TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ASUS מכריזה על סדרת לוחות האם AMD B550


מעבד אסוס
לוחות חדשים מסדרות ROG Strix, TUF Gaming ו-Prime המבוססים על ערכת השבבים החדשה ביותר B550 המציעים PCIe 4.0

נקודות מרכזיות
• אספקת חשמל איתנה: רכיבי VRM מחוזקים מספקים עוצמה מהימנה ובעלת כושר תגובה, ורוב הדגמים כוללים קלטי חשמל נוספים באמצעות מחברי ProCool בעלי פינים מוצקים
• קישוריות מקיפה: Ethernet במהירות 2.5 Gbps, Intel WiFi 6, USB 3.2 מדור שני בתצורת Type-C ו-PCIe 4.0 M.2 בלוח
• חוויה משופרת: טכנולוגיה חדשה של ביטול רעשים בהפעלת AI משיגה תקשורת צלולה במשחקים, ו-BIOS Flashback מאפשר להתקין עדכונים עתידיים בקלות

ASUS הכריזה היום על לוחות אם חדשים הכוללים את ערכת השבבים החדשה AMD B550 ואשר מספקים את הפוטנציאל של PCI Express® 4.0 למחשבי מיינסטרים. לוחות אם עם AMD B550 תומכים ב-20 מסלולי PCIe® 4.0 רב-תכליתיים ממעבדי מחשב שולחני מסוג AMD Ryzen™ מדור 3. חריץ PCIe הראשי בכל הלוחות החדשים מסוג ASUS B550 מציע 16 מסלולים של קישוריות PCIe 4.0, ורכיבי AMD Ryzen™ מדור 3 כוללים עד ארבעה חריצי USB 3.2 מדור 2 הפועלים במהירות של עד 10 Gbps הישר מה-CPU עצמו.
ASUS מציעה גם תכונות מלהיבות המשפרות את לוחות האם שלה מסוג B550, כגון WiFi 6, Ethernet במהירות 2.5 Gbps, אספקת כוח איתנה, מהירות DRAM משופרת, BIOS Flashback™ ותמיכה בטכנולוגיית מיקרופון עם ביטול רעשים בהפעלת AI. טכנולוגיית ביטול הרעשים החדשה בהפעלת AI פועלת על ידי החלת מסננים מתקדמים כדי להבטיח סינון נקי של רעשי רקע. השבב B550 עצמו נהנה משדרוג ל-PCIe 3.0 עבור המסלולים המובנים שלו. השדרוגים האלה הופכים את B550 לפלטפורמה מדהימה למשתמשים שיוצרים מחשב מיינסטרים.
המהנדסים והמעצבים של ASUS תכננו בסה"כ 11 לוחות אם מסוג B550 המתחלקים לשלוש משפחות. לוחות ROG Strix נמצאים בקצה המתקדם של קשת המוצרים בסדרה. הם כוללים תכונות חדשניות כגון יחידות VRM יעילות ששומרות על קור, שמע משופר, Ethernet במהירות 2.5 Gbps וקישוריות WiFi 6 בבקרי Intel. לוחות TUF Gaming משלבים תכונות מובחרות וחבילה מבוססת, מהימנה ומשתלמת, וסדרת Prime מציעה את כל התכונות הנחוצות למחשבים מכל סוג. לפרטים נוספים על מערך המוצרים המלא של ASUS B550, בקר בכתובת https://edgeup.asus.com/2020/b550-motherboard-guide-asus-rog-strix-tuf-gaming-prime.
"יותר מאי-פעם, אנחנו רואים ביקוש הולך וגדל ממשתמשים למערכות גמישות המבצעות מגוון משימות באופן מיטבי, מהפעלת משחקים ועד יצירת תוכן," אמר כריס קילבורן, סגן הנשיא הארגוני ומנהל היחידה העסקית של רכיבים ללקוחות, AMD. "אנחנו ב-AMD נלהבים לספק את העוצמה של מעבדי AMD Ryzen מדור 3 למחשבים שולחניים ותמיכה ב-PCIe 4.0 החדשני למשתמשי מיינסטרים עם ערכת השבבים החדשה שלנו AMD B550. מ-ROG Strix ועד ASUS Prime, בכל הנוגע למערך המוצרים שמציעים השותפים שלנו ב-ASUS, אנחנו ב-AMD בטוחים שלוחות האם החדשים האלה בפלטפורמת B550 יספקו גמישות ועוצמה שמעולם לא היו זמינים בפלטפורמת מיינסטרים."

