TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל נכסים מדווחת על: השלמת עסקת רכישת השליטה בחברה


אבי ברזילי צילום אירנה קוסטינסקי
בעקבות השלמת העסקה, מרבית מניות החברה בשיעור של 74% מהון המניות המונפק של החברה יוחזקו על ידי הציבור, משקיעים מוסדיים ומשקיעים מסווגים אחרים

אבי ברזילי, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על השלמת העסקה למכירת השליטה באפריקה נכסים שכן היא מסירה את עננת אי וודאות אשר ריחפה מעל החברה מזה תקופה ארוכה. העובדה ששתי חברות מובילות ושורה של משקיעים רואים פוטנציאל גדול בחברה מהווה עבורנו עדות מוחשית לערך הרב שיצרנו בחברה לאורך השנים.


אנו מאמינים כי הדרך החדשה במבנה הבעלות תאפשר לנו להמשיך בפיתוח עסקי של החברה, בישראל ואירופה, לצד שמירה על איתנות פיננסית חזקה. ברצוני לנצל הזדמנות זאת ולהודות לבעלי השליטה היוצאים על שנים רבות של שיתוף פעולה ועבודה משותפת.

אפריקה ישראל נכסים מדווחת היום (יום שלישי 5 במרץ 2019) כי, הושלמה העסקה לרכישת 51% ממניות החברה מידי אפריקה ישראל. במסגרת העסקה ירכשו החברות ביג ומגה-אור כל אחת כ-13% מהון המניות המונפק של החברה ואת יתרת המניות, המהוות כ-25% מהון המניות המונפק של החברה, ירכשו קבוצת משקיעים מוסדיים ומשקיעים מסווגים אחרים.


בעקבות השלמת העסקה, מרבית מניות החברה בשיעור של 74% מהון המניות המונפק של החברה יוחזקו על ידי הציבור, משקיעים מוסדיים ומשקיעים מסווגים אחרים. היתרה בשיעור של 26% מהון המניות המונפק תוחזקנה בחלקים שווים כאמור על ידי ביג ומגה-אור.


החברה צפויה לפרסם את הדוחות לסיכום שנת 2018 ביום שני, 18 במרץ 2019.
אבי ברזילי, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על השלמת העסקה למכירת השליטה באפריקה נכסים שכן היא מסירה את עננת אי וודאות אשר ריחפה מעל החברה מזה תקופה ארוכה. העובדה ששתי חברות מובילות ושורה של משקיעים רואים פוטנציאל גדול בחברה מהווה עבורנו עדות מוחשית לערך הרב שיצרנו בחברה לאורך השנים. אנו מאמינים כי הדרך החדשה במבנה הבעלות תאפשר לנו להמשיך בפיתוח עסקי של החברה, בישראל ואירופה, לצד שמירה על איתנות פיננסית חזקה. ברצוני לנצל הזדמנות זאת ולהודות לבעלי השליטה היוצאים על שנים רבות של שיתוף פעולה ועבודה משותפת.


"ובנימה אישית", הוסיף ברזילי כי, "זהו רגע מיוחד עבורי לאחר למעלה מ-18 שנים בתפקידים שונים בקבוצת אפריקה ישראל. לצד צער על הסיטואציה המורכבת שבה התמודדה הקבוצה בשנים האחרונות אני חש גאווה על כך, שלמרות הסערה הגדולה הצלחנו לנווט את הספינה באופן שקול ולהביאה היום לחוף מבטחים כשהיא גדולה וחזקה יותר מתמיד. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל אלה אשר הביעו בנו אמון במהלך שלושת השנים האחרונות וביניהם: המשקיעים בשוק ההון, הבנקים והשותפים העסקיים שהמשיכו לעבוד מולנו במהלך עסקים רגיל ובראש ובראשונה לעובדי החברה ומנהליה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il