TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחיר הנפט יתאושש ל-45 דולר בטווח של שנה


השבוע חלו מהלכים חסרי תקדים בשווקי הנפט: תחזית ה-WTI לחודש מאי 2020 הפכה לשלילית בפעם הראשונה בהיסטוריה, שכן יצרני הנפט האמריקניים נאבקים על כושר האחסון תוך ביקוש הנפט הנמוך ביותר.
השבוע חלו מהלכים חסרי תקדים בשווקי הנפט: תחזית ה-WTI לחודש מאי 2020 הפכה לשלילית בפעם הראשונה בהיסטוריה, שכן יצרני הנפט האמריקניים נאבקים על כושר האחסון תוך ביקוש הנפט הנמוך ביותר.

אנו עדיין רואים הגעה למלאי שיא מאוחר יותר ברבעון השני או השלישי, ובהתאוששות המחיר ברגע שהמבוי הסתום הלוגיסטי הנוכחי מאחורינו. התחזית שלנו ל-12 חודשים עבור מחירי נפט גולמי WTI היא 45 דולר.
במבט על מניות אנרגיה, אנו מתמקדים בחברות נפט גדולות משולבות.

לאחר קריסת מחיר הנפט בתחילת מרץ, שווקי הנפט עברו למיקוד חד שוב השבוע. ב-20 באפריל, חוזה WTI לחודש מאי 2020 הגיע לטריטוריה שלילית, המקרה הראשון אי פעם במחירי הנפט. חוזה ה-WTI לחודש מאי, אשר פג היום, 22 באפריל, התייצב במחיר שלילי של מינוס 37.63 דולר לחבית! עם זאת, חוזה ה-WTI ביוני ממשיך להיסחר במחיר מעל ל-20 דולר.

נפח האחסון בארה"ב

הירידה לטריטוריה שלילית פירושה שמפיקים אמריקאים צריכים למעשה לשלם לצדדים כדי שיקחו את הנפט שלהם. בימים כתיקונם, צרכנים היו קונים נפט גולמי פיזי בתום החוזה, אך נכון לעכשיו, לצרכנים / לבתי הזיקוק אין רצון לעשות זאת מכיוון שכלכלות נופלות כעת בגלל מגפת נגיף הקורונה. יתרה מזאת, נראה כי סוחרים פיזיים לא מעזים לקחת סיכון נוסף במשך השבועות הקרובים מכיוון שככל הנראה האחסון מלא לחודש מאי. לפיכך, הבעיה קשורה לזמינות מיידית של קיבולת אחסון, במיוחד בארצות הברית.

יתכן כי האיזון מחדש יואץ

אנו מאמינים כי תנודתיות שוטפת במחיר הנוכחי עשויה להאיץ את האיזון מחדש של שוק הנפט, מכיוון שהשוק אינו יכול לחכות לקיצוץ OPEC ++. במקום זאת, נדרש כעת כיבוי מיידי. אנו עדיין רואים הגעה למלאי שיא מאוחר יותר ברבעון השני או השלישי, ובהתאוששות המחיר ברגע שהמבוי הסתום הלוגיסטי הנוכחי מאחורינו. עם זאת, השוק עדיין לא נחלץ מהצרות בהתחשב בכך שלא מספיק ברור אם חודש נוסף יוכל לפתור את הבעיה הלוגיסטית בארצות הברית. אם לא, חוזה ה-WTI ביוני, שתוקפו יפוג ב-19 במאי, צפוי להתמודד עם מצב דומה בחודש הבא.

עבור לקוחותינו, חשוב לציין כי מדד הסחורות אליו אנו נחשפים בהשקעות שלנו, מדד הסחורות של בלומברג BCOM, אינו מחזיק בחוזי נפט במאי או ביוני, אך הוא כבר מחזיק בחוזי WTI ו- Brent של חודש יולי. זה מסביר מדוע ה-BCOM ירד רק ב -0.2% במהלך ה-20 באפריל ומדוע התיקים שלנו מוגנים עד כה מפני קריסת מחירים זו, גם כאשר אנו מקפידים על הקצאת משקל עודף כללי לסחורות בתיקים המנוהלים אצלנו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il