TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסטל לימיטד מסכמת את הרבעון השלישי של 2018


אקסטל לימיטד
תשלם מחר (ב') את הקרן הראשון של אג"ח סדרה א' בסך 525 מיליון שקל ואת הריבית הצבורה עד לסוף השנה

הסכמי מימון חדשים ברבעון בהיקף של כ-1 מיליארד דולר


בעל השליטה תרם את חלקו ברחוב 54 וההון העצמי גדל בכ-83 מיליון $


גארי ברנט נשיא ויו"ר החברה אומר: "החברה מתקדמת בכל הפרוייקטים שלה וחותמת הסכמי מימון חדשים שמייצרים לה עודפים משמעותיים. תשלום האג"ח הוקדם והוא יתבצע מחר כולל הריבית הצבורה עד סוף השנה"


הרבעון השלישי של חברת אקסטל לימיטד התאפיין בפעילות מימון רחבה שייצרה לחברה (סולו) עודפי מזומנים משמעותיים. כמו כן הודיעה החברה כי החליטה להקדים את מועד תשלום הקרן הראשון בגין אגרות החוב סדרה א' בסך של 525 מיליון שקל והוא צפוי להתבצע מחר (ב') יחד עם כל הריבית הצבורה עד לסוף השנה (מועד תשלומה המקורי).


בנוסף תרם בעל השליטה לחברה ללא תמורה את חלקו בנכס ברחוב 54 ולאחר ביצוע המהלך תחזיק החברה בכ-93% מהזכויות בנכס. כתוצאה מתרומה זו, גדל ההון העצמי של החברה בכ-83 מיליון דולר.

ארועים נבחרים בתקופת הדוח ולאחריו:
הסכמי מימון (Construction loan) בסך כולל של 425 מיליון דולר והסכם מימון (מסוג Mezzanine) בהיקף של כ- 105 מיליון דולר בקשר לפרוייקט Brooklyn Point שכתוצאה ממנו הועלו לחברה (סולו) מזומנים חופשיים בסך 74 מיליון דולר.


החברה רכשה את מלוא החזקות השותפים של החברה בנכס Carlton House בתמורה לכ-18.8 מיליון דולר.


הסכם מימון עם בנק JP Morgan בהיקף של כ-500 מיליון דולר שכתוצאה ממנו הועלו לחברה (סולו) מזומנים חופשיים בהיקף של כ- 65.7 מיליון דולר זאת בנוסף להעמדת קו אשראי בסך של כ-98.5 מיליון דולר.


עיסקת תרומת בעל השליטה ברחוב 54 הביאה כאמור לגידול בהון העצמי יחד עם שיעור אחזקה משמעותי בנכס ושוויו עומד על כ-425 מיליון דולר.


חלוקת מזומנים חופשיים בהיקף של כ- 8.6 מיליון דולר בפרוייקט 57 One.


התקשרות בהסכם מימון בקשר לנכס ברחוב 54 בסכום של כ-56 מיליון דולר לצורך מימון מחדש של הלוואה קיימת על הנכס.


החברה החלה בגיוס משקיעים מסוג 5-EB בהיקף של עד 10 מיליון דולר להשקעות בנכס הידוע בשם Brooklyn Point.
נכון ל-30 לספטמבר יש בקופת החברה כ-230 מיליון דולר במזומן
נכון ל-30 לספטמבר לחברה הון חוזר חיובי של כ-335 מיליון דולר.

אודות אקסטל:
אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.


נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.


מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il