TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת תדהר מקימה קומפלקס עסקים חדש בהוד השרון


תדהר
היקף עלות הפרויקט נאמד בכ-110 מיליון ₪

OMER HOUSE שיוקם בשיתוף עם היזם ירון שמש, יכלול מגדל משרדים בן 10 קומות, בשטח של כ-1,100 מ"ר כל אחת, מעל קומת מסחר בשטח של כ-620 מ"ר וכן כ- 220 מקומות חנייה.
היקף עלות הפרויקט נאמד בכ-110 מיליון ₪
'תדהר בנייה' אמונה על ביצוע הפרויקט, כולל עבודות הגמר.

אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר ציין: "הוד השרון היא עיר בתנופה, שנמצאת במגמת צמיחה קבועה. בשנים הקרובות מתוכננת תוספת משמעותית של שטחי תעסוקה ומסחר, חיבור לקו הצהוב של הרכבת הקלה, שבילי הולכי רגל ואופניים ועוד. בנוסף, כחלק מתוכנית לשיפור פני מרכז העיר, עוברת דרך רמתיים שינוי ועתידה להפוך למרכז הפועם של העיר שיכלול מרכזי תעסוקה ומסחר, בילויים ומגורים. OMER HOUSE, בניין המשרדים החדש הראשון, שמוקם מזה שנים רבות במרכז העיר, יהווה סמן ימני לשינוי שעוברת העיר ומנוף חשוב עבור הוד השרון ותושביה."


ירון שמש , מנכ"ל ירון שמש אחזקות ציין : "OMER HOUSE מהווה חלק מהחזון שלי לשינוי פני מרכז העיר בדרך להפיכתו למוקד משיכה עסקי ומסחרי . יש בעיר אוכלוסייה מצוינת, שנודדת מדי יום לערים אחרות ומשוועת לפתרון תעסוקתי ברמה גבוהה. זו הסיבה שכבר היום אנחנו נמצאים בהליכי תכנון לארבעה מתחמים נוספים שמשלבים מסחר , תעסוקה ומגורים בדגש על דירות קטנות, שחסרות מאוד בהוד השרון. תפיסה זו , של חיזוק מרכז עיר בערוב שימושים , קיימת ומוכיחה את עצמה בעולם , מייצרת מוקדים תוססים עסקית וקהילתית ומהווה חלק מפתרון רחב , הן לבעיות תחבורה והן למצוקת דיור לזוגות צעירים ולגיל השלישי".


קבוצת תדהר בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, חוברת ליזם ירון שמש מבעלי 'ירון שמש אחזקות' להקמת מתחם העסקים החדש והראשון מסוגו במרכז הוד השרון.
מתחם המשרדים OMER HOUSE (על שמה של עומר שמש ז"ל, בת הוד השרון, שנהרגה בהתהפכות אוטובוס בנפאל, באוקטובר 2014) יוקם בדרך רמתיים בלב הוד השרון, וייהנה מגישה קלה ונוחה לצירי התנועה המרכזיים שמקיפים את העיר (כביש 4 , כביש 5, כביש 40 וכביש 531), לחיבור לכביש 6 ולנתיבי איילון ותל אביב ולתחנת הרכבת הוד השרון-סוקולוב במרחק קצר.


על פי תכנית המתאר החדשה (שאושרה ביולי 2017) , דרך רמתיים עתידה להפוך למרכז החדשני והתוסס של העיר הוד השרון, עם תמהיל מגוון של אפשרויות מגורים, תעסוקה, מסחר ובילויים לאורכה. זאת, בנוסף לפיתוח תשתיות תחבורה שיקשרו בין חלקי העיר לקו הצהוב של הרכבת הקלה, ולהקמת רשת שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים.


תכנית המתאר החדשה משמרת את אופייה המיוחד של העיר וכוללת תוספת פוטנציאלית של אלפי יחידות דיור ברחבי העיר בשנים הבאות, בנוסף לכ-1,250 דונם לשטחי תעסוקה ומסחר וכ-1,730 דונם לשטחי ציבור ושטחים ירוקים.


