TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פארמוקן מדווחת על תוצאותיה העסקיות לשנת 2019:


הכנסות של 20.9 מיליון ש"ח - גידול של 41% בהשוואה לשנת 2018. גידול של 21% ברווח התפעולי על בסיס Non-GAAP שהסתכם בכ-5.6 מיליון ש"ח
גיל חובש, בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן: "החברה הפגינה צמיחה עקבית ומרשימה במכירות תוך שמירה על יעילות תפעולית, ואנו צופים שנראה את המשך המגמה בשנת 2020. אין לקורונה השפעה על היקף המכירות בארץ נכון להיום, אבל היא גרמה לעיכוב תחילת הייצור בחו"ל"

רמת ישי, ישראל – 23 באפריל, 2020 – חברת פארמוקן גלובל בע"מ (Pharmocann) , מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, בעלת יכולות מוכחות בגידול, ייצור, פיתוח ומכירה של מוצרי קנאביס רפואי בישראל, מדווחת על תוצאותיה העסקיות לשנת 2019.

גיל חובש, בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן: "אנו גאים בתוצאות החברה לשנת 2019 אשר מעידות על המשך צמיחה עקבית ומרשימה במכירות החברה תוך שמירה על יעילות תפעולית. בראייה קדימה, אנו צופים את המשך מגמת הצמיחה בשוק המקומי, וכן אפשרות שנחל בפעילות שיווק מוצרים חדשים לשוק הישראלי בכפוף לקבלת האישורים הדרושים לכך. אנו ממשיכים לבחון אופציות שונות להקמת מפעל ייצור ואריזה, כמו גם קידום רכישת בית מרקחת, בכדי להשיג שליטה מלאה על שרשרת הערך בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה."

"באשר לפעילות החברה בחו"ל, חל עיכוב שנבע בין היתר מהתפשטות נגיף הקורונה. אנו מקווים להודיע על תחילת הייצור באוסטרליה במהלך המחצית השנייה של השנה, ככל שזירת הקורונה לא תגרום לעיכובים נוספים. המכירות מפעילות משותפת זו, בה מחזיקה החברה 35%, מיועדות לשוק האוסטרלי וכן למזרח הרחוק לרבות לשוק הסיני שם אנו עתידים לשווק באמצעות מפיצה מקומית 7-8 מוצרים חדשניים שפותחו באמצעות הפורמולות הייחודיות של פארמוקן, לתחום הדרמא-קוסמטי והקוסמטי."

"נכון להיום, התפרצות נגיף הקורונה בארץ, לא השפיעה לרעה על מכירות החברה שאף החלה בתקופה זו, בשיתוף פעולה עם מפיץ מורשה בארץ, להפיץ את המוצרים ע"פ האסדרה החדשה ישירות לבתי המטופלים. מהלך זה, בשילוב מעבר מלא למכירות ע"פ האסדרה החדשה, צפויים להשפיע לחיוב על הרווחיות הגולמית של שנת 2020. עם זאת, הקורונה כאמור גרמה לעיכוב בתחילת הייצור בחו"ל. כמו כן, פארמוקן בוחנת אופציות לייבוא קנאביס רפואי עבור מכירות בשוק המקומי ובשוק האירופי."

הכנסות החברה לשנת 2019 הסתכמו לסך של כ-20.9 מיליון ש"ח, גידול של 41% בהשוואה להכנסות החברה בתקופה המקבילה אשתקד שהסתכנו לסך של כ- 14.8מיליון ש"ח. הגידול בהכנסות החברה נבע מגידול בהיקף הפעילות העסקית ובהיקף המכירות, שנבעו בין היתר ממכירות לבתי מרקחת, עם המעבר לאסדרה החדשה.

הרווח הגולמי Non-GAAP לשנת 2019 הסתכם בכ-12 מיליון ש"ח המהווים כ-58% מההכנסות לעומת כ-8 מיליון ש"ח המהווים כ-54.2% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע בעיקרו מהגידול בהכנסות החברה וכן מהמשך ייעול תהליכי הגידול והייצור.

הרווח התפעולי Non-GAAP לשנת 2019 הסתכם בכ-5.6 מיליון ש"ח, צמיחה של כ-21% בהשוואה לרווח תפעולי של כ-4.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד המוצג בדוחות הכספיים שפרסמה החברה נובע מהוצאות חשבונאיות שאינן תזרימיות לרבות הוצאה חשבונאית חד פעמית בקשר עם השלמת עסקת המיזוג עם השלד הבורסאי של מדיקל קומפרישין והסתכם ב-46.5 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של 6.4 מיליון ₪ בשנת 2018.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לשנת 2019 הסתכם לתזרים שלילי בסך של כ-0.3 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים חיובי של 2.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נבע מגידול ביתרת הלקוחות בסך של 2.1 מיליון ש"ח לאור שינוי בזהות הלקוחות ותנאי התשלום כתוצאה מהמעבר לאסדרה החדשה.

יתרת מזומנים ושווי מזומנים לשנת 2019 הסתכמה ב-14.3 מיליון ש"ח לעומת כ-1.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ללא חוב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il