TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושי יתר בהנפקת אגרות החוב של קרדן נדל"ן


מיקי זיסמן, מנכ"ל קרדן נדל"ן
החברה זכתה לביקושי יתר של כ-211 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה ג'; החברה בחרה לגייס כ-120 מיליון שקל, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 3.6% - נמוך מהריבית המקסימאלית בשיעור של 4.25% שהציעה החברה למשקיעים
קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, חברה לייזום בנייה למגורים, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרה ג' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר של כ-211.5 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-120 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של 3.6% - נמוך מהריבית המקסימלית שהוצעה במכרז שעמדה על 4.25%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב בריבית שקלית קבועה, במח"מ של כ-3.9 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש יוני 2024. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג 'מידרוג' בדירוג A3.il באופק יציב.

את ההנפקה הובילו רוסאריו חיתום ולצידם קונסורציום החתמים – לידר הנפקות ואקטיב חיתום.

נכון לסוף רבעון ראשון 2018, החברה בונה ו/או משווקת 469 יחידות דיור, מתוכן נמכרו 320 יחידות דיור. לחברה עודף נכסים פיננסים על התחייבויות פיננסיות בסך של כ-133 מיליון שקל והון עצמי המיוחס לבעלי המניות בסך של כ-482 מיליון שקל - המשקף יחס הון עצמי למאזן בשיעור של כ-54%.

מיקי זיסמן, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בהנהלתה ובפעילותה העסקית. כספי ההנפקה יאפשרו לחברה, בין היתר, להתרחב בפעילות ההתחדשות העירונית ולנצל הזדמנויות עסקיות בתחום הבניה למגורים".

חברת קרדן נדל"ן, בבעלות קבוצת קרדן ישראל, ובניהולו של מיקי זיסמן, עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי קבלן מבצע בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. לחברה כ-2,000 יחידות דיור המצויות בהליכי קידום ובשלבי תכנון שונים.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il