TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפריקה ישראל מגורים מודיעה על מינוי


דן גינגיס _סמנכל שיווק ומכירות
דן גינגיס לסמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה
אפריקה ישראל מגורים מודיעה היום (יום ראשון 7 באוקטובר 2018) על מינויו של דן גינגיס לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה.

גינגיס מילא שורה של תפקידים ניהוליים בכירים בקבוצת אלדר ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל ומנהל חטיבת אלדר סוהו. לאור השינויים בשוק הדיור למגורים ומגמת הגידול של פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית יזם והקים את החטיבה שהתמחתה בשיווק של פרויקטי בוטיק במרכזי ערים.

קודם לכן, בין השנים 2010-2015, כיהן גינגיס כסמנכ"ל ומנהל חטיבה בקבוצה. וכחלק מכך, ניהל את מערך השיווק והמכירות של עשרות פרויקטי נדל"ן למגורים עבור החברות המובילות במשק וביניהן: אפריקה ישראל מגורים, עופר השקעות, אמריקה ישראל להשקעות ועוד.

לגינגיס ניסיון בינלאומי, טרם הצטרפותו לקבוצת אלדר, שימש גינגיס בתפקידי ניהול שונים במספר חברות המתמחות ביזום ובניה למגורים ובפעילות שיווק למשקיעים זרים בבודפשט, הונגריה.

אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אני מברך על מינויו של דן גינגיס לסמנכ"ל שיווק ומכירות אפריקה ישראל מגורים. אני בטוח כי, הידע המקצועי והניסיון הרב של גיניגיס בתחום השיווק והמכירות של נדל"ן למגורים יתרמו רבות לאפריקה ישראל מגורים. ויחד עם הנהלת החברה ימשיכו לבסס את מעמדה כחברת הנדל"ן למגורים המובילה בישראל, הנותנת מענה למציאות הנוכחית הקיימת בענף הנדל"ן למגורים, באמצעות סל המוצרים שלנו מתפזר על פני ארבעה תחומים עיקריים: יזמות למגורים במסגרת המותג הידוע "סביונים", התחדשות עירונית במסגרת המותג "סביוני העיר", פעילות הדיור להשכרה ארוכת טווח וכמובן מחיר למשתכן".

גינגיס (נשוי +3) בעל תואר בוגר בכלכלה ומנהל עסקים, מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר מוסמך במנהל עסקים (MBA), מאוניברסיטת INSEAD, צרפת .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il