TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

למכירה: הפנטהאוז הכי יקר ברמת השרון


הדמיית_חוץ_מוריה 8 קרדיט - פזית שאולי אדריכלית
קבוצת בהרי מציעה את הפנטהאוז היוקרתי בפרויקט ההתחדשות העירונית "מוריה 8" ב 30 מיליון ₪

פרויקט "מוריה 8" ברמת השרון מוקף בתים פרטיים ובניה נמוכה. גובל מצידו האחד ברחוב סוקולוב ומצידו המערבי – פונה למרחבים הירוקים ומשקיף אל הים. המבנה כולל 4 קומות בהן 12 דירות פרימיום ופנטהאוז יוקרתי.

בראש הפרויקט הוצע השבוע למכירה, פנטהאוז מהיוקרתיים בישראל, והיקר ביותר ברמת השרון, במחיר של 30 מיליון ₪. הנכס משתרע על פני קומה שלמה בשטח של 400 מ"ר וכולל מרפסות נרחבות, 170 מ"ר, (כולל אפשרות ל - ROOFTOP של 200 מ"ר) משקיף לנוף פנורמי לים וכולל בריכת שחייה וקירות צמחייה ורטיקליים Green Walls. על עיצוב פנים אמון האדריכל נסטור סנדבנק, אדריכל ה"אלפיון העליון" שעיצב את "בית הקוביות" - פרויקט שפורסם בלמעלה מ 500 אתרי אדריכלות בעולם ושימש כהשראה לתכנון הפנטהאוז במוריה 8.

הפנטהאוז מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי, כאשר המימדים והתכנון הייחודי של החללים העצומים יוצרים תחושה של וילה בשמיים. הפנטהאוז נמצא כעת לקראת סיום עבודות המעטפת וכדי לראות את העיצוב הסופי והמוקפד המתוכנן בו, גייסו היזמים את הטכנולוגיה המובילה בעולם של VR. לקוחות האלפיון הפוטנציאליים, מסתובבים במרחבי הפנטהאוז העצומים כשהם מרכיבים משקפי VR אלחוטיים, ובעזרת טכנולוגיה של מציאות רבודה רואים וחווים את העיצוב היוקרתי כפי שחזו אותו המתכננים.

אייל בהרי מנכ"ל ובעלים קבוצת בהרי: "מוריה 8 הוא דוגמא יוצאת דופן למבנה של התחדשות עירונית שהפך למבנה בוטיק מהיוקרתיים ביותר בשרון. הפנטהאוז שיושק השבוע פונה לפלח שוק מאוד ספציפי שמחפש את השלמות והיוקרה. זוהי פנינה נדל"נית נדירה בעיר, שמשלבת מיקום מעולה ושקט לצד נגישות מקסימלית לצירים מרכזיים ונוף פנורמי עוצר נשימה.

"כחברה החותרת לחדשנות, שילבנו טכנולוגיה מתקדמת כדי להעצים את חווית הרכישה והסיור במרחב, ולסייע לקונים הפוטנציאליים לחוש את העיצוב השלם והמוקפד של הנכס. אנו גאים בתוצאות הפרויקט ומתרגשים לקראת ההשקה הקרבה".


בהרי היא חברה יזמית וקבלנית המתמחה בבניית מבנים חדשניים ואיכותיים למגורים מתוך תחושת אחריות לשימור פני העיר ולפיתוחה, כיצירת מופת של האדריכלים והמהנדסים הפועלים בחברה. החברה פועלת למעלה מ 45 שנה, וחתומה על פרוייקטים מצליחים הכוללים אלפי יחידות דיור - בבנייה רוויה ובבניית צמודי קרקע וזאת בנוסף לבתי מסחר ובנייני תעשיה, בישראל ובאירופה. (בינהם : אז"ר 3 והשופטים 64 ברמה"ש, רחובות ההולנדית, הרצל 197 רחובות,ו- TOWER אם המושבות פ"ת)



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il