TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רכישת מתחם מולטי פמילי שני בג'ורג'יה


אלי טילסון, מנכל חברת פנשו נדלן
פנשו נדל"ן הישראלית רכשה מתחם מולטי-פמילי בג'ורג'יה, ארה"ב בשווי 8.1 מיליון דולר
חברת הנדל"ן הישראלית פנשו נדל"ן (Pancho Real Estate) המתמחה בהשקעות נדל"ן בין לאומיות, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת מתחם מולטי-פמילי (Multi family) בג'ורג'יה, ארה"ב, בשם Magnolia crossing. שווי העסקה עומד על כ- 8.1 מיליון דולר.

פנשו נדל"ן תנהל את מתחם המגורים בשותפות עם קבוצת הנדל"ן האמריקאית קרטר (Carter Multifamily & Affiliates), הנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בארה"ב. קבוצת קרטר מנהלת כיום שתי קרנות נדל"ן ציבוריות לא נסחרות שהיקף הנכסים בכל אחת מהן מסתכם בלמעלה מ- 2.5 מיליארד דולר.

המתחם נרכש בתפוסה של 94% וכולל מקבץ של 116 יחידות דיור. הנכס ממוקם בעיר מייקון, כ- 125 ק"מ דרומית לאטלנטה, במיקום אסטרטגי על ציר מרכזי, המקשר בין אטלנטה לאזורים שונים בדרום מזרח ארה"ב, לרבות הנמלים הגדולים בסוואנה וג'קסונוויל. מספר התושבים במייקון מונה כיום כ- 150,000, וצפוי לגדול לאור בניית מרכז לוגיסטי של חברת "אמזון" שיתפרש על 93 דונם, שיביא עימו גם צמיחה של תעשיות המסחר והתחבורה בעיר.

רכישה זו ממשיכה את שיתוף הפעולה הנרחב בין חברת פנשו נדל"ן לקבוצת קרטר האמריקאית, הכולל ניהול משותף של מספר נכסים מניבים בג'ורג'יה, לרבות פרויקט Forest Pointe באפריל האחרון בשווי 17 מיליון, וכן ליווי וייצוג החברה בביקור ה-Road show האחרון שקיימה בארץ.

לאחרונה, הודיעה חברת הנדל"ן הישראלית פנשו נדל"ן (Pancho Real Estate) כי קיבלה אישור עקרוני מהממשל הפדרלי בארה"ב לקבלת מימון מהקרן לעידוד השקעות בדיור מוגן בארה"ב. זאת בהמשך לפעילותה בשנה האחרונה, בה ביצעה שלוש השקעות בערים גדולות בארה"ב, בנכסים המיועדים לחולי אלצהיימר, באמצעות קרן הריט. ב-2017 רכשה החברה דיור מוגן לתשושי נפש בגיל השלישי בסן אנטוניו, טקסס, בשווי של 17.5 מיליון דולר, ובמהלך 2018 השלימה עוד שתי עסקאות רכישה, האחת בוורנטון וירג'יניה והשניה בליסבורג וירג'יניה בשווי של כ- 65 מיליון דולר. פנשו ביצעה עד היום עסקאות נדל"ן בהיקף של כ- 500 מיליון דולר.

אלי טילסון, מנכ"ל חברת פנשו נדל"ן: "אני שמח לבשר על פרויקט נוסף שמעשיר את פורטפוליו העסקאות של פנשו נדל"ן. נכסי המולטי פמילי עמידים בפני השינויים הכלכליים, בהשוואה למתחמי נדל"ן אחרים, בשל הצורך הבסיסי לדיור והגידול הטבעי של האוכלוסייה. פנשו ביצעה השנה שתי רכישות בג'ורג'יה, מתוך הבנת הפוטנציאל להשבחה גבוהה, הנשענת על תנאי שוק משניים המאפיינים את הפריפריה. "

לדברי אייל ראובן מנכ"ל חברת 2earnings מקבוצת פנשו נדל"ן, "מגמה זו נתמכת בהמשך ההתחזקות המאקרו כלכלית בארה"ב המרחיבה את יכולות הצריכה של האזרח האמריקאי. כמו כן רמות הביקוש הולכות וגדלות מצד הציבור האמריקאי לדיור בשכירות במתחמים, הכוללים שירותים מגוונים כגון, מועדון בריאות, בריכת שחיה, טרקלין עסקים ושאר מרחבים ציבוריים. זאת על פני רכישה ובעלות על נכסי נדל"ן למגורים."

אודות פנשו נדל"ן
פנשו נדל"ן הינה חברת השקעות נדל"ן מסחרי, המתמחה בהשקעות גלובליות אשר מחזיקה, רוכשת ומנהלת נכסים ברחבי העולם. היקף העסקאות שביצעה מסתכם בכ- 500 מיליון דולר. מרבית ההשקעות של פנשו הינן בתחום נדל"ן מניב, נדל"ן ליזמות ומתן הלוואות מזנין והלוואות בכירות. מבין עסקאותיה הבולטות נמצאים פרויקטים בתחום המולטי פמילי ודיור מוגן. בימים אלה, פנשו בוחנת לראשונה אפשרות ליזמות והשקעה בפרויקט דיור מוגן ייעודי לחולי אלצהיימר ודמנציה בישראל ובאחרונה נפגשה עם גורמים שונים בתחום. מבין השקעותיה, פנשו מתמקדת גם במתחמי המולטי-פמילי. הבעלים ומנכ"ל פנשו הינוא איש העסקים אלי טילסון. לפנשו נדל"ן חברת בת בשם 2earnings המתמחה בהנגשת עולם ההשקעות האלטרנטיביות בתחום הנדל"ן בחו"ל והפינטק, ללקוחות פרטיים כשירים, לסוכנים פיננסים, למתכננים פנסיונים ולסוכני ביטוח המתמחים בתחום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il