TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוטשטיין תקים מגה שכונה נוספת


אבישי בן חיים
חתמה על עסקת קומבינציה להקמת פרויקט של 640 יח"ד ו-10,000 מ"ר שטחי מסחר בבית שמש

המוכר יפעל להגדלת מספר יחידות הדיור בפרויקט לכ-1,000 יח"ד
חברת רוטשטיין דיווחה הבוקר (ב'), כי חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים לרכישת הזכויות בקרקע בשטח כולל של כ-62 דונם בבית שמש. בהתאם לתב"ע הקיימת, קיימות בקרקע זכויות בנייה של כ-640 יח"ד וכ-10,000 מ"ר שטחי מסחר. בהתאם להסכם, יפעלו בעלי הקרקע הפרטיים (המוכר) להגדלת כמות יחידות הדיור בפרויקט כך שתתאפשר בסופו של תהליך בנייתן של כ-1,000 יח"ד במסגרת הפרויקט. עוד סוכם, כי ככל שלא תאושר בקשת ההגדלה או שתאושר בשיעור מופחת, החברה תבצע את הפרויקט בהתאם לתב"ע הקיימת ולתנאים המפורטים בהסכם.


הפרויקט, בשכונת רמת בית שמש, צפוי להיבנות במספר שלבים. החברה צופה כי סך ההכנסות הצפויות בכל שלבי הפרויקט, בהנחה שבקשת ההגדלה תאושר במלואה, יסתכמו לכמיליארד שקל (לא כולל מע"מ).
המוכר יהא זכאי לקבל חלק מהיחידות למגורים בבנייה רוויה בהתאם לשיעור קומבינציה של 32.5% וכן חלק משטחי המסחר בהתאם לשיעור קומבינציה של 45%. על המוכר יחולו תשלומי מיסים - מס שבח, היטל השבחה, אגרות והיטלי פיתוח (למעט אגרות בנייה שיחולו על החברה), ומע"מ שירותי בנייה. עוד נקבע, כי מוסד בנקאי יעמיד למוכר, כנגד רישום משכנתא מדרגה ראשונה ללא הגבלה בסכום על המקרקעין, מסגרת אשראי בסך של עד 135 מיליון שקל, שתשמש בעיקרה לביצוע התשלומים הקשורים לעסקה (היטל השבחה, מס שבח, מע"מ שירותי בנייה, הוצאות פיתוח). ככל שיידרש, החברה תפעל להגדלת סכום ההלוואה האמור ב-40 מיליון שקל נוספים. ההסכם מותנה בקבלת אישור עקרוני מבנק מלווה להסכם ולמתן ההלוואה לבעלים, בתוך 30 ימים מיום חתימת ההסכם, וכן בחתימת הבעלים על הסכם עם רשות המסים.


אבישי בן-חיים, מנכ"ל רוטשטיין: "העיסקה הנוכחית מבטאת את קפיצת המדרגה שביצעה רוטשטיין בשנים האחרונות. מדובר בפרויקט שעשוי להגיע להיקף משמעותי של כ-1,000 יחידות דיור בתוספת שטחי מסחר רבים, באזור הצפוי ליהנות מגידול בביקושים, שייתן מענה להתרחבותה של העיר בית שמש, זאת בהתאם לאסטרטגיה של החברה לקידום מגה שכונות באזורים מרכזיים בארץ".


נכון לסוף הרבעון השלישי 2018, חברת רוטשטיין מבצעת ומשווקת כ-1,000 יחידות דיור (660 יח"ד חלק החברה), מתוכן נמכרו כ-400 יחידות דיור בתמורה לכ-460 מיליון שקל. כמו כן, נכון ל-30.9.18, לחברה עתודות קרקע לפרויקטים בתכנון בהיקף של כ-1,900 יחידות דיור (חלק החברה), לצד זכויות בקרקע לבניית 17,000 מ"ר מסחר ומשרדים (חלק החברה) אליהן מתווסף הפרויקט הנוכחי.

רוטשטיין נדל"ן הינה חברה ציבורית הפעילה מעל ל-60 שנה, ומאז הקמתה עוסקת ביזום וביצוע פרויקטים גדולים למגורים ברחבי הארץ. רוטשטיין בנתה ובונה שכונות מגורים בבאר יעקב, רמת גן, קרית מלאכי, כפר יונה, אור עקיבא, לוד ועוד. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב מאז שנת 1993. בעלת השליטה בחברה הינה חברת אבני שוהם ייזום בע"מ המוחזקת ע"י מר יצחק מירילשוילי ומר אבישי בן-חיים אשר הינו גם מנכ"ל החברה.


את חברת רוטשנטיין מייצגים עוה"ד משה הרדי, צורי פיקאר ודן מנדלבאום ממשרד הרצוג פוקס נאמן




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il