TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחירי הנדל"ן מרקיעי שחקים


ניר שמול, מנכל חברת שניר
הבחירות בפתח ושוק הנדל"ן לקראת פיצוץ !
לדברי ניר שמול: "העיר תל אביב עם 450 אלף תושבים מכרה בשנת 2018 רק 807 דירות"

לאחרונה פרסם אגף הכלכלן הראשי באוצר כי ברבעון האחרון של 2018 נרשם גידול חד במכירת דירות חדשות. במקביל פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים משלה בתחום, ואלה מחזקים את הכיוון עליו הצביעו באוצר - שוק הנדל"ן נמצא לקראת עליית מחירים משמעותית בחודשים הקרובים.

לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שניר והחברה לפיתוח והתחדשות עירונית: "לפי נתוני הלמ"ס, הרבעון האחרון של 2018 היווה שיא בכל הקשור לרכישת דירות חדשות. לפי הנתונים ברבעון האחרון של השנה שעברה נמכרו 6,141 דירות חדשות, לעומת 5,218 דירות שנמכרו ברבעון הרביעי של 2017, כך שמדובר בגידול של 17% בכמות הדירות הנמכרות. בנוסף מלאי הדירות הלא מכורות הצטמצם בצורה משמעותית לכ – 25,000 דירות בלבד".

"צירוף שני נתונים דרמטיים אלו של עלייה בהיקפי המכירות מחד ומאידך צמצום במלאי הדירות הלא מכורות מביא למסקנה אחת ברורה, אנו לפני עליית מחירים דרמטית בשנה הקרובה".

לדברי שמור: "לא ייתכן כי עיר גדולה כמו תל אביב עם כ- 450 אלף תושבים מוכרת 807 דירות בלבד בשנת 2018 כפי שמשתקף מנתוני הלמ"ס שפורסמו כאמור. העובדה היא שהקבלנים בונים פחות, האוכלוסייה גדלה בקצב הגדול ביותר במדינות ה -OECD , הציבור רוכש יותר והרי לנו מתכון לפיצוץ מחירים רגע אחרי הבחירות באפריל הקרוב".

הציבור מחפש יציבות, גם הבנקים מחפשים יציבות וכמובן גם יזמי הנדל"ן, השוק זקוק ליציבות לפתרונות ארוכי טווח ולא "לשליפות" של תכניות שמשתנות מממשלה לממשלה מקדנציה לקדנציה.

הפתרון למחירי הנדל"ן המשתוללים שעלו לצערי גם בתקופת הממשלה הקיימת ב 11.7%, כלומר דירה שעלתה לפני ארבע שנים 2 מיליון ₪ עולה היום למעלה מ 2.22 מיליון ₪, אותה דירה בדיוק, עם כל מאמצי הממשלה להוריד את מחירי הדירות באמצעות מיסוי גבוה על משקיעים ותוכנית מחיר למשתכן למחוסרי הדיור, טמון אך ורק בטיפול בצד ההיצע, בתוכנית בת חמש נקודות שעל הממשלה החדשה לאמץ מיד עם בחירתה :

עמידה ביעד של 150 אלף דירות חדשות בשנה המקבלות היתר בחמש שנים הקרובות כדי להדביק את הפער שנוצר ב 15 שנה האחרונות לאור הגידול באוכלוסייה.

מתן תמריצים ליזמים ולדיירים בהתחדשות עירונית בפריפריה בדמות הפחתת מיסים.

הקמת שוק דירות להשכרה משוכלל והכנסת חברות הביטוח לתחום.

יעד הורדת מחירים של 2% בשנה ו 20% במצטבר ב 10 שנים הקרובות ייתן ודאות לבנקים בעלי נכסים רוכשי דירות ויזמים לפעול בשוק עם ודאות גבוהה.

תחבורה ציבורית אפקטיבית במרכזי הערים, רכבות מהירות לפריפריה, על חשבון הקטנת תקן החנייה המייקר משמעותית את מחירי הדירות בעיקר חניות תת קרקעיות ובפועל מייקר ללקוח את מחיר הרכישה בלפחות 100 אלף ₪ לדירה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il