TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל נכסים מדווחת על תוצאות שיא לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018


אבי ברזילי משנה למנכל אפריקה נכסים צילום אירנה קוס
הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-385.6 מיליון ₪ גידול של 49% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

♣ הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-374.1 מיליון ₪ לעומת כ- 256.7 מיליון ₪ אשתקד, גידול של כ-46%. הרווח הנקי המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ברבעון השלישי של השנה בכ- 58.7 מיליון ₪ לעומת כ- 188 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד אשר כלל הערכות שווי למרבית נכסיה של החברה, בעוד שהשנה נערכו הערכות השווי כבר ברבעון השני בו הסתכם הרווח הנקי לסך של כ- 290.5 מיליוני ₪.

♣ ברבעון השלישי רשמה החברה רווח משמעותי מפעילותה בתחום המגורים באירופה. הרווח הגולמי מתחום פעילות זה, שהסתכם ברבעון בכ- 52 מיליוני ₪ לעומת כ-9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, נבע בעיקרו ממסירת חלק מהדירות בפרויקט אותו מבצעת בפראג ובנוסף מפרויקטים אחרים באירופה. ברבעון הרביעי צפויה החברה למסור את יתרת הדירות בפרויקט ותרשום בגינן רווח נוסף. הרווח הגולמי ממכירת דירות בתשעת החודשים הראשונים הסתכם בכ- 80.5 מיליוני ₪ לעומת כ- 51.9 מיליוני ₪ אשתקד.


♣ ברבעון השני כאמור ביצעה החברה הערכת שווי למרבית נכסיה וכתוצאה מכך, נרשם גידול משמעותי בהיקף של כ-242.8 מיליוני ₪ (נטו, בניכוי מס) בשווי הנכסים. הגידול נבע מעליה בהכנסות מנכסים קיימים, מהשלמת פרויקטים ומירידה בשיעורי ההיוון בחלק מהפרויקטים.


♣ ההכנסות מדמי שכירות נטו (NOI) גדלו ברבעון השלישי של השנה בכ- 15.4% והסתכמו בכ- 101.5 מיליון ₪ בהשוואה לכ- 87.9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות מדמי שכירות נטו (NOI) בתשעה החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ- 298.7 מיליון ₪ לעומת כ- 254.9 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-17.1%. הגידול נבע בעיקר מהכנסות השכירות מהבניינים החדשים אשר אוכלסו במהלך השנה האחרונה וכן מעליה בהכנסות בנכסים הקיימים.


♣ סך הכנסות החברה בתשעה החודשים הראשונים של השנה הסתכמו בכ-917.9 מיליון ₪ לעומת כ- 643.2 מיליון ₪ אשתקד, גידול של 43%. הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו בכ- 251.6 מיליון ₪ לעומת כ- 303.8 מיליון ₪ אשתקד. ההכנסות ברבעון השלישי אשתקד כללו כאמור הכנסות מעליית שווי בסך של כ- 193 מיליוני ₪ (השנה בוצעו כאמור הערכות השווי ברבעון השני).


♣ הרווח התפעולי הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של השנה בכ-634 מיליון ₪ לעומת כ-461.1 מיליוני ₪ אשתקד, גידול של 37.5%. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-134.3 מיליון ₪ לעומת כ-263.9 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד.


♣ פרויקטים נדל"ן מניב שהושלמו - הקמתו של בנין המשרדים הראשון בפרויקט "אפי טק" בבוקרשט, בשטח של כ-20,000 מ"ר, הושלמה במהלך הרבעון השני של השנה ועד כה הושכרו כמחצית משטחי הבניין; השלב הראשון בפרויקט המגורים אפי סיטי בפראג הושלמה ומרבית הדירות בפרויקט נמסרו; בפרויקט אפי טרבשין בפראג הושלם השלב השני והחלה מסירת הדירות; בפארק המדע קריית ויצמן, בנס ציונה, הסתיימה הקמתו של בנין משרדים נוסף בשטח של כ- 12,000 מ"ר (בימים אלה מנהלת החברה מו"מ להשכרתו לשוכר יחיד); כמו כן, הושלמה הקמתו של בנין המשרדים אפי ווקוביצה בפראג בשטח של כ-15,000 מ"ר.


