TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייסקיור מתרחבת גם באירופה


נחתם הסכם הפצה בלעדי עם מפיץ גרמני בהיקף מינימלי של 375 אלף יורו

הזמנה זו מצטרפת להזמנות מתאילנד בהיקף 554 אלף דולר, מסינגפור בהיקף 153 אלף דולר והזמנות נוספות שהתקבלו מתחילת השנה.

קיסריה, 22 באפריל 2019 – אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להסרת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול במרפאה ללא ניתוח באמצעות הקפאתם, הודיעה כי התקשרה בהסכם הפצה בלעדי עם חברת MTS Medical Technology, מפיץ העוסק בשיווק ושירות למכשור רפואי בגרמניה מעל ל-30 שנה, לרכישת מוצרי אייסקיור בהיקף של מינימלי של 375 אלף יורו לתקופה של 18 חודשים. בסמוך למועד החתימה תבוצע הזמנת רכש ראשונה בסך 110 אלף יורו. בתום התקופה וכפוף לעמידה ביעדים ידונו הצדדים בהארכת ההסכם ל-3 שנים נוספות.

הסכם זה, מצטרף לעסקאות נוספות שנחתמו בחודש אפריל 2020 ומהווה התרחבות משמעותית של אייסקיור בלב משבר הקורונה. האצת המעבר לטיפולים זעיר פולשניים, שאינם מצריכים חדרי ניתוח יקרים, רופאים וצוות רפואי רחב לכל פרוצדורה ניתוחית, הוא על רקע העומסים הנוצרים בחדרי ניתוח במוסדות רפואיים ברחבי העולם וצורך משמעותי למנוע ולהקטין זיהומים אפשריים בפרוצדורות רפואיות.

השימוש בטכנולוגיה של אייסקיור מאפשר השמדת גידולים, שפירים וסרטניים, באברים שונים, בחדר רופא או בקליניקה רגילה, בפרוצדורה שנמשכת פחות משעה וללא צורך באישפוז לפני או אחרי הפרוצדורה.
אייל שמיר, מנכ״ל אייסקיור: ״אנו ממשיכים בהתרחבות הגיאוגרפית עם חתימה החודש על הסכמים וקבלת הזמנות בתאילנד, סינגפור וכעת גם בגרמניה, שוק מרכזי וחשוב באירופה. הסכמים אלו מצטרפים להסכמים ועסקאות עליהם חתמנו בשנה זו והם מהווים צעד נוסף בצמיחה של אייסקיור ברחבי העולם.


להערכתנו קיימת מגמה של הקהילה הרפואית ומערכות הבריאות ברחבי העולם להעדיף פרוצדורות זעיר פולשניות כמו של אייסקיור, תוך האצה עקב משבר הקורונה הגורם לעומס ניכר בבתי חולים ובחדרי הניתוח בפרט, הוצאות מיותרות וסכנה מזיהומים בתוך בתי החולים עצמם. הטכנולוגיה של אייסקיור מאפשרת הסרת גידולים באופן יעיל, ומהיר, בעלויות נמוכות יותר והפחתת הסיכון לזיהומים בהשוואה לפרוצדורות אגרסיביות מסורתיות להסרת גידולים.

אנו ממשיכים כל העת במאמצי שיווק בטריטוריות נוספות, פועלים לקבלת אישורים רגולטוריים וכן להרחבת הטיפול בגידולים גם באברים נוספים."
אייסקיור והמפיץ נערכו לכך שעקב וירוס הקורונה ישנה אפשרות כי ההתקנה וההדרכה הראשונית תתבצע מרחוק, בהדרכת הצוות המקצועי של אייסקיור ונציגי המפיץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il