ROG Strix B550-E Gaming
ASUS בנתה את ROG Strix B550-E Gaming במחשבה על המעבדים עתירי הביצועים של AMD ותצורות של שניים או שלושה כרטיסי הרחבה. חריץ AM4 מאוגף על ידי VRM של 14+2 שלבי חשמל לביצועים מהימנים בטיפול בעומסים ממושכים מיחידות CPU בעלות כמה ליבות. חריצי PCIe x16 SafeSlots תומכים בתצורות של כמה יחידות GPU מסוג SLI™ דו-כיווני או CrossFireX™ תלת-כיווני לגיימרים ויוצרים כאחד.

ששת ראשי המאוורר והראשים הייעודיים ל-AiO ולמשאבה ב-Strix B550-E Gaming מאפשרים בנייה של מחשבים פשוטים או מורכבים בהתאם למה שנדרש מהמחשב. בקרי התוכנה של Q-Fan עם זיהוי אוטומטי של מהירות מאוורר ומגוון ההגדרות מראש שלו מאפשרים לשמור על טמפרורות נמוכות ורמות רעש נמוכות בקלות. שני חריצי M.2 יכולים לקבל כונני SSD באורך של עד 110 מ"מ, ושניהם מכוסים בצלעות קירור כדי למנוע ויסות תרמי בעת טיפולי בעומסי I/O כבדים. Strix B550-E Gaming כולל גם בקרים בהפעלת Intel של Ethernet במהירות 2.5 Gbps ו-WiFi 6, ותמיכה ב-Bluetooth 5.1 מאפשרת שימוש עם מערכות אוזניות אלחוטיות, טלפונים וטאבלטים.

קישוריות USB מוצעת בשפע ב-Strix B550-E: הוא כולל שלושה מחברי USB 3.2 מדור 2 (אחד בתצורת Type-C ושניים בתצורת Type-A), וכן שפע של יציאות USB 3.2 מדור 1 ו-USB 2.0. ASUS כוללת מחבר USB 3.2 מדור 2 בלוח הקדמי כדי להתאים למארזים החדשים ביותר.

שבב השמע המובחר SupremeFX S1220A מגיע עם שותפה שימושית בדמות יציאת שמע של USB-C לזיהוי אוטומטי של סוג האות של מכשירים, כך שהיציאה יכולה לשמש הן להתקני שמע בתצורת Type-C והן לקישוריות USB רגילה במידת הצורך. זמינים ארבעה ראשי פסים – שני ראשים סטנדרטיים ושני ראשים מדור 2 הניתנים להגדרה עם בקר LED נפרד, השהיה מופחתת ותמיכת תצורה אוטומטית. ניתן לכבות את כל הדיודות האלה בלחיצה אחת כדי להעניק ללוח מראה מעודן ומחתרתי. ישנן גם תוספות בדמות BIOS FlashBack לעדכון קושחה ללא CPU ולחצן איפוס מסוג FlexKey למיפוי.

ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi)
ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) מותאם למשתמשים שבונים מחשב ורוצים לוח עם דגש על ביצועים אך גם שפע של יוקרתיות. ה-VRM בעל 12+2 שלבי החשמל תואם את שבבי Ryzen המובילים, ומחברי העזר לחשמל מסוג ProCool עם 8+4 פינים מוצקים מבטיחים אספקת חשמל יציבה ועקבית לכל שלבי החשמל.

הדגם הזה כולל קישוריות Ethernet במהירות 2.5 Gbps ברכיב Intel I255-V ותמיכה ב-WiFi 6 ממתאם Intel AX200. מקודד השמע הצלול SupremeFX S1220A מציע הדרן, אך ללא התכונות הזמינות ב-Strix B550-E: יציאת USB 3.2 מדור 2 בתצורת Type-C בלוח הקדמי, תמיכה ב-SLI או יציאת USB-C של שמע. Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) תואם את הסטנדרט הוויזואלי הייחודי של משפחת ROG Strix ונראה חד מאוד הודות לסמל העין שובה הלב של ROG ודפוס סייבר טקסט שקוע, כמו גם מגן I/O משולב. להתאמה אישית, המשתמש יכול להוסיף שפע של תאורה באמצעות ראשי פסי LED בצבעי RGB הן מסוג רגיל והן מדור 2 ועם יכולת הגדרה – והכל עם תמיכה ב-Aura Sync לתצורה קלה.

