TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יריד המכירות השנתי של אלדד פרי נדל"ן יוצא לדרך


ליאור ברדוגו, מנכ״ל אלדד פרי נדל״ן
במהלך ימי היריד יוצעו הזדמנויות חד פעמיות להשקעה בשני פרויקטי הדגל של החברה בלוד ורחובות – ויינתנו הטבות נוספות בשווי של עשרות אלפי שקלים. כמו כן יתקיימו בכל יום הרצאות העשרה מרתקות של מומחי נדל"ן ופיננסים
יריד המכירות השנתי של אלדד פרי נדל"ן יוצא לדרך. היריד יתקיים בין התאריכים 29 ביולי ל-2 באוגוסט , במשרדי חברת אלדד פרי נדל"ן (גולדה מאיר 7, נס ציונה). במהלך ימי היריד יישארו משרדי אלדד פרי נדל"ן פתוחים לקהל עד לשעה 22:00.

במהלך ימי היריד יוצעו לקהל הרחב הזדמנויות רכישה במחירים מיוחדים בשני הפרויקטים החשובים של החברה – פרויקט 'פרי בסט' בלוד ופרויקט 'פרי ביזנס פלייס' רחובות. כמו כן יוצעו הטבות חד־ פעמיות לרוכשים בכל פרויקט בגובה של עשרות אלפי שקלים.

בפרויקט המגורים הייחודי פרי בסט בלוד יוצעו לציבור דירות 3 חדרים במחירים של החל מ-1.09 מיליון ש"ח, ובנוסף לכך – הטבת ריהוט ייחודית למשתתפי היריד בשווי של 40 אלף שקלים.

בפרויקט 'פרי ביזנס פלייס' רחובות, פרויקט הסטודנטים הגדול של אלדד פרי נדל"ן ברחובות, הנמצא בשלב שיווק המשרדים, מוצעת השקעה במשרד בנוי במחיר חסר תקדים של החל מ-129 אלף ש"ח בלבד. רוכשי משרד במהלך תקופת היריד יקבלו הטבה יחודית בגובה שכ"ט עו"ד בעסקה.

בכל אחד מימי היריד יתקיימו הרצאות של מומחי נדל"ן ופיננסים – עורך הנדל"ן של ידיעות אחרונות עופר פטרסבורג, מנכ"ל פרי נדל"ן ליאור ברדוגו, יועץ המשכנתאות חנן צאיג, הכלכלן שלמה מעוז וגם אשת החינוך מיכל דליות. ההרצאות יתקיימו בשעה 20:00 בכל יום, בהרשמה מראש.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ"ל אלדד פרי נדל"ן, "יריד המכירות השנתי שלנו מהווה הזדמנות חד־ פעמית להצטרף לפרויקטים המיוחדים בארץ, במחירים שלא יחזרו על עצמם ובהטבות נוספות בשווי של עשרות אלפי שקלים. המשקיעים יכולים לבחור בין הצטרפות לרכישה של דירה בפרויקט מגורים יחודי בלוד, או השקעה במשרד בפרויקט הדגל שלנו ברחובות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il