TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט ההתחדשות העירונית הגדול בישראל בעלות כוללת של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח יוצא לדרך


רמלה הדמיה - משה צור אדריכלים-בוני ערים בע"מ
שיכון ובינוי נדל"ן וחברת היזמות "א.צ.נ. צמרות גרופ" יובילו במתחם יוספטל שברמלה, את פרויקט פינוי הבינוי הגדול בישראל, הכולל פינוי של כ 790 יח"ד קיימות, ובנייה של אלפי יח"ד חדשות

שנה וחצי בלבד לאחר אישור הועדה המקומית של עיריית רמלה, חתמו השבוע חברת שיכון ובינוי נדל"ן וחברת היזמות "א.צ.נ. צמרות גרופ" על הסכם שותפות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית במתחם יוספטל ברמלה. הפרויקט יכלול פינוי של 790 יחידות דיור קיימות ובנייה של אלפי יחידות דיור חדשות בעלות כוללת של כ 4-5 מיליארד ש"ח. המתחם תוכנן ע"י משרד האדריכלים משה צור, ממשרדי האדריכלים המובילים בישראל.


הפרויקט החל ביוזמת עיריית רמלה וצפוי להפוך את השכונה הישנה למתחם אטרקטיבי ויוקרתי, לדיירי השכונה הנוכחים ולדיירים החדשים שיגיעו הכולל; טיילת ירוקה, בניינים חדשים, תשתיות, מרכזים מסחריים, בתי-קפה ומסעדות. דיירי המתחם הנוכחים צפויים לקבל דירות חדשות וגדולות, חנייה וממ"ד.


בימים אלה, מתנהלות החברות מול גופי התכנון על מנת להתאים את התכנון המקורי לשינויי התכנון שנמסרו לחברות במסגרת שינוי מדיניות ארצי, אשר הוכתב על ידי ועדות התכנון והרשויות.


נכון להיום מתחם יוספטל הנו המתחם היחיד בעיר רמלה, אשר צפוי לעמוד בדרישות החדשות של ועדות התכנון ועיריית רמלה, ולהיות אחד מהגדולים והמשמעותיים בישראל בתחום ההתחדשות העירונית.
שיכון ובינוי נדל"ן, חברת הנדל"ן למגורים המובילה בישראל, פועלת גם בתחום ההתחדשות העירונית, פינוי בינוי ותמ"א 38 (הריסה ובנייה).


בשנות קיומה בנתה החברה כ 200,000 יחידות דיו בכל הארץ. בין פרויקטי ההתחדשות העירונית שיזמה והקימה בשנים האחרונות נמצאים פרויקט בינוי פינוי "חלומות קריית אונו"(בשיתוף עם "תדהר") שכלל הריסת 60 דירות בבנייני רכבת ישנים ובניית 4 בניינים, 180 יחידות דיור. כמו כן, החברה מקדמת מספר רב של פרויקטים בתל אביב ביניהם מתחם פרי מגדים בנחלת יצחק. פינוי בינוי אשר במסגרתו יהרסו 5 בניינים ותיקים בני 2 קומות ובמקומם ייבנה מגדל מגורים בגובה של כ-30 קומות שיכלול כ-160 יח"ד מעל קומת קרקע מסחרית. פרוייקטי פינוי בינוי ברחוב אמוראים בצפון תל אביב, וברחוב קהילת פאדובה. לאחרונה חתמה החברה בשיתוף חברת תדהר על הסכם פינוי בינוי באור עקיבא במסגרתו צפויות להיבנות 1750 יחידות דיור.


חברת "א.צ.נ. צמרות גרופ" הנה חברה יזמית המתמחה בהתחדשות עירונית ומובילה פרויקטים בערים נוספות. החברה בבעלות משה צור אדריכלים, עורך הדין גלעד נאמן, רפי אלול, חברת ערן י.ד בע"מ ואריאל בן דיין.


אילן הורוביץ סמנכ"ל פיתוח עסקי ואגף מקרקעין בשיכון ובינוי נדל"ן: " שיכון ובינוי נדל"ן מאמינה בהתחדשות עירונית ופועלת בכל הארץ במספר רב של פרויקטים. התכנית עתידה להשפיע על העיר רמלה כולה. התוכנית כוללת הקמת מבני מגורים מודרניים לצד מסחר ותעסוקה יחד עם שיפור התשתיות באזור, לרווחת תושבי המתחם בפרט ותושבי האזור בכלל".


רפי אלול מבעלי צמרות: " יחד עם תושבי שכונת יוספטל, חברת צמרות גאה להוביל את פרויקט צמרות נווה דוד, אשר מהווה בשורה אמתית לתושבי השכונה. מתחם יוספטל סובל מתשתיות ישנות, וממבנים לא ממוגנים. הקמת הפרויקט החדש תחדש מבני המגורים, תשתיות המתחם, ותאפשר לבעלי הדירות לשפר את איכות חייהם ולהשביח את דירותיהם. תושבי המתחם ייהנו ממבני ציבור חדשים , פארק רחב ידיים ומאיכות חיים גבוהה.


אני בטוח כי שיתוף הפעולה עם חברת "שיכון ובינוי", חברת הנדלן למגורים המובילה בישראל, אשר לה ניסיון רב בפרויקטים בהיקפים גדולים, יבטיח את התוצאה הטובה ביותר הן עבור הדיירים והן עבור הרוכשים העתידיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il