TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת גולף: תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2019


גידול של כ 5% במכירות בשנת 2019 שהסתכמו בכ-936 מיליון ש"ח, הודות לצמיחה המואצת בעדיקה ועליה בפדיון למ"ר באופנת ההלבשה והבית.

גידול של כ 5% במכירות בשנת 2019 שהסתכמו בכ-936 מיליון ש"ח, הודות לצמיחה המואצת בעדיקה ועליה בפדיון למ"ר באופנת ההלבשה והבית.

צמיחה בתחומי אופנת הבית ואופנת ההלבשה בשנת 2019 של 2.7% בפדיון למ"ר ועליה של 1.2% בפדיון למ"ר בחנויות זהות.

בשנת 2019 רשמה עדיקה גידול של כ-36% בשורת ההכנסות אשר בא לידי ביטוי הן בשוק המקומי והן בפעילות בארה"ב.

במהלך הרבעון הראשון של 2020 ועד ה-15.3 עלו מכירות תחומי הפעילות של אופנת הבית ואופנת ההלבשה בכ-6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. החל מה- 15 במרץ 2020, יום סגירת החנויות הפיזיות, ועד סמוך למועד פרסום הדוח, נרשמה צמיחה של כ-390% בפעילות האון ליין של תחומי אופנת הבית והלבשה וכ-50% בפעילות האון ליין של עדיקה בישראל, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
הרווח התפעולי בשנת 2019 הסתכם לכ-15 מיליון ש"ח (רווח של כ-33.2 מיליון ש"ח לאחר החלת תקן IFRS16) אל מול כ-17 מיליון ש"ח בשנה מקבילה, תוך המשך שיפור והגעה לאיזון תפעולי במגזר אופנת ההלבשה.

משבר הקורונה - בהתאם להנחיות הממשלה, סגרה החברה ביום 15 במרץ את כל החנויות הפיזיות; החנויות המקוונות ממשיכות לפעול כסדרן ורשומות תוצאות שיא.
כחלק מההיערכות להשלכות הנחיות אלה, ביצעה החברה הערכת סיכונים וחשיפות, בדגש על התאמת מבנה ההוצאות ונקטה במספר צעדים שיושמו באופן מיידי: כל עובדי החברה הוצאו לחל"ת, למעט מספר עובדים שמשכורתם הופחתה ועובדי מרלו"ג התומכים בפעילות המקוונת; החברה פעלה לצמצום ו/או ביטול תשלומים לכל הספקים והמשכירים; כמו כן, החברה נערכת להתאמה וויסות הזמנות הרכש לעונת החורף

עדיקה הודיעה על מינויו של רועי הסל כממלא מקום מנכ"ל בעדיקה, זאת בהמשך לסיום תפקידו של דדי שוורצברג כמנכ"ל החברה. המינוי נכנס לתוקף באופן מיידי ובשלב זה לתקופה של שנה. להסל ניסיון עשיר וגלובלי מוכח בעולם האי קומרס, היזמות והפיננסים.

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף: "אנו מסכמים את שנת 2019 עם גידול של למעלה מ-5% בשורת ההכנסות, על אף קיטון בשטחי המסחר באופנת הבית וההלבשה במרבית השנה. כמו כן, אנו רושמים גידול בפדיון הממוצע למ"ר השנתי, הן הכללי והן בחנויות זהות, בתחומי הפעילות של אופנת ההלבשה והבית.




באופנת ההלבשה נמשך השיפור העקבי תוך הגעה לאיזון בשנת 2019. תוצאות מגזר הבית הושפעו מקיטון בשטחי המסחר בשנת 2019 כמו גם מהעלייה בפעילות המקוונת שמטבעה פוגעת ברווחיות התפעולית בטווח הקצר. הרווח הנקי של החברה, בנטרול תקן 16, בשנת 2019 מסתכם בכ- 9.5 מיליון ש"ח. זו השנה השלישית ברציפות בה החברה רושמת רווח נקי, על אף התגברות התחרות ותנאי השוק המאתגרים.

אנו נמצאים כיום בתקופה של אי וודאות על רקע התפרצות נגיף הקורונה והשלכותיה על המגזר העסקי וענף האופנה בפרט. בהמשך להנחיות הממשלה לסגירת הקניונים ומרכזי המסחר שהובילה לסגירת כל החנויות הפיזיות, ביצענו הערכת סיכונים וחשיפות, בדגש על התאמת מבנה ההוצאות ונקטנו במספר צעדים שיושמו באופן מיידי. על אף הקפאת הפעילות הקמעונאית הפיזית, אנו ממשיכים בפעילות האון ליין וחווים ביקושים מוגברים בתקופה זו.

אנו מאמינים כי הפעולות שנקטנו לצד המקורות הכספיים ומסגרות האשראי הלא מנוצלות של החברה, יאפשרו לנו לעמוד בכל ההתחייבויות. נמשיך לפעול לפי התוכנית שהגדרנו ולבחון את עצמינו באופן יומיומי, תוך התאמה למציאות המשתנה וננקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת להתמודד עם אתגרי התקופה.

אנו שמחים על מינויו של רועי הסל כממלא מקום מנכ"ל עדיקה שנכנס לתפקידו השבוע. הניסיון הנרחב של רועי בהובלת חברות בתחום האי קומרס מהשורה הראשונה יהווה נכס חשוב לעדיקה בתהליך צמיחתה המתמשך. אני בטוח כי רועי ימשיך בהובלת עדיקה יחד עם צוות ההנהלה והעובדים המצויינים שלה להמשך פיתוחה והבטחת צמיחתה."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il