TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פייבר משיקה היום חנות להוצאת ספרים מודפים וספרים אלקטרונים באופן עצמאי


Fiverr
בתוספת טיפים שיעזרו לכל מי שרוצה לצאת בצעד כזה

Fiverr הופכת את הוצאת הספרים העצמית לקלה יותר עם השקת חנות לספרים מודפסים ולספרים אלקטרוניים. בכך מסייעת לסופרים הבוחרים לפרסם את ספריהם המודפסים או האלקטרונים באופן עצמאי.

Fiverr משיקה היום חנות תעשייה חדשה אשר באה לסייע לסופרים/ות הבוחרים לפרסם את ספרם באופן עצמאי ולא דרך הוצאת ספרים.

שוק הוצאת הספרים העצמאי גדל מאד, בארה"ב ניתן לראות גדילה של 40% בין השנים 2017-2018 בכמות הסופרים שבחרו להוציא לאור את כתביהם באופן זה.

Fiverr זיהתה את פלח השוק הגדל וכעת מאפשרת גישה לכל האמצעים הדרושים לפרסום ספר במקום אחד.

חנות הספרים מאפשרת לסופרים וסופרות הזדמנות לרכוש שירותי הגהה, קריאת מבחן הנותנת משוב מנקודת המבט של קורא ממוצע, איור, שינוי פורמט הספר, קידום ושיווק הספר ועוד שירותים אשר יעזרו לסופרים להגיע אל היעד הנכסף של הוצאת ספר.

מצ"ב לינק לחנות החדשה.

מספר טיפים שיעזרו להתחיל במימוש היעד של הוצאת ספר עצמאי:

שכירת כותב מקצועי – יש רעיון מעולה לספר/ ספר אלקטרוני אבל מתקשים להעלות את הדברים על הכתב? ניתן לפנות לכותב מקצועי שיוכל להעלות את הרעיון על הכתב בדיוק כפי שבעל הרעיון רוצה שיסופר.


עריכה, הגהה וקריאת מבחן: זוג עיניים "נקיות" שעדיין לא קראו את הספר זו חובה – למצוא טעויות כתיב, לקבל תובנות נוספות על הרעיונות הכתובים ולקבל משוב בכדי לשפר ולשכתב את הסיפור ולתקן בעיות שונות בספר דוגמת קצב, עקביות ורלוונטיות.


עיצוב ופרסום הספר – בסיום תהליך הכתיבה, מגיע שלב העיצוב – ניתן לרכוש את שירותיו של מעצב בכדי ליצור כריכה או איור שמושכים את העין, להסתייע במומחה שיעניין את הקוראים בתקציר ספר מעניין, כזה המותאם לאמאזון או חנויות רשת אחרות. ברגע שהעיצוב הושלם, ניתן להפוך את הספר לאיזה פורמט שרוצים. (דיגיטלי, אודיו או מודפס)


קידום הספר – ניתן ליצור דף נחיתה מעניין, מעוצב ומושך את העין, או אתר שהגולשים יוכלו להוריד ממנו את הספר. לאחר מכן, הביאו טראפיק אל האתר על ידי דברור ישיר או תקציר הספר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il