TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה על מכירת הנכס University Place


מישורים
החברה חתמה על הסכם למכירת הנכס באלבמה בתמורה לכ-27 מיליון דולר. העסקה תייצר לחברה תזרים לפני מס של כ-7 מיליון דולר (27 מיליון ש"ח)

מדובר בנכס השביעי שהחברה מממשת בשנים 2017-2018 לאחר שהשלימה מימוש של ארבעה נכסים נוספים בארה"ב ושני נכסים בישראל, כולם נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם.


מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי חתמה על הסכם למכירת הנכס University Place"" בעיר Huntsville, הממוקם באלבמה ארה"ב לפי שווי של 27 מיליון דולר.


הנכס University Place"", נרכש בשנת 2015 לפי בעלות של כ-16 מיליון דולר, כאשר חלקה היחסי של מישורים בשותפות עמד על כ- 60% בנכס.

מנכ"ל מישורים, דניאל לבנטל, מסר: " אנו שמחים לדווח על מימוש הנכס באלבמה כחלק מהאסטרטגיה בה בחרנו למימוש נכסים שמיצו את הפוטנציאל שלהם ולהצפת ערך לבעלי המניות. את הנכס University lace"" רכשנו במהלך שנת 2015 תמורת כ-16 מיליון דולר ובשיעור תפוסה של 47% בלבד, ביצענו תהליך השבחה, והעלנו את שיעור התפוסה לכ-100% נכון ליום המכירה. במהלך 2017 בצענו refinance לנכס וגייסנו חוב של כ-15 מיליון דולר, בכך למעשה החזרנו את מרבית ההון שהושקע בנכס לאחר פחות משלש שנות השקעה.


לאחרונה החברה דווחה על כך כי בעלי השליטה הגיעו להבנות לסיום המחלוקות שעלו בעת האחרונה ואנו שמחים שהצדדים הגיעו להסכמה שמשרתת את צרכי החברה ובעלי המניות ומאפשרים להמשיך ולשקוד בהכנות על תכניות העבודה לשנת 2019. אנו נמשיך להיות ממוקדים בביצוע אופטימיזציה לתיק הנכסים שלנו, וכפועל יוצא, למימוש נכסים שלא במיקוד החברה או שמיצו את פוטנציאל ההשבחה, כפי שעשינו בעסקה זו ובמקביל בהגדלת והשבחת תיק הנכסים המניבים של החברה אסטרטגיה זו תמשיך להציף את הערך החבוי בחברה."

מימוש הנכס מגיע כחלק מאסטרטגיית החברה לביצוע אופטימיזציה לתיק הנכסים. הנכס נרכש בשנת 2015, לפי שווי של כ-16 מיליון דולר ובתפוסה של 47% בלבד, חלק החברה כ- 60%.
בתום כ-3 שנים, התקופה בה מישורים החזיקה בנכס, הנכס אוכלס ב100%, ונרשמה עליית ערך של כ-11 מיליון דולר (69%).
ככל שהעסקה תושלם, השלמת העסקאות צפויה להתבצע במהלך הרבעון הראשון של 2019.

מישורים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ- 260 אלף מ"ר. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-140 מיליון שקל, והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון לסוף הרבעון השלישי של שנת 2018 על כ 433- מיליון שקל.


מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ- 50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים (מלונאים ומסחריים) בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ- 420 מיליון שקל והונה העצמי המיוחס לבעלי המניות של סקייליין, נכון לסוף הרבעון השלישי של שנת 2018 הסתכם בכ-716 מיליון שקל. אלכס שניידר וגיל בלוטרייך הינם בעלי השליטה בחברת מישורים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il