TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מרחיבים פעילות במגזר הערבי


רני צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן יקימו בשותפות עם יואב קפלן מרכז קניות בעיר טירה בעלות הקמה של כ-30 מיליון שקל
המרכז המסחרי יכיל כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר

ביוני האחרון השיקו רקע הר (חברה בשליטת רני צים מרכזי קניות) ומידאס, תחת המותג "SEVEN", את מרכזי הקניות באום אל פאחם וירכא שמציגים תפוסה של כ-100%

מצים ומידאס נמסר: "אנו שמחים על חתימת ההסכם להקמת מרכז מסחרי בעיר טירה, מהלך שהינו בהתאם לאסטרטגיה להרחבת פעילותינו במגזר הערבי. אנו רואים במגזר הערבי מנוע צמיחה משמעותי וכבר כעת אנו עדים לתחילת מימוש הפוטנציאל. לאחרונה השקנו בהצלחה גדולה את המרכזים באום אל פאחם וירכא אשר מציגים פדיונות גבוהים ואחוזי תפוסה של כ-100%. נמשיך להרחיב את פעילותינו במגזר הערבי תחת המותג "Seven" כאשר בתכניותינו פרויקטים בטייבה, טמרה, דליית אל כרמל וערים נוספות".

החברה הודיעה כי התקשרה בהסכם עם שותפים לייזום והקמה של מרכז מסחרי בעיר טירה על שטח של כ-11,000 מ"ר בעלות של כ-30 מיליון שקל. המרכז המסחרי יכיל כ-5,000 מ"ר שטחי מסחר.

רני צים מרכזי קניות, מידאס השקעות בנדל"ן וכן יואב קפלן התקשרו בהסכם שותפות מוגבלת, אשר הצדדים יחזיקו בה באופן שבו רני צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן יחזיקו כל אחת ב-25% מהון השותפות, ויואב קפלן יחזיק ב-50% מהון השותפות. השותפות תנוהל על ידי שותף כללי, כאשר הצדדים יחזיקו בו בהתאם לשיעורי ההחזקה בשותפות.

יצויין, כי בהתאם להסכם, יואב קפלן ימחה לשותפות את כל זכויותיו והתחייבויותיו, בהסכם שכירות שנחתם בינו ולבין בעלי הזכויות במקרקעין לפיו יושכר המקרקעין לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים לשם הקמת הפרויקט.

בתוך כך, רני צים מרכזי קניות ומידאס השקעות בנדל"ן התחייבו להעמיד לשותפות את המימון הנדרש להקמת הפרויקט, וזאת בחלקים שווים (כ"א 50%).

מידאס השקעות בנדל"ן בע"מ החלה את פעילותה כחברה ציבורית בשנת 2007 ופועלת מאז בייזום, רכישה והחזקה של נכסים מניבים בארץ ובבריטניה, תחת ניהולם של מנכ"לים משותפים רן שטיינמן ואבישי אברהם.
בין הפרוייקטים של החברה, ניתן למצוא את המתחם המסחרי שרונה שהינו בעל אופי היסטורי ואדריכלי מיוחד ואת רשת המרכזים המסחריים SEVEN הפועלת להקמת מרכזים מסחריים בישובים מרכזיים במגזר הערבי בישראל.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים סנטרס ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו.
חברת רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנה בשינוי תרבות הצריכה וחווית הקנייה. הקבוצה מונה 6 מרכזי קניות בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם וירכא. החברה תתמקד בשנים הקרובות בפיתוחו של פרויקט "Life Style כפר סבא" וכן של פרויקטים מסחריים ולוגיסטיים במגזר הערבי, בו מקימה ומתכננת החברה 4 מרכזי קניות נוספים. רני צים, המכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il