TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Infinity Labs R&D מציעה הסבה מקצועית למפוטרי ענף התיירות


קרדיט תמונה – אריאל בשור
משבר הקורונה הביא לפגיעה קשה בענף התיירות איתה מתמודדות חברות תעופה, סוכנויות תיירות ותעשיית האירוח. בתוך כך חברת אל על הודיעה על פיטורם של כ-200 עובדים קבועים שסיימו את הכשרתם ועל כוונתה לפטר כ-1,000 עובדים נוספים.
משבר הקורונה הביא לפגיעה קשה בענף התיירות איתה מתמודדות חברות תעופה, סוכנויות תיירות ותעשיית האירוח. בתוך כך חברת אל על הודיעה על פיטורם של כ-200 עובדים קבועים שסיימו את הכשרתם ועל כוונתה לפטר כ-1,000 עובדים נוספים. עובדים רבים נוספים צפויים לאבד את מקום עבודתם ולעמוד בפני קושי רב מול תהליך חיפוש אחר עבודה חדשה, על אחת כמה וכמה בשל משבר הקורונה אשר לא מאפשר בימים אלו קליטה של עובדים חדשים בענף. לצד החוויה האיומה, נדמה כי החודשים הקרובים יאופיינו בהאטה כלכלית גלובלית ובאי ודאות, דבר שעשוי להוות עבור מפוטרי הענף הזדמנות אידיאלית להשקיע בהכשרה מקצועית והעצמת הכישורים האישיים. חברת Infinity Labs R&Dמבית Matrix מציעה פתרון תעסוקתי לעובדים שאיבדו את מקום עבודתם – הכשרה מקצועית ללא עלות במשך שבעה חודשים שבסיומה יוכלו להשתלב בתעשיית ההייטק.

המתאימים לתכנית יעברו הכשרה מעשית אינטנסיבית, אשר מעמיקה בתיאוריות וביסודות פיתוח תוכנה ומקנה כישורים נחוצים להתמודדות עם עולמות הפיתוח. ההכשרה מתבצעת בקבוצות קטנות של עד 14 משתתפים במעבדות לימוד ייעודיות. בסיומה בוגרי התכנית של Infinity יוצאים אל שוק ההייטק כשווי ערך לבוגרי תואר ראשון במדעי המחשב עם שלוש שנות ניסיון, ומובטחת להם קריירה יציבה במגוון תפקידי פיתוח תוכנה בתחום ההייטק, עם כל התנאים הנלווים המבוקשים שהוא מביא עימו. משנת 2014 ועד היום שילבה Infinity בתעשיית ההייטק 1,000 עובדי הייטק חדשים, ובחברה מאמינים כי מי שיסיים את תכנית ההסבה בעוד כשבעה חודשים ימצא שקט ובטחון תעסוקתי גם כאשר המשבר יחלוף.

חיים גרון, מנכ"ל משותף ומייסד Infinity Labs R&D: "אנו מזמינים את כל מי שמקום עבודתו נפגע בעקבות משבר הקורונה, וביניהם הנפגעים העיקריים מענף התיירות, להשתתף בתכנית ההכשרה של Infinity ולהצטרף לבוגרים הרבים שכבר סללו לעצמם קריירה במקצוע מתגמל. בכל שנה אנו משלבים בתחום ההייטק יותר בוגרים מאשר פקולטת מדעי המחשב של הטכניון. את התכנית מובילים צוותי מנטורים ואנשי מקצוע מהטובים בתעשייה, וכן אנשי גיוס ופסיכולוגים ארגוניים שיעזרו לאלו שאיבדו את מקום עבודתם להשתלב באופן המקצועי ביותר בעולמות ההייטק וליהנות מכל ההטבות הקיימות בשוק הזה."

אודות Infinity Labs
ב-Infinity Labs R&D מאתרים ובוחרים בכל שנה מאות בוגרי אוניברסיטה מצטיינים מבין אלפי מועמדים, לתוכנית יוקרתית המבטיחה קריירה ארוכת שנים בהייטק בתפקידי פיתוח תוכנה ובחברות הייטק מובילות. טרם תחילת העבודה הבוגרים עוברים הכשרה מקיפה על חשבון Infinity Labs R&D. ההכשרה בהיקף של 7 חודשים ובין היתר מדמה את חיי היום יום של איש/ת פיתוח ונותנת מענה מהיום הראשון לכל אתגר שאיש/ת הפיתוח ייתקלו במהלך דרכם המקצועית, לרבות מעבר בין שפות תכנות וסביבות עבודה. התוכנית עוצבה בשיטות הכשרה מתקדמות המתאימות למאה ה-21 ומועברת על-ידי טובי המנטורים והמפתחים. משתתפי התכנית רוכשים יכולות, תובנות כישורים ויכולת יישום בפועל המאפשרים להם להתמודד בהצלחה על תפקידים המיועדים לאנשי פיתוח בעלי ניסיון של 2-4 שנים וזאת מהיום הראשון לאחר ההכשרה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il