TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת עמרם את נידם התחדשות עירונית - re:new : התקבל היתר בנייה לפרויקט התמ"א 38 בדרך שרה 219 זיכרון יעקב


אחרי תמא 38 דרך שרה 219 - הדמיה
עדי גייר סמנכ"ל השיווק בחברה: "אנו נערכים בשטח להתחלת הבנייה במהלך החודשים הקרובים"

מחברת עמרם את נידם התחדשות עירונית מוסרים כי מדובר בבניין ישן הנמצא ברחוב דרך שרה 219 פינת הלל יפה בזיכרון יעקב. הבניין בן 3 קומות מעל קומת עמודים מתחילת שנות ה - 60 , אשר בו 3 כניסות ו – 18 דירות קיימות. בכל קומה 4 דירות, כאשר שטח ממוצע לדירות הקיימות עומד על כ – 65 מ"ר. בבניין אין מעלית ואין חניות לדיירים הקיימים.


מהחברה מוסרים כי יבנו עוד 2.5 קומות על הגג הקיים ו –6 דירות גן בקומת העמודים של הבניין – סך הכל יתווספו עוד כ – 19 דירות חדשות לבניין הקיים.


אדריכל הפרויקט: לוי – לוסטיג אדריכלים.


כאמור, מהחברה מדווחים כי התקבל היתר בנייה לפרויקט ביוני 2019. ומרגע העלייה על השטח, הבניה תימשך כ – 24 חודשים. עוד מציינים בחברה כי, מדובר בתמ"א 38/1 ולכן במהלך הבנייה כל הדיירים ימשיכו לגור בדירות הקיימות.

עדי גייר סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחב' עמרם אברהם מציין, כי תמהיל הדירות החדשות יכלול: דירות גן עם גינה בשטח של כ – 16 מ"ר, דירות 3.5 חדרים בשטח של כ – 80 מ"ר עם מרפסת שמש בשטח של כ – 8 מ"ר, דירות 4.5 חדרים בשטח של כ – 115 מ"ר עם מרפסות שמש בשטח כולל של כ – 13 מ"ר ופנטהאוזים.
מחירי הדירות יהיו החל מ – 1,450 מיליון שקל לדירות גן ועד למחיר של כ – 1,650 מיליון שקל לפנטהאוז. גייר מוסיף, כי שיווק הדירות החדשות החל.

אסף חמו מנהל המכירות אומר, כי בעלי הדירות הקיימות ייהנו מחיזוק המבנה הכולל: חדר מגורים וממ"ד בשטח כולל של כ – 25 מ"ר וכן מרפסת שמש. בנוסף יוחלפו כל התשתיות המשותפות, כל חזיתות המבנה יחופו באבן וכן שיפוץ לובי הכניסה לבניין, תוך השמת דגש על תוספת מעלית חדשה ומרווחת על פי תקן נגישות. כל השטח יפותח כולל גינון ועיצוב מודרני.


הוא מציין, כי במבנה הקיים אין חנייה, והדיירים הקיימים ימשיכו להשתמש בחניון הציבורי בקרבת הבניין המדובר. לאחר התמ"א לכל דירה חדשה בלבד, תהיה חניה עילית.

בחברה מציינים כי, פרויקט זה מצטרף לרצף הפרויקטים אותם החברה מבצעת ברחוב דרך שרה וכי בימים אלה החברה בעיצומו של שיווק 15 דירות חדשות בניין 220, ובבניין 222 הסתיים בהצלחה מרובה שיווק כל 14 הדירות החדשות בפרויקט. חשוב לציין שכל בניין קיבל היתר בניה בנפרד.











טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il