TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלדר השקעות: הושלמה מכירת 70% משטחי המשרדים בפרויקט BIZNEXT בפארק העסקים חולון


בניין המשרדים של אלדר השקעות בחולון. קרדיט Biznext
50% מרוכשי המשרדים בפרויקט BIZNEXT הם בעלי מקצועות צווארון לבן שרכשו שטחי משרדים בשטח של כ- 100 מ"ר
מנכ"ל אלדר השקעות: התשואה להשכרת משרדים במרכז הארץ נעה בין 7% ל-9% לעומת 2%-4% בשוק המגורים

חברת אלדר השקעות מקבוצת אלדר מדווחת כי השלימה מכירת 70% משטחי המשרדים בפרויקט BIZNEXT בפארק העסקים חולון. בחודשים האחרונים רכשו במסגרת הקבוצה, שמארגנת אלדר השקעות, עשרות בעלי עסקים קטנים ובינוניים שרכשו כ-2400 מ"ר של משרדים בסכום מצטבר של כ- 24 מיליון שקל.

על פי אלדר השקעות, כ-50% מחברי הקבוצה הם אנשים שרכשו שטחי משרד בשטח של כ- 100 מ"ר בסכום של כמיליון שקל. על חברי הקבוצה נמנים עורכי דין עצמאיים, רואי חשבון, שמאים ועוד... כמו כן, נמנות חברה מתחום השמת כ"א וחברה בתחום התיירות שרכשו שטחים בהיקף של כ- 120 מ"ר כל אחת.

לדברי רו"ח עדי דנה, מנכ"ל אלדר השקעות, "המשקיעים החלו להגיע לשוק המשרדים מכיוון שהתשואה על השכרת משרדים במרכז הארץ נעה בין 7% ל-9% לעומת 2%-4% בשוק המגורים. בנוסף, בשוק המשרדים החוזים עם השוכרים הם לרוב לתקופה של 5 שנים דבר הנותן שקט נפשי לטווח זמן גדול יותר".

אלדר השקעות חתמה על האופציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת בניין משרדים בפארק העסקים בחולון. מדובר בבניין משרדים מעל שדרת חנויות שיכלול 8 קומות בהיקף של כ-6,100 מ"ר. פרויקט BIZNEXT ממוקם בסמוך למתחם עזריאלי בפארק העסקים. עד כה למעלה מ- 150 חברות העתיקו את מיקומם לפארק העסקים בחולון. עיריית חולון מקדמת את המתחם בין היתר על ידי ארנונה נמוכה לעומת אזורי ביקוש מקבילים כדוגמת מתחם הבורסה ברמת גן, פארק המדע ברחובות ורמת החייל. העירייה מעוניינת להפוך את האזור למתחם שוקק של תעסוקה ובילוי.

פרויקט BIZNEXT תוכנן על ידי האדריכל רון רובינשטיין ומעוצב בסגנון מודרני עם קירות מסך בשילוב של חלונות נפתחים ומרפסות בחלק מהמשרדים. הפרויקט נהנה מיחס ברוטו נטו של 20% - הנמוך משמעותית מפרויקטים מקבילים באזורי ביקוש דומים, בהם היחס עומד על כ-25% בממוצע, דבר המאפשר מיצוי מקסימלי ואפקטיבי של השטח הבנוי. חמשת קומות המשרדים מתוכננות בגמישות המאפשרת רכישת משרדים קטנים משטח של 74 מ"ר ועד קומה שלמה המשתרעת על פני 700 מ"ר.

היתרון הבולט במיקום הפרויקט הינו הגישה המהירה לכביש 4, כביש 44 וכביש 1. בנוסף, הוא ממוקם על תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה הנמצא בשלבי בנייה, בין שתי תחנות המתוכננות על ציר ירושלים בצמוד לפרויקט. על פי הערכות, האזורים הנמצאים על תוואי הרכבת הקלה ייהנו ממסחר מפותח ועלייה בערך הנכסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il