TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אביסרור משה ובניו, משיקים את המגדל השלישי בפרויקט מגדלי המדע בשכונת הפקאן ברחובות


אביסרור משה ובניו משיקים את המגדל השלישי בפרויקט מגדל המדע בשכונת גן הפקאן
הפרויקט כולל דירות פאר חדשניות המעוצבות אדריכלית על ידי ישראל רוזיו, מהאדריכלים המובילים בארץ ובעולם

מחירה ההתחלתי של דירת 5 חדרים עם מרפסת בפרויקט החל מ- 2,350,000 ₪


אביסרור משה ובניו, משיקה את המגדל השלישי בן ה- 19 קומות בפרויקט היוקרה "מגדלי המדע" בשכונת גן הפקאן ברחובות. פרויקט הפאר כולל דירות רחבות היקף המעוצבות אדריכלית על ידי ישראל רוזיו, מגדולי האדריכלים בארץ. מחירה ההתחלתי של דירת 5 חדרים עם מרפסת בפרויקט החל מ- 2,350,000 ₪. בימים אלה החל אכלוסם של שני הבניינים הראשונים.


המגדל משקיף לנוף פתוח של פארק פסטורלי. הדירות מעוצבות אדריכלית בעיצוב חדשני ומודרני וכוללות מרפסות מפנקות, חניון תת קרקעי, לובי כפול רחב ומפואר, חדר כושר פרטי בכל מגדל. כל אלה מעניקים חווית מגורים איכותית בסטנדרט בינלאומי גבוה. הדירות בפרויקט כוללות מפרט טכני עשיר כדוגמת: ריצוף גרניט פורצלן 60X60, אסלות תלויות, תריסי גלילה חשמליים בכל הדירה, יחידת הורים נפרדת ועוד.
יורם אביסרור, סמנכ"ל השיווק, אביסרור משה ובניו, מסר: "אנו שמחים להשיק את המגדל השלישי בפרויקט זה המושך אליו אוכלוסייה חזקה ואיכותית במיוחד, הודות לקרבתו לפארק המדע ונגישותו לאזור המרכז. השקתו של מגדל זה מתבססת על הצלחתם הרבה של שני הבניינים הראשונים אשר שווקו בזמן קצר. זאת הודות לשילוב מרכיבים כמו לוקיישן מנצח, איכות בנייה, חווית המגורים האיכותית והיוקרתית ושירות לקוחות צמוד ואישי.
לפרטים נוספים: *5508
אתר האינטרנט: www.avisror.com

אודות החברה
אביסרור משה ובניו, הנה חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות והיציבות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחרי כאחד. החברה בבעלות פרטית, הוקמה בשנת 1978 על ידי משה אביסרור המשמש כיום כנשיא החברה ובניו מכהנים בתפקידים שונים בהנהלה הבכירה. כחברה משכנת היא מסווגת בדירוג בסיווג בלתי מוגבל (דירוג ג') ובנוסף להיותה חברה קבלנית רשומה לביצוע עבודות ממשלתיות ועבודות תשתית ופיתוח.


החברה מהווה את חוד החנית הטכנולוגית בתחום הנדל"ן, מתמחה ובונה בטכנולוגיות המתקדמות בעולם התואמות את תו התקן ISO9002 של מכון התקנים הישראלי, המבטיח בקרת איכות, תכנון לפרטים, סטנדרט של איכות ותודעת שירות מהגבוהות בענף.


אביסרור משה ובניו, נמצאת בצמיחה מתמדת ובפריסה ארצית עם עשרות פרויקטים באזורי באר-שבע, רחובות, פתח תקווה, בת ים, מודיעין, ראש העין, יבנה ואשקלון. בקרוב תרחיב את פעילותה לערים נוספות באזור המרכז. במקביל לפעילותה הענפה ברחבי הארץ, מציעה החברה פרויקטים במסגרת "מחיר למשתכן" בגדרה, ראשל"צ באר יעקב, באר-שבע ואשקלון.


החברה חרטה לה לדגל את נושא תודעת השירות ומשקיעה בכך משאבים רבים לרווחת קהל לקוחותיה. נוסף לכך, תרומה לקהילה מהווה נר לרגליה והיא פועלת רבות בסיוע לאוכלוסיות מוחלשות מסקטורים שונים.
אביסרור משה ובניו, הנה נותנת החסות הראשית של אלופת ישראל בכדורגל, הפועל באר-שבע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il