TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת גב-ים מקבוצת נכסים ובניין IDB, מדווחת על תוצאות החברה למחצית הראשונה והרבעון השני של שנת 2018


גב ים
מציגה גידול בכל הפרמטרים התפעוליים ומדווחת על שלוש עסקאות חדשות בנכסי החברה בחולון, רחובות ומפרץ חיפה

הבניין השני בפארק גב-ים חולון, בשטח כולל של כ-22 אלף מ"ר, שווק במלואו לקבוצת MGS, בעלת זיכיונות למותגי ספורט בינלאומיים
הבניין הרביעי בפארק גב-ים רחובות, בשטח כולל של כ-30 אלף מ"ר, הושכר ברובו לחברת ההייטק נובה
המרכז הלוגיסטי החדש בפארק גב-ים מפרץ חיפה, בשטח כולל של כ-7,200 מ"ר, הושכר במלואו לחברת הלוגיסטיקה אלמוג

חברת גב-ים, המנוהלת על-ידי אבי יעקובוביץ, מדווחת היום על היקף ייזום של למעלה מ-270 אלף מ"ר, הפרוסים בפארקי ההייטק המובילים בארץ, ונמצאים בשלבי תכנון וביצוע. לאחר השלמתם, תעמוד מצבת הנכסים המניבים של גב-ים על כ-1.1 מיליון מ"ר, והכנסות גב-ים מהשכרת המבנים, עם אכלוסם המלא, יסתכמו בכ-590 מיליון ש"ח בשנה, החל מהרבעון הראשון של שנת 2022.

הכנסות החברה- גידול של כ-4% בחציון וכ-3% ברבעון השני
הכנסות החברה מהשכרת מבנים במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכמו בסך של כ-227 מיליון ₪, גידול של כ-4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות החברה ברבעון השני של שנת 2018 הסתכמו בכ-114 מיליון ₪, גידול של כ-4% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

NOI- גידול של כ-3%

ה-NOI הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2018 בסך של כ-218 מיליון ₪, בהשוואה לכ-211 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ-3%.
ה- NOI ברבעון השני לשנת 2018 הסתכם בכ-109 מיליון ₪, בהשוואה לכ-106 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ-3%.

EBITDA- גידול של כ-3%
ה- EBITDA במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכם בכ-202 מיליון ₪, בהשוואה לכ- 197 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ-3%.
ה- EBITDA ברבעון השני של שנת 2018 הסתכם בכ-102 מיליון ₪, בהשוואה לכ-99 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ-3%

FFO – גידול של כ-3% בחציון וכ-9% ברבעון השני
ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2018 בכ-94 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-91 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ-3%.
ה-FFO המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון השני של שנת 2018 בכ-48 מיליון ₪, בהשוואה לכ-44 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ-9%.

תזרים מזומנים- זינוק של כ26% בחציון וכ-25% ברבעון השני
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2018 בכ-195 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-155 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. זינוק של כ-26%.
תזרים המזומנים, מפעילות שוטפת, הסתכם ברבעון השני של שנת 2018 בכ-94 מיליון ₪, בהשוואה לכ-75 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. זינוק של כ-25%.

רווח הנקי- ירידה בשל קיטון בהכנסות משערוך נכסים וגידול בהוצאות המימון
הרווח הנקי, המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2018 בסך של כ-152 מיליון ₪, בהשוואה ל- 216 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. זאת עקב היקף קטן יותר של הכנסות החברה משערוך נכסים ועקב קיטון בהכנסות המימון של החברה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי, המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם ברבעון השני של שנת 2018 בסך של כ-100 מיליון ₪, בהשוואה ל- 165 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. זאת עקב היקף קטן יותר של הכנסות החברה משערוך נכסים ועקב קיטון בהכנסות המימון של החברה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

סגי איתן, סגן יו"ר דירקטוריון גב-ים מקבוצת נכסים ובנייןIDB אמרה היום:
"גב-ים מקבוצת נכסים ובניין IDB מסיימת את המחצית הראשונה של השנה עם גידול בהכנסות משכירות בכ-4% לסך של כ-227 מיליון ש"ח, ובגילום שנתי - למעלה מ-450 מיליון ש"ח. הגידול בהכנסות משכירות נובע בעיקר מאכלוס פרויקטים שהחברה יוזמת בתחום הליבה שלה - פארקי הייטק ומשרדים - ומהווה את הצמיחה הטבעית שלה. הכנסות אלו צפויות להמשיך לעלות עם אכלוסם של הפרויקטים שנמצאים כיום בהקמה בתל-אביב, חיפה, רחובות ובאר-שבע.