♣ פרויקטי נדל"ן מניב בהקמה - עבודות ההקמה של קניון אפי ברשוב ברומניה ובנין המשרדים שמעליו בשטח כולל של כ-56,000 מ"ר נמצאות בעיצומן; החברה מקימה פרויקטי משרדים בקראקוב, פולין, פראג ובבלגרד את פרויקט סנטרל גרדן; בסה"כ מקימה החברה כיום בניני משרדים ומסחר באירופה בהיקף של כ-110,000 מ"ר; הקמתו של פרויקט לנדמרק תל אביב אותו מפתחת החברה יחד עם חברת מליסרון במתחם שרונה מתקדמת כמתוכנן; החברה בונה את פרויקט ה- BOT להקמת משרד המשפטים בירושלים ואת פרויקט קריית הממשלה המחוזית ירושלים, פרויקט שגם הוא בשיטת ה- BOT; לאחרונה הודיעה החברה על זכייתה יחד עם שיכון ובינוי בפרויקט קריית התקשוב בבאר שבע ועל זכייתה בפרויקט דיור להשכרה ארוכת טווח בשוהם.


♣ פרויקטים בתחום המגורים - החברה בונה כיום כ-1,000 יח"ד בבלגרד, קראקוב, ריגה, פראג ובוקרשט. מתחילת השנה מכרה החברה 412 יח"ד בפרויקטים השונים והיא צפויה להתחיל בחודשים הקרובים מספר פרויקטים נוספים למגורים במדינות השונות.


אבי ברזילי, מנכ"ל החברה: "החברה מדווחת בתשעת החודשים הראשונים של השנה על תוצאות שיא המשקפות את הצלחת האסטרטגיה

העסקית שעיקרה הרחבת תיק הנדל"ן המניב וייצובו. לצד ניצול האווירה העסקית החיובית בתחום המגורים ברוב המדינות בהן פועלת החברה. תוצאות הרבעון ותשעת החודשים הראשונים של השנה משקפות גידול מהותי בהכנסות מפעילות שוטפת בשילוב גידול משמעותי בשווי הנכסים המניבים של החברה. אנו מקווים כי, השלמת תהליך העברת השליטה בחברה יושלם בתקופה הקרובה לאחר תקופה ארוכה של חוסר וודאות. ויהווה תרומה חשובה במיצובה הפיננסי של החברה ובהרחבת פעילותה".

חברת אפריקה נכסים, מקבוצת אפריקה ישראל מדווחת היום (יום שני 19 בנובמבר 2018) על תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2018.

הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה ברבעון השלישי של 2018 הסתכם בכ-58.7 מיליוני ₪. הרווח הנקי הסתכם בכ-61.2 מיליון ₪.

הרווח המיוחס למחזיקי ההון של החברה בתשעת החודשים הראשונים הסתכם ב374.1 מיליוני ₪ .הרווח הנקי הסתכם ב 385.6 מיליוני ₪.

ההכנסות החברה ברבעון השלישי של שנת 2018 מהשכרת והפעלת נכסים, נטו הסתכמו בכ-101.5 מיליון ₪בהשוואה לכ- 87.9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה הכנסות בפרויקטים חדשים שאוכלסו במהלך השנה שעברה שהתווספו לגידול בהכנסות מפרויקטים קיימים.

ההון העצמי של החברה ליום 30 ספטמבר 2018 הסתכם ב-3,600 מיליון ₪. ההון העצמי המיוחס לבעלי ההון של החברה הסתכם בכ-3,376 מיליון ₪ (כ-118.5 ₪ למניה).




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il