ROG Strix B550-I Gaming
ROG Strix B550-I Gaming מתוכנן למחשבים קטנים ושאפתניים. מעצם עיצובם, מחשבי Mini-ITX כוללים מקום לחריץ PCIe 4.0 x16 אחד, אך יש למבנה הקומפקטי יתרונות נוספים. Strix B550-I Gaming תומך ברכיבי DIMM תואמים במהירויות של עד 5100 MHz ואף יותר, על ידי ניצול אורך המסלול הקצר יותר בין חריצי הזיכרון וה-CPU. ה-VRM של 8+2 שלבי עבודה מותאם היטב לשבבי Ryzen מדור 3. קירור פעיל ב-VRM ומחבר של שמונה פינים עם עיצוב ProCool II שלנו מבטיח שאספקת הכוח תישאר יציבה בשטח המוגבל של מארזי Mini-ITX.

לוח ה-I/O המותקן מראש כולל יציאות USB 3.2 מדור 2 בתצורות Type-C ו-Type-A, מחבר Ethernet מסוג Intel I225-V במהירות 2.5 Gbps ומתאמי AX200 WiFi 6 ו-Bluetooth 5.1. סביר יותר שמחשבים קטנים יכללו אחסון חיצוני מהיר מחובר, ולכן מהנדסי ASUS הוסיפו מחבר USB 3.2 מדור 2 בלוח הקדמי למארזים החדשים ביותר. מחברי ה-3.5 מ"מ כוללים כולם תאורת LED בצבעים ייחודיים, מה שמאפשר לכם לזהות את המחבר בעת חיבור רמקולים, מערכות אוזניות ומיקרופונים אנלוגיים. יש גם יציאת שמע של USB-C עם סינון רעשים למיקרופונים ומערכות אוזניות תואמים.

ASUS TUF Gaming B550-Plus
ASUS TUF Gaming B550-Plus כולל מודול וסת מתח מסוג 8+2 DrMOS, שפע של צלעות קירור גדולות במיוחד מעל ה-VRM, ערכת השבבים וחריצי ה-M.2 מאפשרות לכל הרכיבים העיקריים לשמור על קור תחת לחץ. חריץ PCIe 4.0 x16 הראשי מגובה על ידי חיזוק SafeSlot כדי להתמודד עם כרטיסים גרפיים כבדים במיוחד, ומחבר עזר מסוג ProCool עם פינים מוצקים מספקים רמה נוספת של יציבות בעת שימוש ביחידות CPU תובעניות.

שני חריצי ה-M.2 מקבלים התקנים שאורכם עד 110 מ"מ, וצמד חריצי ה-PCIe x16 תומכים בתצורות CrossFireX. הלוח האחורי כולל יציאות USB מכל סוג מודרני, וניתן להרחיב עוד יותר את הקיבולת באמצעות קישוריות Thunderbolt 3 הודות לראש מובנה. לחצן BIOS FlashBack נמצא ליד אחת מהיציאות לשדרוגי UEFI ללא CPU.

TUF Gaming B550-Plus מגיע עם קישוריות Ethernet במהירות 2.5 Gb ויש חריץ M.2 E-key הזמין לשדרוג של WiFi 6 ו-Bluetooth 5.1. מקודד השמע Realtek S1200A בדגם הזה משופר עוד יותר על ידי תמיכה ב-Realtek S1200A לווירטואליזציית צליל היקפי תלת-ממדי במערכת אוזניות, שמפיח חיים בסרטים ובמשחקים תואמים באמצעות שמע המותאם למיקום מדויק.

אסתטיקת TUF Gaming האפורה והשחורה והקישוטים הצהובים יוצרים סגנון ייחודי, אך לוח הצבעים הזה גם מאפשר לכם להשתמש בלוח כלוח ציור לתאורה נוספת. ראש LED ניתן להגדרה מדור 2 בצבעי RGB ושני ראשי סטנדרטיים מאפשרים חיווט לפסים נוספים להתאמה נוחה של הסגנון הוויזואלי.

