TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנשו נדל"ן קיבלה אישור עקרוני לאשראי מהממשל האמריקאי


אלי טילסון, מנכל חברת פנשו נדלן
בשלב הראשון תקבל מימון פדרלי עד 85% מההשקעות שתבצע בארה"ב
חברת הנדל"ן הישראלית פנשו נדל"ן (Pancho Real Estate) המתמחה בהשקעות נדל"ן בין-לאומיות באמצעות קרן REIT פרטית, הודיעה היום כי קיבלה אישור עקרוני מהממשל הפדרלי בארה"ב לקבלת מימון מהקרן לעידוד השקעות בדיור מוגן בארה"ב. פנשו ביצעה עד היום עסקאות נדל"ן בהיקף של כ- 500 מיליון דולר.

ממשלת ארה"ב פועלת באמצעות מימון HUD ממשלתי (Housing and Urban Development) לעידוד השקעות דיור מוגן עקב המחסור בפתרונות דיור לבני דור הבייבי בומרס של שנות ה- 60, שכיום הינם אוכלוסיית הגיל השלישי. מימון באמצעות HUD נחשב אטרקטיבי וכדי לקבלו נדרשת עמידה בתנאים נוקשים, כגון: אישור דירוג אשראי גבוה, הוכחה ליציבות פיננסית, מבנה אחזקת נכסים מהודק עפ"י כללי רישום קפדניים ועוד. בשלב הראשון קיבלה פנשו אישור למימון של עד 85% מהשקעות שתבצע בנדל"ן לדיור מוגן בארה"ב במימון בריבית מופחתת ל- 35 שנים. ההלוואה ניתנת בתנאי non-recourse (ללא ערבות אישית) ומאפשרת לרוכש העתידי של הנכס להכנס בנעלי הלווה המקורי עם נקודת יציאה לרוכש מההלוואה.

לדברי אלי טילסון, מייסד ומנכ"ל פנשו נדל"ן, "מדובר בהישג משמעותי לחברת נדל"ן ישראלית, שזוכה לקבל אישור למימון פדרלי בהשקעות נדל"ן. הדבר יאפשר לפנשו להרחיב את השקעותיה בתחום הדיור המוגן בהתמחות ייחודית לחולי אלצהיימר ודמנציה, תחום מתרחב וצומח בארה"ב בשל התפשטות המחלה והופעתה בגיל מבוגר לצד תוחלת החיים העולה." לדברי אייל ראובן, מנכ"ל ובעלים של חברת ארנינגס, מקבוצת פנשו נדל"ן, "מימון של הממשל הפדרלי באמצעות ה- HUD הוא גם תו תקן לאיתנות ההשקעות באמצעות פנשו נדל"ן ויגביר את האמון של המשקיעים הפרטיים המשתתפים בהשקעות שמבצעת פנשו."

בשנה האחרונה ביצעה החברה שלוש השקעות בערים גדולות בארה"ב באמצעות קרן הריט, תוך התמקדות בנכסים המיועדים לחולי אלצהיימר. ב-2017 רכשה החברה דיור מוגן לתשושי נפש בגיל השלישי בסן אנטוניו, טקסס, בשווי של 17.5 מיליון דולר, ובמהלך 2018 השלימה עוד שתי עסקאות רכישה, האחת בוורנטון וירג'יניה והשניה בליסבורג וירג'יניה בשווי של כ- 65 מיליון דולר .

על פי תחזית 2017 של איגוד האלצהיימר הבין-לאומי, מספר חולי האלצהיימר כיום בוירג'יניה עומד על 140,000 חולים, וצפוי לעלות עד לשנת 2025 בכ-35.7%. בהתאמה לכך, צפויה לעלות גם הדרישה ליצירת קהילות מגורים ייחודיות ומתחמי טיפולים מותאמים.

בהתייחס לארה"ב כולה, מתוך נתונים שמפרסמת פנשו בסקירה למשקיעים עולה כי אחד מכל שמונה אמריקאים חולה במחלת האלצהיימר, ומספרם של החולים בארה"ב נאמד כיום בכ- 5.5 מיליון איש. על פי תחזית 2017 של איגוד האלצהיימר הבין-לאומי, מספר החולים בארה"ב צפוי לגדול בכ-14% עד לשנת 2025 ובשנת 2050 צפויים 13.8 מיליון איש (אחד מכל שישה אמריקאים) ללקות במחלה. גם זאת, בהלימה למגמת תוחלת החיים ההולכת ומתארכת. עוד עולה מהסקירה, כי שוק הדיור המוגן הנוכחי בארה"ב אינו ערוך לטיפול בחולי האלצהיימר ובמספרם העולה, וכי יש ביקוש גובר לפתרונות נדל"ניים, בהם משקיעה פנשו הישראלית.

פנשו נדל"ן הינה חברת השקעות נדל"ן מסחרי, המתמחה בהשקעות גלובליות אשר מחזיקה, רוכשת ומנהלת נכסים ברחבי העולם. היקף העסקאות שביצעה מסתכם בכ- 500 מיליון דולר. מרבית ההשקעות של פנשו הינן בתחום נדל"ן מניב, נדל"ן ליזמות ומתן הלוואות מזנין והלוואות בכירות. בימים אלה, פנשו בוחנת לראשונה אפשרות ליזמות והשקעה בפרויקט דיור מוגן ייעודי לחולי אלצהיימר ודמנציה בישראל ובאחרונה נפגשה עם גורמים שונים בתחום. מבין השקעותיה, פנשו מתמקדת גם במתחמי המולטי-פמילי. במאי 2018 ביצעה פנשו רכישה של מתחם מולטי-פמילי (Multi family) בג'ורג'יה, ארה"ב, בשם Forest Pointe. שווי העסקה עומד על כ- 17 מיליון דולר, ניהול המתחם נעשה בשותפות עם קבוצת קארטר (Carter Multifamily), הנכללת בין חברות הנדל"ן המובילות בארה"ב, ומנהלת שתי קרנות השוות מעל 2.5 מיליארד דולר כל אחת. הבעלים ומנכ"ל פנשו הינו איש העסקים אלי טילסון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il