TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנגו נכנסת לעולם התדלוק, תאפשר תשלום סלולרי מהיר ופשוט בתחנות סונול


התשלום יתבסס על טכנולוגיה ייחודית שפותחה עבור אפליקציית הארנק הדיגיטלי של סונול, המאפשרת לשלם במהירות, במינימום מגע ואף מבלי לצאת מהאוטו.

פנגו וסונול יוצאות בשיתוף פעולה רחב המאפשר ליותר מ-2 מיליון לקוחות פנגו לשלם על תדלוק ורכישה בתחנות ובחנויות הנוחות של סונול באמצעות אפליקציית פנגו. בימים אלו ייפתח השירות כפיילוט לחלק מלקוחות פנגו שיקבלו על כך עדכון במייל ובאפליקציה. בהמשך, השירות יתרחב לכלל המשתמשים של פנגו. שתי החברות מצפות כי כבר בשנה הראשונה יחלו מאות אלפי נהגים להשתמש באפליקציית פנגו לטובת תשלום מהיר עבור תדלוק בסונול.

השירות המשותף מייצר ערך רב ללקוחות פנגו, שיוכלו להשתמש באפליקציה כדי לשלם על רכישות שיבצעו במתחמי סונול ולצבור נקודות goods באפליקציה. הנקודות יזכו את הלקוחות בהטבות והנחות מותאמות אישית, שאותן יוכלו לממש בחנויות הנוחות. ההסכם מציע יתרון נוסף: משתמשי פנגו שישלמו באמצעות האפליקציה יוכלו ליהנות ממחיר תדלוק עצמי בעת ביצוע תדלוק בשירות מלא (21 אג' פחות מהמחיר בשירות מלא לליטר בנזין 95).

החידוש הטכנולוגי מתבסס על אפליקציית הארנק הדיגיטלי של סונול, שהייתה הראשונה בישראל לאפשר תשלום סלולרי בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות. אפליקציית סונול מציעה חווית שימוש חדשנית, המאפשרת בין היתר להתחבר מרחוק למשאבת הדלק, כך שהלקוחות יוכלו לפתוח את המשאבה היישר מהנייד האישי, באמצעות הקשת קוד סודי או טביעת אצבע, מבלי לצאת מהרכב.


בשונה מיתר היישומונים, המתדלקים בשירות-עצמי מפעילים את משאבת הדלק באמצעות הזנת קוד מהאפליקציה על גבי צג המסך הסמוך למשאבה. בפתרון של סונול ופנגו, הם יוכלו לפתוח את המשאבה ולשלם ישירות מהנייד, ובכך למנוע מגע מיותר, לחסוך זמן ולהשאיר את הנייד ברכב ולשמור על כללי הבטיחות הנהוגים בתחנות הדלק.

לקוחות פנגו יגדירו את סוג הדלק כברירת מחדל ויוכלו לבחור את סכום התדלוק הרצוי להם במדויק. התשלום עבור הרכישות בחנויות הנוחות של סונול, Sogood, יתבצע באמצעות הצמדת המכשיר הסלולרי לסורק ייעודי סמוך לקופה. בנוסף, בכל זמן יהיה ניתן לצפות בהיסטוריית העסקאות באפליקציה.

ההחלטה של פנגו להיכנס גם לעולמות התדלוק נובעת מהאסטרטגיה שהתוותה לעצמה - מתן פתרון תשלום מתקדם ומקיף בעולם התחבורה. פנגו מספקת סל שירותים דיגיטלי הנותן מענה שלם לנוסע הישראלי. מתשלום על חניה בכחול לבן ובחניונים, דרך שירות חילוץ, שטיפת רכב, תשלום בכבישי אגרה, שירות איסוף לטסט ולטיפול שנתי לרכב, כניסה לעולם ביטוח הרכב, ועד לתשלום סלולרי בתחבורה ציבורית במקום הרב קו במסגרת חברה משותפת עם Moovit ובשת"פ עם ביט של בנק הפועלים.

רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "המקום שבו הנהג מבקר בו הכי הרבה מלבד מקום החניה הוא תחנת הדלק, וזו הזדמנות עבורנו לייצר לו ערך רב על רכישות שהוא מבצע. חברנו לסונול, מותג ותיק וגדול ואנחנו מאמינים שהנהגים שייהנו מחוויית משתמש ייחודית יצביעו ברגליים ויחסכו זמן וכסף באמצעות פנגו תדלוק".

ניר גלילי, מנכ"ל סונול: "אנו בסונול רואים בחדשנות ערך עליון ופועלים כל העת על מנת להעניק ללקוחותינו את חווית התדלוק והרכישה הנוחה והמתקדמת ביותר. היינו הראשונים להציע בישראל תשלום סלולרי בתחנות דלק, ולהציע חווית משתמש ייחודית ומשוכללת, וכעת אנו שמחים להפיץ את הבשורה גם בקרב מנויי פנגו".

אודות פנגו
פנגו היא האפליקציה הפופולרית בישראל לשירותי חניה, רכב ודרך. לחברה למעלה מ-2 מיליון לקוחות המשתמשים בשירותיה באופן שוטף. פנגו הוקמה בשנת 2007 והחלה כשירות סלולרי לתשלום על חניה. בשנת 2018 נבחרה פנגו על ידי משרד הכלכלה הישראלי לאחת מבין 100 החברות החדשניות בישראל.

בשנים האחרונות מרחיבה פנגו את שירותיה בעולמות השירותים לנהג ולנוסע עם שירותים כדוגמת "פנגו עד הבית" - איסוף הרכב לטיפול ולטסט, פנגו ביטוח בשיתוף עם מנורה, תשלום בכבישי אגרה על נסיעה בנתיב המהיר לתל אביב ובכביש 6 צפון ועד למתן פתרונות חכמים בתחום הניידות כמו ניהול פרויקט "דרך ערך" לשינוי בהרגלי הנסיעה ושירות תשלום עבור נסיעות בתחבורה ציבורית בשיתוף עם מוביט וביט של בנק הפועלים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il