TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רכשתם נכס בחו"ל? מה עושים עכשיו?


גיל בר ועומר דניאל
לעיתים נדמה כי כולם רוכשים דירות בחו"ל. ולמה לא, בעצם? אפיק השקעה סולידי, נוח ובעיקר – יותר זול מישראל

אולם, רוב הקונים חושבים שבקניית הנכס תם תפקידם ומעתה הם ירוויחו תשואה כזאת או אחרת בלי הפסקה. גיל בר ועומר דניאל, מנכ"לים משותפים ב – "נדל"ן אחד על אחד" מסבירים כי אין זה המצב ולכן יש לתת את הדעת ל"יום שאחרי".


לרוב, לאחר חתימת חוזה הרכישה מגיע השלב הבא, בדרך כלל שלב השבחת הנכס או במילים אחרות שיפוץ. מדובר בשלב קריטי בחשיבותו המורכב ממספר אלמנטים:

תקציב - כל מי ששיפץ דירה יודע עד כמה קשה לעמוד ביעד הראשוני ולא לחרוג ממנו. לכן, הסוד טמון רגע אחד קודם בשלב התכנון. כבר בשלב זה, היעזרו במומחים ופנו לאיש מקצוע כדוגמת אדריכל או מעצב פנים שייתנו לכם תכניות מפורטות של הדירה לאחר השיפוץ.


טיפ נוסף הוא לבחור את חומרי הגמר עוד בשלב התכנון ולצרף אותם לתוכנית שלכם וזאת על מנת:
1. להכיר את מחירי חומרי הגמר השונים, מה שיכול להצביע מבעוד מועד על חריגה או עמידה בתקציב.
2. כאשר נקבל את התכנית בצורת תלת-מימד היא תהיה עם החומרים שכבר בחרנו וכך נוכל לראות את "זרימת הבית" ולבחון האם הצבעים והחומרים השונים אכן משתלבים ומוצאים חן בעינינו.

זמן - "זמן זה כסף" במיוחד כשזה נוגע לשיפוץ נכס. הרי כל זמן שהקבלן מתעכב בעבודתו הוא גורם למשקיע הפסד כספי בגלל שהנכס לא מושכר. לכן, החתימו את הקבלן על חוזה עבודה שבו מוגדר המועד המדויק של סיום העבודה, חוזה זה חייב להכיל קנס נגד הקבלן במידה וחרג מהזמנים שהוגדרו ע"י שני הצדדים.

איכות – החשש הגדול של כולנו בעת שיפוץ נכס בשלט רחוק הוא שאנו לא יודעים מה טיב החומרים שהקבלן משתמש בהם. לכן, החתימו את הקבלן על חוזה עבודה בו הוא ייתן אחריות לעבודה שביצע. סכמו עם הקבלן מראש באיזה חומרים ישתמש (במידה ואתם בקיאים בחומרים הקיימים בשוק) ותגיעו או שלחו נציג מטעמכם, מספר פעמים, במהלך השיפוץ כדי לבקר את תהליך השיפוץ ואת איכות החומרים.

לאחר שצלחנו את שלב השבחת הנכס והשכרנו אותו, מגיע השלב החשוב ביותר בהשקעה והוא ניהול הנכס. זה השלב בהשקעה שנעשה מסובך יותר ובעל מימד זמן ארוך יותר. מדוע?


נכס דורש תחזוקה מעת לעת. לא משנה כיצד הוא נראה לאחר השיפוץ. אם המכס לא יתוחזק כראוי הוא ייהפך להשקעה רעה.


ניהול נכס הוא שלב מורכב הכולל ממשקים רבים כמו השוכר, ועד הבית, רשות החשמל, רשות המים, אנשי אחזקה, רואה חשבון, חברת הביטוח וכו'. לכן, חשוב להיות ערני, להתעדכן במצב הנכס ולראות שאין בעיה כזו או אחרת שצצה שאם כן יש לתת לה מענה מיידי ולא למשוך אותה.

נושא נוסף שחשוב להתייחס אליו הוא ביטוח הדירה. במקרה של אסון כמו רעידת אדמה, שרפה (כמו שפרצה ביולי 2018) או שיטפון, אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו את הכסף עבור ההשקעה. נושא הביטוח הוא לרוב באחריותה של חברת הניהול אך מומלץ מאוד לבדוק את הכיסויים אשר החברה מציעה.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il