לחברה נכסים מניבים איכותיים ברחבי הארץ בתפוסה גבוהה של כ-98%, ומצבת נכסים זו צפויה לעלות עם השלמתם של הפרויקטים שנמצאים כיום בייזום, במהלך 4 השנים הבאות.

במחצית הראשונה של שנת 2018, בהמשך למגמה של שנת 2017, חווה שוק המשרדים ביקושים נרחבים, בעיקר מחברות הייטק על מגוון תחומן, ענף שנמצא בצמיחה, דבר שבא לידי ביטוי בהרחבת שטחים להשכרה של שוכרים קיימים, ושטחים חדשים שהושכרו.
בד בבד עם תנופת הצמיחה של החברה, שומרת גב-ים על איתנות פיננסית ורמת נזילות גבוהה של כ-880 מיליון ש"ח. יתרות הנזילות ותזרים המזומנים השוטף, ישמשו את החברה לפעילותה השוטפת ויאפשרו לה להמשיך את פעילות הייזום הענפה על קרקעות שבבעלותה, לצד השכרה והשבחה של נכסים קיימים.

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים מקבוצת נכסים ובנין IDB אמר היום:
"אנו ממשיכים לחוות ביקושים חזקים בכלל נכסי החברה. שוק המשרדים ממשיך להפגין יציבות ועוצמה, הן ברמת המחירים והן ברמת התפוסות, ומושפע מהשגשוג בענפי ההייטק. החברות המובילות והמיקומים המובילים ממשיכים לפגוש שוכרים איכותיים.

גב-ים, אשר נוסדה לפני 90 שנה, נמצאת בעיצומה של פעילות ייזום מאסיבית, שהולכת ומתעצמת. הייזום כולל שמונה פרויקטים, כדלקמן:
פרויקט ToHa בתל-אביב, פרויקט הדגל של החברה, בשטח כולל של כ-89 אלף מ"ר. 85% משטחי הפרויקט שווקו, 72% בחוזים חתומים עם החברות WeWork, בינה טבעית, תופין טכנולוגיות, טראקס ואקמאי. הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל-אביב אישרה להפקדה בתנאים תב"ע למבנה העילי השני בפרויקט, במסגרתה אושרו תוספת זכויות של כ-140 אלף מ"ר עילי (ברוטו) ותוספת של כ-1,500 מקומות חניה.


הבניין הרביעי בפארק גב-ים רחובות, בשטח כולל של כ-30 אלף מ"ר, אשר הושכר ברובו לחברת נובה.
פרויקט מתם-ים בפארק מתם, בשטח של כולל כ-12 אלף מ"ר, אשר הושכר במלואו לאמזון.
הבניין השני בפארק גב-ים חולון, בשטח כולל של כ-22 אלף מ"ר, אשר שווק במלואו לקבוצת MGS.
המרכז הלוגיסטי החדש במפרץ חיפה, בשטח כולל של כ-7,200 מ"ר, אשר הושכר במלואו לחברת אלמוג.
השלב הראשון של מגדלי מתם מזרח, בפארק מתם, בשטח כולל של כ-41.5 אלף מ"ר.
הבניין הרביעי בפארק גב-ים נגב, בשטח כולל של כ-13 אלף מ"ר.
השלב הראשון בפארק גב-ים רעננה, בשטח כולל של כ-56 אלף מ"ר.

פרויקטים אלו ימשיכו להוביל את גב-ים להמשך צמיחה, ולבסס את המוניטין שלה כחברת הנדל"ן המניב המובילה בישראל. עם השלמתם של פרויקטים אלו, תעמוד מצבת הנכסים המניבים של החברה על כ-1.1 מיליון מ"ר, אשר יניבו כ-590 מיליון ש"ח בשנה, החל מהרבעון הראשון של שנת 2022.

לחברה עתודות קרקע הכוללות זכויות בנייה זמינות בהיקף של כ-460 אלף מ"ר באזורי ביקוש ברחבי הארץ. בנוסף, מקדמת החברה תכניות בניין עיר בשטח כולל של כ-160 אלף מ"ר. הזכויות הקיימות והעתידיות מהוות את מנועי הצמיחה המרכזיים של החברה לשנים הבאות, והייזום על חטיבות קרקע אלו, בהתאם לביקושים, יאפשר לחברה להמשיך ליזום ולהגדיל את מצבת הנכסים המניבים שלה.

ביולי 2018 ערכה החברה הבת גב-ים נגב בע"מ (חלק החברה - 73.25%) הנפקה פרטית לגופים מוסדיים של סדרת אגרות חוב (סדרה א'), אשר נרשמו למסחר ברצף מוסדי. ההנפקה נעשתה בתמורה לסך של 320 מיליון ש"ח. אגרות החוב, במח"מ 5.2 שנים, אינן צמודות למדד והן יישאו ריבית שנתית בשיעור 3.55%."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il