TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האחים גינדי מקימים מתקן לגידול קנאביס רפואי


מנור וכפיר גינדי - קרדיט צילום:דן שטרן
מתקן אינדור לגידול קנאביס רפואי על מנת לייצא קנאביס בהיקף של 10 טון לשנה
קאנומד מקימה את מתקן Cano1 אינדור בתקן של EU – GMP לייצוא קנאביס רפואי בהיקף של 10 טון לשנה

תחילת פעילות במתקן צפויה ברבעון רביעי 2020, הוא מיועד לשרת לקוחות באירופה ומתוכנן להיות בעל כושר ייצור של כ-10טון קנאביס רפואי בשנה
כבר היום מגדלת החברה קנאביס רפואי בחווה בבקעת הירדן אשר מורחבת בימים אלה לשטח חממות של כ-11 דונם


תל אביב, 19במאי2020 –קאנומד (ת"א: קנמד) העוסקת בגידול, שיווק והפצת קנאביס רפואי, אשר התמזגה לאחרונה עם חברתאי.יו.ביופארם (EU BIOPHARM), וגייסה במהלך ינואר השנה כ-27 מיליון שקלהודיעה על חתימת הסכם שכירות ארוך טווח (עד 2045)לשטח בהיקף שלכ-15דונם בא.ת. ציפורית (אזור עדיפות א'–שככל הנראה ייהנה מהקלות מס ומענקים) עליו מבנה בשטח של 6,125 מ"ר בו יוקם מתקן האינדור של החברה, Cano1. המתקן מתוכנן על פי סטנדרטים בין לאומיים כדי לעמוד בתקינת EU-GMPותהליך הגידול והייצור בו ילווה על ידי מומחים מהארץ ומהעולם.


מתקן האינדור של החברהמתוכנן לכלול שטחים לגידול וריבוי קנאביס רפואי וכן מפעללייבוש ואריזה של תפרחות יבשות ומיצוי שמנים ובנוסף בית מסחר – הכול תחת קורת גג אחת.לאור הסטנדרטים הגבוהים של המתקן, בכוונת קאנומד לייעד את התוצרת שלו לשוק האירופאי ולכן הוא מתוכנן כך שיעמודבתקינה האירופאית המחמירה,EU-GMP.כושר ייצור המתקן מתוכנןלעמוד על כ-10טון בשנה ותחילת הפעילות מתוכננת לרבעון הרביעי 2020.


המתקן ייבנה בשני שלבים כאשר בשלב הראשון יבנה חדר גידול אחד בתקן EU – GMP אשר יוכל להפיק 1 טון תפרחת לשנה.בשלב השני עם קבלת היתרי הבניה הרלוונטיים יושלם המתקן בעל כושר ייצור של כ 10 טון לרבות מפעל למיצוי ואריזה.היקף ההכנסות של המתקן החדש, בהנחה של תפוקה מלאה,עשוי להגיע לכדי כ-45 מיליון דולר לשנה.


לקאנומד כבר היום הסכמי הפצה עם לקוחות באירופה, ביניהם הסכם הפצה עם ACA-Muller, חברה ותיקה המייבאת תרופות מהאיחוד האירופאי לשוק הגרמנישההסכם עמה מוערך בכ-13.5 מיליון דולר לשנה, למשך 5 שנים. בנוסף הודיעה לאחרונה קאנומד כי רכשה שליטה (55%) בשותפות המחזיקה בבית מרקחת במרכז הארץ, המחזיק רישיון למכירת קנאביס רפואי. מחזור ההכנסות השנתי של בית המרקחת לשנת 2020 מוערךבכ-22 מיליון שקל.

לצד מתקן האינדור, החברה מחזיקה בחוות קנאביס רפואי פעילה בבקעת הירדן הנמצאת בהרחבה לשטח כולל של חממות גידול בהיקף כ-11 דונם, כשכבר היום החברה מגדלת באופן שוטף על כ-3.6 דונם ממנו. קאנומדפועלת בכל שרשרת הערך של תעשיית הקנאביס הרפואי, ומחזיקה ב-17 קווי גנטיקה שיובאו מספק הולנדי.

בעלי השליטה בקאנומד הם מנור וכפיר גינדי - אנשי עסקים ויזמי נדל"ן ישראלים אשר הקימו את "גינדי TLV".הם חלק ממשפחה ענפה של יזמי נדל"ן,ומבעלי חברות נדל"ן מתחילת שנות ה-2000. בעלי מניות נוספים, הנמנים על בעלי השליטה בקאנומד, הם עו"ד חגית ויינשטוק ועו"ד דוד זהבי, מייסדים שותפים של משרד עוה"ד ויינשטוק-זהבי, אשר ליוו את המיזוג בין אי.יו.ביופארם וקאנומד, לרבות גיוס הון לחברה הציבורית, וממשיכים ללוות את פעילותה השוטפת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il