מתחם OMER HOUSE יציע, לראשונה במרכז העיר הוד השרון, שטחי משרדים ומסחר להשכרה בסטנדרט גבוה טריפל A, עם עיצוב מתוחכם ותכנון אדריכלי מוקפד של משרד האדריכלים ברעלי-לויצקי-כסיף. עובדי המתחם ואורחיו ייהנו מסביבת עבודה מתקדמת וסטייליסטית, שטח ציבורי ירוק צמוד, תשתיות ומערכות מתקדמות, 4 מעליות, סטנדרט בניה גבוה ומפרט עשיר, אחריות מלאה של תדהר לניהול המבנה ואחזקתו וקהילה עסקית תומכת – הכל, במרכז העיר, קרוב להכל.


כאמור, מתחם העסקים OMER HOUSE יתנשא לגובה של 10 קומות, בשטח של כ-1,100 מ"ר כל אחת, מעל קומה מסחרית, המשלבת בתי אוכל וחנויות, בשטח של כ-620 מ"ר עם חזית לדרך רמתיים. הבניין מתוכנן, נבנה וינוהל בסטנדרטים הגבוהים של קבוצת תדהר וחברת ירון שמש אחזקות, בהתאם לתקן בנייה ירוקה. צפי עלייה לקרקע- בזמן הקרוב וסיום עבודות צפוי למהלך שנת 2020.
תדהר עבודות גמר, המתמחה בביצוע עיצוב הפנים ועבודות הגמר וההתאמה במשרדים של החברות המובילות בארץ, תבצע את עבודות הגמר וההתאמה של המשרדים, הקליניקות והחללים המסחריים בפרויקט.

קבוצת תדהר
קבוצת תדהר, בבעלות גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל ובין החברות הבודדות שמטפלות בכל תהליך הייזום והבנייה מא' ועד ת'. הקבוצה, שנוסדה בשנת 1993, עוסקת תחת קורת גג אחת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של בתי מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, התחדשות עירונית ועבודות גמר. בנוסף, מחזיקה תדהר בנכסים מניבים בהיקפים גדולים. בין היתר, היא הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה ושל מתחמי משרדים גדולים ברעננה.


תדהר מעסיקה, נכון להיום, כ-750 עובדים ומדורגת בעשירייה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בישראל בדירוג BDI ו-100 DUN`S. מאז הקמתה, בנתה תדהר יותר מ-16,000 יח"ד ומעל 1.5 מיליון מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.


פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת לאור ערכי הדגל שלה, ביניהם: אמינות, שירות, איכות ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים. בזכות מערך התכנון הייחודי, חטיבת ההנדסה המקצועית של הקבוצה, חברת הבנייה המובילה, ניסיונה העשיר, מערכות המידע המתקדמות, מערך השירות הפועל 24/7 והמתודה הייחודית לניהול פרויקטים – קבוצת תדהר מציבה סטנדרט חדש של איכות, מקצועיות ומצוינות, שבזכותם הפכה לחברת הנדל"ן הראשונה והיחידה בישראל עד היום, שזכתה בפרס האיכות והמצוינות ע"ש רה"מ יצחק רבין ז"ל ובמקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול.

ירון שמש אחזקות
החברה, בבעלות איש העסקים ירון שמש, היא חלק מקבוצה המאגדת בתוכה פעילות ענפה בתחומי נדל"ן למגורים ונדל"ן מניב. החברה החלה את פעילותה כחברה משפחתית בתחום המסחר בחומרי בניין וחיפויים לפני שנים רבות ועוסקת בתחום עד היום. לחברה מגוון פרויקטים יזמיים בהוד השרון, כפר סבא ותל אביב, ומשרדיה ממוקמים בהוד השרון.


בזכות ניהול קפדני, תוך שימת דגש על קבלת החלטות מהירה ויעילה, בדיקות כדאיות מחמירות, ראיית הלקוח כשותף לדרך וכמובן החוסן הכלכלי של החברה, מבססת החברה את מעמדה בזירת הנדל"ן כחברה אמינה, מבוססת ומצליחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il