TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אושר מתווה כניסה מחודשת של עשרות אלפי פועלים פלסטינים לענף הבנייה


בהנחיית שרת הבינוי והשיכון: אושר מתווה כניסה מחודשת של עשרות אלפי פועלים פלסטינים לצרכי פעילות בענף הבנייה החל מיום ראשון תאושר כניסתם של 36,400 פועלים לענף הבניייה.
ענף הבנייה מתגבר כוחות, ומעתה תאושר כניסתם של פועלים פלסטינים נוספים על פי מתווה שהניח משרד הבינוי והשיכון:

משרד הבינוי והשיכון נערך לשילוב עובדים פלסטינים נוספים באתרי עבודה ולינה בשגרת הקורונה. בתוך כך מפרסם המשרד "תו סגול" לאתרי בנייה המפרט תנאים מוגדרים אשר מתירים עבודה סדירה בענף

שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון: "המתווה שאישרנו יחזיר לענף הבניה עשרות אלפי עובדים ויאפשר את המשך פעילותו של הענף בשגרת הקורונה בהיקפים גדולים. זאת לצד שמירה ופיקוח על בריאות העובדים באתרים בהתאם להנחיות התו הסגול לבניה שפרסמנו היום".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, אלעזר במברגר: "המתווה שאושר הבוקר יאפשר כניסתם של עשרות אלפי פועלים פלסטינים נוספים, ויאפשר לענף הבנייה לשוב ולפעול בהיקפים משמעותיים. המתווה, לצד פרסום התו הסגול יבטיחו גם את בריאותם של הפועלים ותנאים עבודה ולינה נאותים".

משרדי הממשלה הרלוונטיים אישרו מנגנון שהוכן במשרד הבינוי והשיכון, שנועד להבטיח את תנאי הבריאות הנדרשים לעבודה רציפה בשגרת הקורונה.

נוסף על כך, המתווה החדש יאפשר כניסה מבוקרת של עשרות אלפי פועלים פלסטינים נוספים, זאת לאחר שחלק מהפועלים חזרו לשטחי הרשות במהלך החודש וחצי האחרונים.

על פי המנגנון החדש, העבודה בשגרת הקורונה תנוהל במתחמים קבועים ובקבוצות קבועות של עובדים ('קפסולות') בהסעות, בלינה, במנוחות ובהפסקות, בתדריכים ובביצוע העבודות, באופן שיאפשר שליטה ובקרה במניעת תחלואה, ובהכלה של תחלואה אם חלילה תתרחש.

כל קפסולה תימנה עד 10 עובדים וזאת בשל מגבלות הנובעות ממספר מרבי של נוסעים ברכב הסעה ומספר מרבי של עובדים במתקן לינה אחד ובמקום סגור אחד. המעסיקים יידרשו לשמור על אחידות הקבוצות ('קפסולות') לאורך כל תהליך שהיית העובדים בישראל ולא תהיה אפשרות להעביר עובדים בין מתחמים ולשנות את הרכב הקפסולות.

מעסיקים יקבלו היתר להזמין עובדים לעבודה בישראל למחזורים של שלושה שבועות רצופים ובתום כל מחזור ישוב העובד לביתו למנוחה של סוף שבוע וחוזר חלילה. במהלך כל המחזורים, הרכב העובדים בקפסולה לא ישתנה.

כל מעסיק שיבחר להזמין פועלים, יתבקש לחתום על הסכמה מפורשת לפעול על פי המנגנון החדש שתכלול את פרטי המעסיק, העובדים בחלוקה לקבוצות העבודה, ממונה הקורונה שאחראי להבטחת שמירה על הנחיות משרד הבריאות, חובת קיום פוליסת ביטוח רפואי לעובדים ועוד.

בנוסף, מפרסם משרד הבינוי והשיכון את 'התו הסגול לבניה' אשר מגדיר את התנאים לעבודה באתרי הבניה. חברות בניה אשר יקיימו את התנאים המפורטים במסמך זה, יהיו רשאים להמשיך בפעילותם וכן לבצע פעילות במבנים בשלבים מתקדמים (לאחר התקנתם של 70% מהחלונות והדלתות). על פי ה'תו הסגול לבניה' תהיה חובת מינוי ממונה קורונה, ניהול ותיעוד על השוהים באתר, בדיקות חום בכניסה לאתרים, חובת שילוט של ההנחיות בשפות האם של הפועלים, הנחיות לאופן התנהלות הארוחות באתר, עבודה עם ציוד מגן וחיטוי משטחי עבודה, מגבלות שימוש במעלית משא ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il