TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תנופורט: החברה עמדה בהתחייבותה והשלימה את רישום מלוא השעבודים הרלוונטיים למחזיקי האג"ח


כידן-דהרי-ירון-אדיב. צילום ישראל הדרי
הושלם רישום השעבודים על כל נכסי החברה שהחברה התחייבה לשעבד למחזיקי האג"ח במסגרת הנפקת האג"ח שבוצעה על ידי החברה בתחילת השנה

בני כלסי, מנכ"ל תנופורט: "אנו שמחים לעדכן על השלמת ההליך לרישום השיעבודים לטובת מחזיקי האג"ח, בהתאם להתחייבות בשטר הנאמנות. במסגרת ההנפקה שבוצעה התחייבה החברה לשעבד נכסים למחזיקי האג"ח. החברה החלה בהליך רישום השעבודים לטובת נאמן מחזיקי האג"ח עוד טרם ההנפקה.


מדובר בהליך ביורוקרטי, מורכב ורצוף קשיים עליהם התגברנו וכאמור רישום השעבודים הושלם באופן מלא. חשוב לציין כי פועל יוצא של הליך זה הוא הסדרת רישום הזכויות הקנייניות שלנו בנכסים, חתימת הסכמי חכירה חדשים לנכסים והסדרת מחלוקות עבר מול רשויות. חשוב לציין כי עיקר ההליך נוהל מול רמ"י בשלושה מחוזות והליך זה לא היה מושלם אלמלא שיתוף הפעולה המלא לו זכינו מצד גורמים רבים בהנהלת המחוזות ובעיקר במחוז המרכז.


מעבר לכך, החברה ממשיכה כל העת לפתח ולהשביח את נכסיה וכן לפעול לאיתור נכסים נוספים בעלי פוטנציאל השבחה. בהתאם לאסטרטגיה זו, הושלמה בחודשים האחרונים רכישת בניין משרדים בשלמותו ברחוב קרליבך בת"א "

חברה תנופורט, שבבעלות כידן דהרי וירון אדיב, דיווחה בחמישי האחרון כי סיימה את רישום השעבוד האחרון שנותר ובכך השלימה את רישום מלוא השעבודים אליהם התחייבה במסגרת שטר הנאמנות. אותו שעבוד שכעת הושלם הינו על נכס לוגיסטי בשרון, כאשר בעקבות השלמת רישום השעבודים הנאמן הודיע על ביטול אסיפת מחזיקי האג"ח .

בינואר 2018 השלימה החברה הנפקה ראשונית של איגרות חוב בבורסה בת"א וגייסה כ-349 מיליון שקל. במהלך הרבעון הראשון ביצעה החברה פירעון מוקדם בסך של כ-33 מיליון שקל לבעלי האג"ח, כך שיתרת איגרות החוב עומדת עתה על כ-316 מיליון שקל.

חברת תנופורט פועלת בתחומים של השכרת נדל"ן מניב ומתן שירותי אחסון וקרור וכן בבעלותה תחנות דלק. החברה מחזיקה ב-15 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-152,000 מ"ר בנויים, המשמשים למסחר, לוגיסטיקה, משרדים, תעשיה ושירותי אחסנה בקירור. שווי הנכסים (כולל חלק החברה בחברה כלולה), נכון ל-30.6.2018, מוערך בכ-526 מיליון שקל.


בנוסף, מחזיקה החברה בבניין משרדים ברחוב קרליבך בת"א וכן בקרקע באזור התעשייה החדש בבית ליד. מנכ"ל החברה הינו בני כלסי מאז שנת 2013. בין הנכסים הבולטים של החברה: קניון B-Mall עד הלום, MALL כינרת בצומת צמח ,מרכז הקניות B-Mall בצומת בילו, B-Mall בית יהושע ובית קירור גדול בנתיבות אותו מפעילה החברה. כל נכסי הנדל"ן מוחזקים במישרין ע"י החברה, למעט הנכס בצומת צמח, ששיעור האחזקה של החברה בו עומד על 50%.


לפרטים: א



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il