TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גב ים נגב מגייסת


סגי איתן
ביקושי שיא של למעלה ממיליארד ₪ להנפקה פרטית של סדרת אג"ח חדשה- סדרה א

ביקושי שיא של למעלה ממיליארד ₪ להנפקה פרטית של סדרת אג"ח חדשה (סדרה א') לחברת גב- ים נגב הנמצאת בשליטת גב-ים מקבוצת נכסים ובניין IDB
חברת גב-ים נגב, הנמצאת בבעלות גב-ים (73.25%), עיריית באר-שבע, אוניברסיטת בן גוריון ופרטיים, גייסה 320 מיליון ש"ח, באמצעות הנפקה פרטית למשקיעים מסווגים של אג"ח (סדרה א') של החברה
אגרות החוב (סדרה א') תירשמנה למסחר במערכת רצף מוסדיים בבורסה לניירות ערך ותישאנה ריבית שקלית שנתית בשיעור של 3.55%
החברה קיבלה דירוג של A+ מחברת S&P מעלות

סגי איתן, יו"ר דירקטוריון גב-ים נגב ציינה: "חברת גב-ים נגב, הבעלים של פארק ההייטק גב-ים נגב בבאר-שבע, השלימה גיוס לראשונה של אג"ח פרטי ברצף מוסדיים עם ביקוש גבוה של למעלה ממליארד ש"ח. החברה גייסה 320 מיליון ש"ח בריבית שקלית שנתית של 3.55%.
תוצאות אלו מהוות הבעת אמון של שוק ההון בחברת גב-ים נגב ובייזום הייחודי בבאר שבע של יצירת מקומות תעסוקה והשארת בוגרי האוניברסיטה בתחום המדעים בעיר. פעילות זו מהווה חלק בייזום הכולל של נכסים ובניין בבאר שבע, של יצירת סביבת חיים אופטימלית הכוללת תעסוקה, בילוי (תרבות הפנאי) ומגורים.
השותפות הייחודית בהקמת הפארק הכוללת יזם, עירייה ואוניברסיטה מאפשרת את הגשמת חזונו של בן גוריון בהפרחת הנגב בכלל ובאר שבע בפרט.
סימנו לפני מספר שנים את העיר באר שבע כעיר עם פוטנציאל צמיחה גדול שכבר כעת אנחנו עדים להתרחשותו וימשיך ביתר שאת גם בעתיד".

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים ציין: "לאחר ביקושים גבוהים מאוד של כ-1.1 מליארד ש"ח, גייסה חברת גב-ים נגב סך של 320 מיליון ₪ בריבית שקלית שנתית קבועה בשיעור של 3.55%. מח"מ אגרות החוב (סדרה א') הינו כ-5 שנים, והן דורגו על-ידי חברת S&P מעלות בדירוג גבוה של A+. הביקושים הגדולים להנפקה מהווים הבעת אמון מצד שוק ההון הן בעוצמתה של גב-ים נגב והן בזו של גב-ים, המנהלת אותה.
גב-ים נגב הינה בעלת הזכויות בפארק ההייטק והעסקים גב-ים נגב בבאר-שבע, אשר עתיד להכיל, עם השלמתו, כ-200 אלף מ"ר, ובו יועסקו למעלה מ-10,000 עובדי הייטק.


בפארק הוקמו עד כה 3 בניינים, בשטח כולל של כ-50 אלף מ"ר של אקוסיסטם ייחודי, אשר מאגד כ-70 חברות ישראליות ורב לאומיות, מהמובילות בעולם, ויוצר שיתופי פעולה וסינרגיה רבת עוצמה. בימים אלו, החברה עתידה להתחיל בהקמתו של הבניין הרביעי, בשטח של כ-13 אלף מ"ר. עם השלמתו, יכיל הפארק כ-65 אלף מ"ר, ויועסקו בו למעלה מ-3,000 עובדי הייטק".


רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע, ציין: "באר-שבע בתנופת פיתוח חסרת תקדים, כאשר הופכת למרכז ידע, טכנולוגיה וסייבר בינלאומי, אליו מגיעות חברות מכל רחבי העולם. הצלחת ההנפקה מוכיחה שוב את הבעת האמון בעיר באר-שבע ובהתפתחותה.


האקו סיסטם הייחודי של הפארק בו משולבים העירייה, אוניברסיטת בן גוריון, המדינה, חברת גב-ים והמגזר העסקי, שם את באר שבע על המפה. הקמת קריית התקשוב של צה"ל סמוך לפארק ההייטק, הקמת בניינים נוספים בפארק וכניסתן של חברות נוספות רק יחזקו מגמה זו.״


פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב ציינה: ״מדובר במהלך המביע הכרה בחשיבותו של המפעל המשותף של העירייה, אוניברסיטה וחברת גב-ים. הצלחתו מהווה זריקת מרץ ועידוד לשגשוגו. נמשיך לפתח את ההון האנושי ולעודד חברות וגופים נוספים להצטרף להצלחה ולקדם את באר שבע כבירת סייבר מובילה בעולם ואת אוניברסיטת בן גוריון כפורצת דרך בתחום."

את הגיוס הובילה אפסילון חיתום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il