TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קריית אונו מובילה בהוצאת היתרי בנייה לפינוי בינוי


פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי (3)- קרדיט ויופוינט
עוד עולה מהדו"ח שפרסמה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית – קריית אונו מובילה באישור תכניות להתחדשות עירונית

על פי דו"ח התחדשות עירונית לשנת 2017 שפרסמה הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית קריית אונו מובילה בהוצאת היתרי בנייה לפינוי בינוי בדירוג 10 הערים המובילות. מהדירוג שפורסם עולה, כי בקרית אונו אושרו 1,559 יחידות דיור במסגרת היתרי בנייה שניתנו עד סוף 2017.


אמנם נתון זה מדרג אותה שנייה בטבלה אחרי תל אביב עם 1,602 יחידות דיור, אולם מספר יחידות הדיור שאושרו ביחס לגודל האוכלוסייה מדרג את קריית אונו כמובילה. אחריה מדורגות יהוד מונסון ונהרייה.

גם בדירוג 10 הערים המובילות באישור תכניות במסגרת פינוי בינוי תל אביב מדורגת ראשונה עם 5,748 יחידות דיור.אולם, כשבוחנים את מספר יחידות הדיור שאושרו במסגרת תכניות פינוי בינוי, קריית אונו מובילה בדירוג ביחס לגודל האוכלוסייה עם 2,500 יחידות דיור.

לדברי סמי מצלאוי יו"ר חברת מצלאוי ובעלי החברה המקימה בעיר בימים אלו את פרויקט אונו פריים מציין כי "בשנת 2001 יזמנו ובנינו את פרויקט פינוי בינוי הראשון בישראל בעיר קרית אונו, והגשמנו את חלומן של משפחות רבות. מאז ועד היום קריית אונו הפכה לשם נרדף לפרויקטי התחדשות עירונית ודוגמא לעיר מתחדשת. התחדשות עירונית היא העתיד והפתרון להגדלת היצע הדירות במרכז הארץ.


אני שמח שעיריית קריית אונו החליטה להאמין ברעיון ולקדם אותו יחד איתי ולהביא את קרית אונו למובילה בתחום. קריית אונו הפכה למבוקשת מאוד ומושכת אליה קהלים מגבעתיים, רמת גן וקריית אונו עצמה. כמו בפרויקטים קודמים אנו צופים שגם לפרויקט זה יגיע קהל איכותי המבקש לעצמו דירה באזור איכותי עם חווית מגורים משודרגת"




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il