TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המוסדיים מאמינים בקבוצת MORE


קבוצת MORE
חיזוק משמעותי בקרב שוק ההון לקבוצת הנדל"ן: ילין לפידות ומורי ארקין ישקיעו 15 מיליון ש"ח במניות MORE * ילין לפידות יהפכו להיות בעלי עניין בקבוצה

המהלך מגיע על רקע תנופת העשייה בקבוצה: פתיחת הקניון בחריש, זינוק במכירת דירות והצלחה של המלון בפולין


קבוצת הנדל"ן MORE, יזמית בנייה למגורים ומסחר מניב, פרסמה לאחרונה דיווח על היקף מכירות חצי שנתי המצביע על עלייה משמעותית במכירת דירות לעומת החציון הראשון של 2018 וזאת, בין היתר, בשל שיווקן של דירות מחיר למשתכן בשכונת נרקיסים בראשל"צ. הקבוצה גם פתחה לפני כחודש את אחד ממיזמי הדגל שלה בתחום המסחר המניב – הקניון הראשון שלה בחריש, כאשר היא צפויה לפתוח בעוד כחודשיים את מתחם המסחר שלה הבא שלה במרכז מודיעין.


כדי לחזק את אמון המשקיעים בהצלחה המתממשת – הן בעלי המניות והן מחזיקי אגרות החוב שלה - הודיעה הקבוצה לאחרונה על מהלך של מינוף הצלחת המכירות בפרויקט "מחיר למשתכן" בשכונת הנרקיסים בראשל"צ, לצורך הגדלה וחיזוק של הבטוחות בסדרת אג"ח ח'.


כעת, מודיעה הקבוצה על מהלך המבטא אמון משמעותי של שני גורמים מוסדיים מובילים: הקצאה פרטית בהיקף של 15 מיליון שקל לבית השקעות ילין לפידות ולחברת ההשקעות של איש העסקים מורי ארקין. במסגרת המהלך, הפכה ילין לפידות לבעלת עניין בקבוצה.


"ההשקעה מצד משקיעים מוסדיים מובילים כמו ילין לפידות ומורי ארקין מבטאת אמון יוצא דופן הן בהנהלת החברה והן באסטרטגיית היזמות המשולבת של הקבוצה" אומר יו"ר הקבוצה חנן מור.


"בשנים האחרונות הצגנו עלייה משמעותית בהון העצמי של החברה וכניסת השותפים החדשים מחזקת אותנו עוד יותר. הפעילות העסקית שלנו, אם בייזום בתחום המגורים ואם בנכסים המניבים, מתחילה לבוא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות ולפיכך אנו משוכנעים שנמשיך לייצר ערך רב לבעלי המניות הקיימים והחדשים.


כשמסתכלים קדימה על הרווח הגולמי הצפוי מהפרויקטים שבהם כבר זכינו ועל הצפת הערך הצפויה מעליית השווי של נכסי הנדל"ן המניב של הקבוצה המבוססים על אסטרטגיית המסחר המשקפים את הראיה המיוחדת שלנו את היומיום של מחר, מבינים כיצד אלה צפויים להשתקף בדוחותיה של הקבוצה בטווח הקצר והבינוני.


אני סבור כי שותפי דרך המלווים את החברה לאורך השנים כמשקיעים משמעותיים שכבר הביעו אמון באגרות החוב של החברה, ראוי שייהנו גם מהצפת הערך הצפויה בהון של החברה ובתשואת המנייה שלה".
בית השקעות ילין לפידות הוקם על ידי רו"ח דב ילין ורו"ח יאיר לפידות בשנת 2004, וצמח מאז לאחד הגורמים המוסדיים המצטיינים והרווחיים ביותר בשוק.


רק לאחרונה דווח על גידול 16% ברווח הנקי ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הבעת האמון הנוכחית ממשיכה את מדיניות בית ההשקעות של השקעה ביזמיות נדל"ן מהמובילות בארץ. ילין לפידות הינו משקיע קבוע באגרות החוב של החברה בעשור האחרון, ומחזיק גם כיום חלק משמעותי מאוד באגרות החוב שלה.


מורי ארקין, אחד מאנשי העסקים הבודדים שמוגדר כ"משקיע מוסדי פרטי", ניהל בשנים האחרונות פעילות עסקית ענפה שכללה בין היתר רכישת 5% מ"כלל ביטוח", ובעלות על קרן החזקות פרטיות בשווי מיליארדי שקלים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il