TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוח מיידי – נגיף הקורונה


הנהלת קבוצת פנאקסיה ישראל עוקבת אחר המתרחש בארץ ובעולם בכל הקשור להשלכות נגיף הקורונה, ובוחנת באופן שוטף את השלכות הנחיות משרד הבריאות על פעילותה השוטפת של הקבוצה.

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ
("החברה")

דוח מיידי – נגיף הקורונה
הנהלת קבוצת פנאקסיה ישראל עוקבת אחר המתרחש בארץ ובעולם בכל הקשור להשלכות נגיף הקורונה, ובוחנת באופן שוטף את השלכות הנחיות משרד הבריאות על פעילותה השוטפת של הקבוצה. הקבוצה מתכבדת לעדכן כי מפעל הייצור שלה מהווה "מפעל חיוני לשעת חירום" עפ"י אישור משרד הבריאות ונכון למועד דוח זה ממשיך לפעול במתכונת רגילה ובאופן שוטף וסדיר לייצור מוצרי הקנאביס הרפואי של החברה ("מפעל הייצור"). כמו כן, פעילות ההפצה של מוצרי החברה לכלל לקוחותיה, כולל שירות הפצה-עד-הבית, נמשכת כסדרה.



הקבוצה מבקשת לעדכן, כי נכון למועד דוח זה, הביקושים המתקבלים מצד לקוחותיה למוצרי הקנאביס הרפואי שלה הינם יציבים והיא אף ערוכה להגברת היקף הייצור לשם מתן מענה לגידול אפשרי בביקושים כאמור בטווח הזמן הקצר עד הבינוני, וכי בידה מלאי חומר גלם מספק לכך. בצד ההפצה, הקבוצה ערוכה להרחבת שירות ההפצה-עד-הבית גם ללקוחותיה, אשר נוהגים בשגרה לרכוש את מוצריה בבתי המרקחת.
הנהלת הקבוצה מקפידה שהנחיות הממשלה, משרד הבריאות והשלטון המקומי ייושמו במפעל הייצור בצורה מלאה ומחמירה, לרבות בכל הקשור לאופן עבודה ומרחב הפעילות בתוך מקום העבודה, שמירה על תנאי מיגון מלא וסניטציה, מרחק בין עובדים בחדרי הייצור והאריזה, הפרדה מוחלטת בחילופי משמרות וכיו"ב.


עם זאת, החברה מבקשת לעדכן, כי בהמשך לגורמי הסיכון המפורטים בסעיף 3.26 למתאר הפעילות ועל רקע התפשטות נגיף הקורונה והסיכון הטמון בהיותו מידבק ביותר, עשויות להיות לכך בהמשך השלכות, בין היתר, על איוש סדיר של כח האדם וכפועל יוצא על יכולות הייצור של החברה במפעל הייצור ו/או על הפצת מוצרי החברה ללקוחותיה.



כמו כן, להתפשטות נגיף הקורונה עשויה להיות השפעה על התנהלות רשויות רגולטוריות רפואיות שונות בישראל ומחוצה לה מולן פועלת הקבוצה, אשר עשויות להיות איטיות יותר בתגובתן ובמתן תשובות לבקשות רגולטוריות. על כן החברה צופה, בין היתר, כי יתכן ובקשות לרישום מוצרים חדשים שהוגשו בקשר עם מוצרים שונים שהחברה מייצרת ו/או מתכוונת לייצר, תקבלנה מענה על פני טווח זמן ארוך יותר מהצפוי מלכתחילה.



החברה תמשיך לעדכן את כלל לקוחותיה ואת הציבור בכל התפתחות מהותית בנושא זה, כפי שיהיה רלבנטי ובהתאם לדרישות הדין.

אזהרת מידע צופה פני עתיד - המידע והערכות החברה כאמור לעיל, בקשר עם המשך פעילות המפעל הייצור בהיקף ובמתכונת רגילים, גידול צפוי בביקושים למוצרי הקבוצה, יכולת הערכות הקבוצה להמשך פעילות על רקע המשך מגמת התפשטות הנגיף בישראל וכן העיכוב בתגובות רשויות רגולטוריות בקשר עם בקשות לרישום מוצרים חדשים שהוגשו על ידי החברה, ולרבות תחזיות, מועדים, הערכות ו/או תוכניות של החברה בקשר אליהם, הינן מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968, הכרוך באי ודאות גבוהה, והמבוסס, בין היתר, על גורמים שלישיים ועל משתנים רבים שלחברה אין בהכרח שליטה לגביהם, ולפיכך המועדים ולוחות זמנים הקשורים להתקיימות התנאים המתלים והמועדים הקשורים במידע ובהערכות הללו, בפועל לא יתממשו ו/או לא יתממשו במלואם ו/או יתממשו באופן השונה מהותית מכפי שהוערך או נצפה מלכתחילה. ראו גם רשימת גורמי הסיכון כמפורט בסעיף 3.26 למתאר הפעילות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il