיור מוגן. התכנית כוללת גם מוסדות ציבור חדשים, פארקים, גינות שעשועים, תשתיות חדשות ועוד. מדובר בתכנית בקנה מידה גדול ברמה הארצית בכלל ולעיר בית שמש בפרט, הזקוקה לדירות חדשות לתושביה הוותיקים והצעירים. על תכנון הפרויקט מטעם נתיב פיתוח אמון האדריכל עדן בר ממשרד בר לוי דיין אדריכלים המתמחה בתכנון ערים.

לצורך קידום התוכנית והכנת תשתיות מתאימות למתחם, חברת נתיב פיתוח שכרה את שירותי משרד המהנדסים של אלה בן-נון שילוו את הפרויקט.

בשנת 2011 החל משרד הבינוי והשיכון ליזום תכנית לפינוי בינוי במתחם ביאליק בבית שמש, ותכנית זו אושרה בתחילת שנת 2016. במהלך השנים האחרונות נעשו ניסיונות התארגנויות שונות לקידום הפרויקט אך ללא הצלחה. קבוצת נתיב פיתוח שכן מצליחה לארגן את בעלי הדירות בהצלחה, ממשיכה לפעול מול בעלי הדירות והעירייה לקידום השלבים הבאים בפרויקט.

מר שמעון גולדברג יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה בעיריית בית שמש הוסיף והדגיש : "אין ספק כי מימוש תכנית התחדשות עירונית לשכונת ביאליק מתקדמת בצעדי ענק. לוועדה המקומית בראשה אני עומד יש מחויבות גדולה להצלחת הפרויקט למען התושבים. נמשיך ללוות את התכנון והביצוע, עד לאכלוס הפרויקט על ידי התושבים".

לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן פעילות נרחבת בבית שמש ובימים אלה משלימה החברה 2 פרויקטים ברמה בית שמש א' עם למעלה מ- 100 יחידות דיור הכוללים צמודי קרקע ובניינים. בנוסף, נמצאת נתיב פיתוח בביצוע ולאחר היתרים בלמעלה מ- 30 בניינים עם כ- 800 יחידות דיור ושטחי מסחר במספר פרויקטים ברמה בית שמש ד'.

קבוצת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ- 30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים בבית שמש, בחריש, בקריית ים ובמודיעין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il