TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת פתאל כובשת את הולנד


חברת פתאל נכסים
רוכשת 13 בתי מלון APPOLO בתמורה לכ- 160 מיליון אירו דירוג בתי המלון הנרכשים 4-5 כוכבים

דוד פתאל יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל הקבוצה "העסקה הנוכחית תחזק את מעמדה של רשת פתאל בהולנד, שהינה אחת המדינות האמידות והליברליות ביותר באירופה ונחשבת ליעד פופולארי מוביל לתיירים ולחברות עסקיות. מדובר ברכישה אסטרטגית, המלונות הנרכשים ממוקמים בערים המובילות בתיירות ועסקים בהולנד.


4 בתי המלון הנרכשים באמסטרדם יצטרפו ל-2 בתי מלון נוספים של החברה בעיר ולמעשה, הרשת תהפוך למשמעותית באמסטרדם עם אחזקה של 6 בתי מלון הכוללים כ- 1540 חדרים. יצוין, כי בשנים האחרונות חלה עלייה עקבית במספר הלינות בהולנד ורק בשנת 2016 נרשם גידול של 7.1% שצפוי על פי הערכות רשמיות לעלות גם בשנים הקרובות. רשת APPOLO הנרכשת נחשבת לרשת טובה עם שיעורי תפוסה גבוהים של כ- 80% ובכוונתנו להמשיך והשביח את בתי המלון. אנו נמשיך לפעול על פי תכניתנו האסטרטגית ולהעמיק את אחיזתנו באירופה באמצעות המותג "לאונרדו" ו"NYX".


קבוצת פתאל כובשת את הולנד ורוכשת פורטפוליו של 13 בתי מלון.
החברה הודיעה היום, כי חברת בת הולנדית (100%), חתמה על הסכם לרכישה מלוא הון המניות של חברת ההחזקות ההולנדית European Hotel Management B.V. , המחזיקה בזכויות בעלות, ניהול והשכרה של 13 בתי מלון APPOLO בתמורה לכ- 160 מיליון אירו.


בתי המלון הנרכשים כוללים מעל 1,900 חדרים, מדורגים 4-5 כוכבים והם ממוקמים באזורי תיירות ועסקים אטרקטיביים בהולנד. במסגרת העסקה רוכשת חברת הבת, פתאל נכסים (אירופה) 4 בתי מלון בתמורה לכ-49.1 מיליון אירו שיושכרו למלונות פתאל. פתאל החזקות רוכשת בתמורה לכ-110.9 מיליון אירו, חברות תפעול השוכרות 8 בתי מלון, לתקופה ממוצעת של למעלה מ- 30 שנה הכוללת אופציות להארכה. בנוסף, רוכשת פתאל החזקות חברת תפעול שמנהלת מלון אחד. יצוין, כי פתאל אירופה תממן את העסקה ממקורותיה העצמאיים ופתאל החזקות תממן 40% מהיקף העסקה ממקורותיה והיתרה תמומן באמצעות תאגיד בנקאי הולנדי.


בתחילת השבוע פרסמה פתאל כי הושלמה העסקה למכירה ושכירות ( Sale and lease back ) של מלון לאונרדו רויאל מינכן בתמורה לכ- 157 מיליון אירו, מחיר הגבוה בכ- 25 מיליון אירו משווי הנכס בספרים.
רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (72.1%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה כן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום כ- 32,923 חדרים ב- 171 בתי מלון ב- 17 מדינות. הרשת שהינה הגדולה בישראל ומנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן, מונה 40 בתי מלון, מתוכם 21 בבעלות מלאה או חלקית, 12 בשכירות ו-7 בניהול. מותגי הרשת הינם לאונרדו LEONARDO, יו U , הרודס HERODS , NYX ורוטשילד 22.


באירופה מנוהלת הרשת על ידי דני רוג'ר והיא כוללת 144 בתי מלון , מתוכם 52 בבעלות מלאה או חלקית, 87 בשכירות ו- 5 בניהול . המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס, אירלנד וצפון אירלנד), ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין הונגריה ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת 61 בתי מלון, ובריטניה נחשבת למדינה שבה ריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 43 בתי מלון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il