TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת דלק ממשיכה לבצע מהלכים לחיזוק הנזילות


השלימה עסקה למכירת אחזקותיה בחברת כהן פיתוח תמורת סכום במזומן של 207 מיליון ש"ח.

עידן וולס, מנכ"ל הקבוצה: "מדובר בהוכחה נוספת לגמישות הפיננסית שמספקים נכסיה האיכותיים של הקבוצה. אנו ממשיכים לבחון כל העת שורה של מהלכים ופעולות עסקיות, במטרה להמשיך ולחזק את הנזילות של הקבוצה. מהלכים אלה נועדו לאפשר לקבוצה לצלוח את המשבר הגלובלי בשווקים, ולצאת ממנו מחוזקת"

(הרצליה, 19 באפריל 2020) - קבוצת דלק הודיעה היום על השלמת עסקה למכירת אחזקותיה בחברת כהן פיתוח תמורת סכום במזומן של כ-207 מיליון ש"ח. בנוסף לסכום התמורה בגין המניות הנמכרות, החברה תהיה זכאית לקבל גם את הדיבידנד שהוכרז על ידי כהן פיתוח, בהיקף של כ-5 מיליון דולר (חלקה של הקבוצה כ- 2.6 מיליון דולר, כ-9 מיליון ש"ח) אשר ישולם ב-21.4.2020.

מניות הקבוצה נמכרו לשלושה רוכשים שונים כאשר כל אחד רכש את חלקו מהקבוצה בנפרד: גדעון תדמור וגב' רונה אורליצקי; חברת יוניון השקעות ופיתוח (למיטב ידיעת החברה, המדובר בחברה בבעלות מלאה של מר ג'ורג' חורש), וחברת יונגיל (למיטב ידיעת החברה, המדובר בחברה בבעלות נאמנות משפחתית בשליטת פרופ' יצחק סוארי).


מאחר ומניות כהן פיתוח הבטיחו, טרם מכירתן, מסגרת אשראי שהועמדה לקבוצה על ידי תאגיד בנקאי, הגיעה קבוצת דלק להבנות מול התאגיד, לפיהן מחצית מהתמורה (50%) שתתקבל, תשוחרר לקבוצה לשימושיה השונים, והמחצית השנייה תמשיך להיות משועבדת לבנק, להבטחת מסגרת האשראי שהועמדה לחברה על ידו.

מכירת החזקות הקבוצה בחברת כהן פיתוח מהווה המשיך ישיר ליישום האסטרטגיה של הקבוצה ששמה לה למטרה ליזום, לקדם ולבצע פעולות לחיזוק הנזילות וההון שלה. העסקה הנוכחית מצטרפת לעסקה קודמת שביצעה הקבוצה לפני מספר שבועות, למכירת אחזקותיה בחברת IDE תמורת סכום במזומן של 164 מיליון ש"ח. תשלום הקרן הבא של מחזיקי אגרות החוב של הקבוצה מתוכנן לסוף חודש יוני (30.6.2020) בהיקף (קרן) של כ- 75 מיליון ש"ח.

עידן וולס, מנכ"ל קבוצת דלק מסר היום: "גם בתקופה של משבר כלכלי עמוק בשווקים, שנותן את אותותיו בצורה גורפת כמעט בכל הסקטורים, מוכיחה קבוצת דלק פעם נוספת, כי גם בימים בהם כמעט ולא מבוצעות עסקאות בשוק, מצליחה החברה להוציא לפועל עסקאות בהיקפים משמעותיים של מאות מיליוני שקלים, שעולים בקנה אחד עם האסטרטגיה והיעדים שלה. מדובר בהוכחה נוספת לגמישות הפיננסית שמספקים נכסיה האיכותיים של הקבוצה. אנו ממשיכים לבחון כל העת שורה של מהלכים ופעולות עסקיות, במטרה להמשיך ולחזק את הנזילות של הקבוצה,. מהלכים ופעולות אלה נועדו לאפשר לקבוצה לצלוח את המשבר הגלובלי בשווקים, ולצאת ממנו מחוזקת."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il