TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת לוינשטין תבנה כ- 450 יחידות דיור חדשות בפרויקט פינוי-בינוי בת"א


פרויקט התחדשות עירונית של לוינשטין בנווה שרת
הפרויקט שמשתרע על 11 דונם, יכלול 4 בנייני מגורים, פארק ציבורי ירוק וקומת מסחר בשטח של כ -700 מ"ר. 173 יחידות דיור ישנות ייהרסו
בעלי הדירות בשכונת נווה שרת בתל אביב בחרו בקבוצת לוינשטין לבצע פרויקט פינוי בינוי במתחם המגורים שברחוב אדירים 2-10 וברחוב רמה 7-19 הכולל כ- 450 יחידות דיור חדשות.

במסגרת הפרויקט, שמשתרע על 11 דונם, צפויים להיהרס 2 בנייני רכבת ארוכים בני 4 קומות הכוללים 139 יחידות דיור ישנות וכן עוד בניין מגורים גבוה בן 8 קומות הכולל 34 יחידות דיור ישנות.

במקומם תקים לוינשטין 2 בניינים חדשים בני 25-27 קומות הכוללים כ-172 יחידות דיור חדשות בכל בניין, ועוד 2 בנינים בני 8-10 קומות הכוללים כ-40 יחידות דיור חדשות. כמו כן ועל פי דרישת העירייה תקים לוינשטין קומת מסחר בשטח של כ- 700 מ"ר וכן, פארק ציבורי ירוק באמצע מתחם המגורים.

כ- 2 דונם יופקעו מהשטח על ידי העירייה ליצירת כביש המשך לרחוב אלמגור, מה שיפתור את בעיות התנועה בשכונה, ותקבל דונם וחצי לבניית מבנה ציבור לטובת דיירי השכונה.

הדירות שישווקו יהיו בנות 2 עד 5 חדרים. מחירי הדירות שיווקו ינוע החל מ- 26 אלף שקל למ"ר.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים מן שנער אדריכלים, יתבצע על פי תב"ע בסמכות ועדה מחוזית שמקודמת על ידי לוינשטין בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב. בימים אלו התב"ע נמצאת לפני ועדה מקומית אחרי שעברה את פורום מהנדס העיר.

התמורה לבעלי הזכויות במתחם תהיה תוספת מטרים לכל דירה, מרפסת שמש, חניה תת קרקעית ומחסן.

תהליך בחירתה של קבוצת לוינשטין כיזמית הפרויקט נעשה על ידי הדיירים, לאחר שגברה על חברות יזמיות מתחרות. עד כה רוב בעלי הדירות חתמו מולה על הסכם לביצוע הפרויקט.

שכונת נווה שרת ממוקמת בצפון מזרח תל אביב, בסמוך לקריית עתידים. השכונה גובלת בצפונה ברצועת הנופש של רמת השרון, ובשכונת צהלה, ונהנית משטחים פתוחים ונגישות תחבורתית אל כביש 4 וכביש 5 וכן אל מרכז תל אביב רמת גן ובני ברק.

אמיר לוטן מנהל מחלקת התחדשות עירונית בקבוצת משולם לוינשטין מקימת הפרויקט, ציין בהקשר זה כי "אזור צפון מזרח העיר נחשוב לאזור מצוין להתחדשות עירונית שכן ניתן לבצע הריסה ובנייה מחדש, מה שהפך את הפרויקט לאטרקטיבי לביצוע הליך התחדשות עירונית. אם נוסיף על זה גם את המחירים באזור, יש לנו עסקה מצוינת לשני הצדדים. נווה שרת היא דוגמא טובה איך פרויקט התחדשות עירונית משנה שכונה מקצה לקצה. לפני עשר שנים דירות ישנות בשכונה נמכרו במאות אלפי שקלים בודדים. כיום דירת 4 חדרים חדשה חצתה מזמן את רף ה- 3 מיליון שקל. האוכלוסייה שמגיעה להתגורר היא של זוגות צעירים המבקשים לגור בתל אביב, משפרי דיור מכל גוש דן ומצמצמי דיור".

קבוצת משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות בע"מ, נוסדה בשנת 1945 היא תאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל"ן. קבוצת משולם לוינשטין פועלת בענף הנדל"ן על כל היבטיו – יזום, בניה ופיתוח נדל"ן למגורים, בנייני משרדים מבני מסחר ותעשיה, נכסים מניבים ביצוע עבודות קבלניות, התחדשות עירונית וניהול נכסי נדל"ן. החברה בונה ומשווקת דירות חדשות במבחר פרויקטים חדשים בארץ ובעולם בתכנון מתקדם, בנייה איכותית ורמת גימור גבוהה. עד כה החברה אחראית לבנייתן של אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ - תל אביב, יקנעם, שוהם, כפר יונה, אור עקיבא, חולון, מודיעין ועוד.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il