TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ ממשיכה להתרחב בהולנד: תרכוש בניין משרדים יוקרתי סמוך לאמסטרדם תמורת כ-27.3 מיליון אירו


גיא פרג, יו"ר אספן גרופ
דמי השכירות הממוצעים לשנה מסתכמים בכ-2.1 מיליון אירו – משקפים תשואה שנתית של כ-7.8%
לאחרונה דיווחה החברה על הרחבת המרכז הלוגיסטי של טימברלנד בהשקעה של כ-40 מיליון שקל, וכן על מכירת שני נכסים בערים שטוטגרט והמבורג שבגרמניה תמורת סך כולל של כ-17.6 מיליון אירו – החברה מעריכה כי המכירות יניבו לחברה עודף תזרימי בסך של כ-13.2 מיליון אירו (לפני מס והוצאות נלוות) ורווח של כ-6 מיליון אירו (לפני מס והוצאות נלוות)

חברת אספן גרופ ממשיכה להרחיב את פעילותה בשוק ההולנדי, בו היא מתמקדת במהלך השנים האחרונות. החברה הודיעה, כי תרכוש, באמצעות חברת הבתAspen Real Estate investment BV , בניין משרדים יוקרתי – Park Tower – במרכז העיר Amstelveen השוכנת דרומית לאמסטרדם. היקף העסקה מסתכם בכ-27.3 מיליון אירו (כ-114 מיליון שקל).

הבניין, שנבנה בשנת 1998, שופץ בשנים 2014-2015, וכולל 10 קומות משרדים המשתרעים על שטח כולל של כ-11,452 מ"ר. דמי השכירות הממוצעים שמניב הנכס בשנה נאמדים בכ-2.1 מיליוני אירו, המשקפים תשואה של כ-7.8% על ההשקעה. הנכס מושכר ל-15 שוכרים, שהבולטים שבהם הם הבנק ההולנדי Rabobank וחברת Regus – חברה בינלאומית מובילה העוסקת בהשכרת חללים משותפים.

במסגרת הרחבת הפעילות בהולנד, דיווחה אספן גרופ בחודש שעבר, כי תרחיב עבור רשת האופנה הבינלאומית 'טימברלנד' את המתחם הלוגיסטי שהיא משכירה לרשת, בהשקעה של כ-40.4 מיליון שקל. אספן גרופ תרכוש, לצורך הרחבת המתחם, קרקע בשטח של כ-19.3 דונם להקמת מבנה לוגיסטי נוסף עבור "טימברלנד".

בנוסף, לאחרונה דיווחה החברה על מימוש שני נכסים בערים שטוטגרט והמבורג שבגרמניה תמורת סך כולל של כ-17.6 מיליון אירו. החברה מעריכה כי המכירות יניבו לחברה עודף תזרימי בסך של כ-13.2 מיליון אירו (לפני מס והוצאות נלוות), ורווח של כ-6 מיליון אירו (לפני מס והוצאות נלוות).

גיא פרג, יו"ר אספן גרופ, מציין כי "רכישת הנכס בהולנד מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה העסקית של החברה להמשך ההתרחבות בשוק המשרדים ההולנדי שלהערכתנו הינו שוק אטרקטיבי, ואנו מזהים בו פוטנציאל להמשך צמיחה ועליית ערך. הנכס הנרכש הינו נכס Class A הממוקם באזור אטרקטיבי ומושכר לשוכרים חזקים. בכוונתנו להמשיך ולהעמיק את פעילותנו בהולנד, אותה אנו מסמנים כמדינת יעד מרכזית גם לשנים הבאות. במקביל, דיווחנו לאחרונה על מימוש שני נכסים בשטוטגרט ובהמבורג שבגרמניה, שמימשו את פוטנציאל ההשבחה, ומכירתם מניבה לחברה עודף תזרימי ורווח חשבונאי משמעותיים".

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה, בהולנד, גרמניה וישראל. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. בבעלות הקבוצה מבנים להשכרה בישראל ובחו"ל, אשר נכון ליום 30 ביוני 2018 הינם בשטח כולל של כ- 375 אלף מ"ר, המושכרים לכ-260 שוכרים בתפוסה של כ-96%. מנכ"ל החברה הוא מר גיא אליאס, ויו"ר החברה הוא מר גיא פרג.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il