TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בתוך שנתיים: עלייה של 140% במספר הדירות בהתחדשות עירונית בדרום


שלומי בן עזרי מנכל ארגון הקבלנים באשדוד
מהנתונים עולה כי מאפריל 2018 ועד מרץ 2019 החלו בבנייתן של 572 יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית בדרום – תמ"א 38 ופינוי בינוי

בתוך שנתיים זינוק של 140% בהתחלות הבנייה של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית בדרום הארץ, כך עולה מנתוני הלמ"ס שנותחו על ידי ארגון קבלני אשדוד.

מהנתונים עולה כי מאפריל 2018 ועד מרץ 2019 החלו בבנייתן של 572 יחידות דיור במסגרת התחדשות עירונית בדרום – תמ"א 38 ופינוי בינוי. זאת לעומת נתון נמוך בהרבה שנרשם בתקופה שבין אפריל 2016 למרץ 2017 עם 236 התחלות בנייה בלבד.

בחלוקה שבין פרויקטים של חיזוק והרחבה (תמ"א 38/1) לבין פרויקטים של הריסה ובנייה מחדש (פינוי בינוי ותמ"א 38/2) עולה כי בשנה האחרונה החלו בדרום הארץ בבניית 399 יחידות דיור בפרויקטים של חיזוק והרחבה לעומת 173 יחידות דיור בפרויקטים של הריסה ובנייה מחדש.

אם בוחנים את מספר התחלות הבנייה בהתחדשות עירונית בשנה האחרונה מגלים כי תל אביב מובילה עם 4,610 יחידות דיור, אחריה מחוז המרכז עם 1,974 יחידות דיור, מחוז חיפה עם 1,130 יחידות דיור, מחוז ירושלים עם 354 יחידות דיור ואת הרשימה סוגר מחוז הצפון עם 216 יחידות דיור.

לדברי שלומי בן עזרי מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד "העלייה במספר התחלות הבנייה בפרויקטי התחדשות עירונית נובעת ממדיניות ראשי הרשויו. כך למשל עיריית אשדוד מעודדת בצורה נמרצת התחדשות העירונית באמצעות תמ"א 38 ופינוי בינוי. העירייה מביעה נכונות מאוד גדולה לקידום הנושא על מנת לחדש את העיר ולהפוך את הבניינים המתפוררים לבניינים מודרנים. עם זאת, המדינה חייבת להמשיך ולהתיר את החסמים ולהעלות את הכדאיות הכלכלית בבניית פרויקטי התחדשות עירונית בפריפרייה על מנת ששיעור גבוה יותר מהפרויקטים יבוצעו בין היתר ביישובי הדרום".


כמו כן בן עזרי מציין כי על אף הבנייה הרבה של פרויקטי התחדשות עירונית באשדוד, ישנם הרבה מאוד פרויקטים מסוג זה המוקמים עם ליקויי בנייה חמורים ויש לשים דגש לנושא זה. רק לאחרונה התגלו ליקויי בנייה חמורים באתרי בנייה של פרויקטי תמ"א ברחבי אשדוד התגלו במהלך סיור של מנכ"ל ארגון הקבלנים באשדוד - שלומי בן עזרי יחד עם אדריכל העיר - רם אהרוני, מנהלת מחלקת פיקוח הבנייה - כרמית סיני ומספר מפקחים מהעירייה.


"הליקויים שהתגלו מלמדים על תופעה קשה של יזמים הקוראים לעצמם "קבלנים" בתחום התמ"א שבונים פרויקטים ללא ניסיון או הבנה בתחום. מיותר לציין שליקויים אלו חושפים את הדיירים למפגעים בטיחותיים חמורים והוצאות כספיות גבוהות לתיקונם. אנו ממליצים שלא להקל ראש בבחירת הקבלן המבצע בפרויקט התמ"א. אנו, כארגון קבלני העיר אשדוד, מציעים לדיירים להסתייע בשירותנו לבדיקת זהות הקבלן המבצע, משך זמן ניסיונו והאם ביצע פרויקטים דומים בעבר. אנו שמח לסייע לדיירים על מנת לבחור קבלן מבצע אמין ומקצועי ומזמינים אותם לפנות אליו בכל עניין בנושא"





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il