TUF Gaming B550M-Plus (Wi-Fi)
ASUS TUF Gaming B550M-Plus (Wi-Fi) כולל תכונות רבות של TUF Gaming B550-Plus ומגדיר אותן מחדש למחשבי microATX קטנים יותר. לוח זה שומר על אותם זוגות של חריצי PCIe x16 ו-M.2 הקיימים באחיו בגודל ATX. ההבדל המרכזי הוא שאחד מחריצי ה-M.2 מקבל התקנים רגילים בגודל 80 מ"מ במקום יחידות ארוכות יותר בגודל 110 מ"מ. בתמורה לכך, הדגם מציע תג מחיר נוח יותר בהתאם לממדיו הקטנים.

TUF Gaming B550M-Plus מגיע בשתי וריאציות: עם או בלי Intel AX200 WiFi 6 ובקר ואנטנות של Bluetooth 5.1. בלי קשר לבחירותיו של המשתמש, הוא יוכל ליהנות מקישוריות Ethernet במהירות 2.5 Gbps, שמע Realtek S1200A עם תמיכה ב-DTS® Custom ושפע של ראשים של מאווררים ותאורת LED בצבעי RGB, כולל מחברים לפסים ניתנים להגדרה מדור 2.

ASUS Prime B550-Plus
לוח האם המתקדם ASUS Prime B550-Plus מוכן להפעלת מחשב משחקים מהטווח הבינוני או לשמש כתשתית יציבה למערכת פרודוקטיביות בהפעלת AMD. הדגם הזה מתאים להפעלת שבבי Ryzen מהטווח הבינוני, והוא מגיע עם צלעות קירור מעל ה-VRM וערכת השבבים כדי להבטיח יציבות.
שני חריצי ה-PCIe x16 תומכים ב-CrossFireX אם המשתמש צריך תאימות לשתי יחידות GPU במערכת, ואילו שני חריצי ה-M.2 מקבלים התקנים בגודל 110 מ"מ. אם יציאות ה-USB 3.2 מדור 2 מאחור אינן מספיקות, ניתן לחבר את כרטיס ASUS ThunderboltEX 3 האופציונלי לראש המסופק כדי להשיג רוחב פס רב יותר לציוד היקפי. לוח הצבעים הניטרלי של Prime B550-Plus מספיק עמום כדי להתאים לכל מחשב, או הוא גם מהווה לוח ציור מעולה לשימוש בתאורה צבעונית במארז.
ASUS Prime B550M-A (Wi-Fi)
המרחב במשרדים ובחדרי שינה הוא מצרך מוגבל, ולכן ASUS Prime B550M-A (Wi-Fi) הוא אפשרות טובה למקומות שבהם לא יתאים מחשב בגודל ATX. הווריאציה הזו של Prime B550-Plus מציעה כמעט את אותו מפרט אך מעוצב בגודל הקומפרטי יותר – microATX.
בזכות תקן WiFi 6, לוח האם הזה מושלם לשימוש בגלי האוויר במקרים שהיו מצריכים כבלים בעבר. לכן, ASUS מציעה את Prime B550M-A עם Gigabit Ethernet בלבד או בגרסה עם מתאם של Intel AX200 WiFi 6 ו-Bluetooth 5.1.
ASUS Prime B550M-K
הגודל הקומפקטי microATX מאפשר למשתמשים הבונים מחשב לחסוך מקום מבלי להקריב את יכולת ההרחבה, וחריץ PCIe x16 וחריץ M.2 הראשיים מחווטים שניהם ישירות למעבד עם קישוריות PCIe 4.0 מהדור האחרון כדי להשיג רוחב פס מרבי מול התקנים מהדור הבא.
הלוח הזה יכול לקבל שני התקני M.2, כשאחד מהם מהסוג הארוך יותר, בגודל 110 מ"מ. לוח ה-I/O האחורי כולל שתי יציאות USB 3.2 מדור 2 וכן ארבעה מחברי USB 3.2 מדור 1, מה שמבטיח שהציוד ההיקפי המחובר ייהנה משפע של רוחב פס. יציאות HDMI, DVI-D ו-D-sub מספקות ל-Prime B550M-K גמישות רבה עבור מעבדים עם כרטיס גרפי מובנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il