TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפנטהאוז הגבוה ביותר בשכונת נווה שרת בתל אביב מוצע למכירה


פרויקט גרין פארק בשכונת נוווה שרת קרדיט צילום אסף פינצ'וק
עדית פרידמן, מנהלת השיווק של חברת מטרופוליס "פרויקט גרין פארק הוא דוגמא להשפעה החיובית שיש לפרויקטים גדולים של התחדשות עירונית"

חברת מטרופוליס אשר בנתה את פרויקט גרין פארק בצפון תל אביב, מציעה למכירה את הפנטהאוז הגבוה ביותר בשכונה, הממוקם בקומה 27. מדובר בפנטהאוז בן 5 חדרים עם ארבעה כיווני אוויר, בשטח בנוי של 164 מ"ר עם מרפסת ענקית בשטח של 130 מ"ר ושתי מרפסות נוספות בשטח של כ-30 מ"ר. הפנטהאוז כולל 2 חניות ומחסן. הפנטהאוז מעוצב ומרוהט בסגנון עדכני ומודרני. מחירו 6.2 מיליון שקל, ומיועד לאכלוס מיידי.


עדית פרידמן, מנהלת השיווק של חברת מטרופוליס "פרויקט גרין פארק הוא דוגמא להשפעה החיובית שיש לפרויקטים גדולים של התחדשות עירונית. פרויקט זה שינה את התפיסה והתדמית של שכונת נווה שרת, והביא אוכלוסייה חדשה לאזור ברמה סוציו אקונומית גבוהה. עד היום אכלסנו בו 446 משפחות. בפרויקט שווקו מגוון רחב של דירות עם ליין דירות פרימיום מיוחדות של מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים ".

פרויקט גרין פארק בנווה שרת, הינו פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול שנבנה עד כה בארץ במסגרת פרויקט פינוי בינוי. הפרויקט כולל 447 יחידות דיור ב-6 בניינים: 3 מגדלים בני 17-27 קומות ו-3 בניינים נמוכים בני 10 קומות. בנוסף, הוקמו חניונים תת קרקעיים לרשות הדיירים הכוללים 680 חניות.


גרין פארק מהווה כיום חלק אינטגרלי משכונות היוקרה של צפון תל אביב כדוגמת צהלה, שיכון דן ותל ברוך צפון.


השכונה תוכננה על ידי משרד האדריכלים כנען שנהב כשכונה בעלת מתחם סגור לתנועת כלי רכב, הנמצאת במרחק הליכה מפארק הירקון וכוללת למעלה מ-5 דונם של שטחים ירוקים, בהם גם פארק אקטיבי לפעילות ספורטיבית.

הפרוייקט הוקם בניהולה של מטרופוליס בשותפות עם החברות אלקטרה נדל"ן ו SGS



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il