TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מסכי הטלוויזיה החדשים של LG לשנת 2020 - בעלי יכולות יחודיות בהצגת סרטים, ספורט וגיימינג


Connected Car Zone . קרדיט: LG
טלוויזיות LG OLED ו-LG NanoCell לשנת 2020, מציגות עיצוב חדשני, איכות תמונה הטובה ביותר, תכונות משופרות ומבחר רחב של תוכן

חברתLG , המובילה העולמית בטלוויזיות OLED, מרימה את הרף שוב ומציגה 14 דגמים חדשים של טלוויזיות OLED, ובראשם: שלוש סדרות אומנותיות של GX Gallery 4K Ultra HD, דגמי Real 8K בגדלים של 88 ו- 77 אינץ', וגודל חדש של מסכי OLED – 48 אינץ'. הדגמים החדשים, שנחשפים בתערוכת CES 2020 (דגמי OLED, 8K ו-NanoCell LCD החדשים) המתקיימת השבוע בלאס וגאס, מציעים תמונה מרהיבה ואיכותית, עיצוב חדשני, ביצועים משודרגים ותכונות המבוססות בינה מלאכותית הכל על מנת לספק חווייה משודרגת בצפייה בסרטים, באירועי ספורט ובזמן משחק בקונסולות השונות.


מסכי ה-8K וה- 4K LG OLED, כמו גם מסכי 8K LG NanoCell, משלבים שורת טכנולוגיות ליבה מתקדמות, ובמרכזן – מעבד למשימות בינה מלאכותית Alpha 9 Gen 3. המעבד הייחודי הזה ממנף עוצמת עיבוד משודרגת ואלגוריתמים של למידה עמוקה, על מנת לשפר את איכות התמונה, ולתמוך בשורת כלים ייעודיים לתצוגת סוגים שונים של תכנים – לרבות סרטים, משחקי מחשב ואירועי ספורט.


קו טלוויזיות הפרמיום של LG לשנת 2020 מאופיין בעיצוב אלגנטי המשתלב בכל סגנונות עיצוב הבית. סדרת Gallery החדשה, בעיצוב מינימליסטי, מביאה את העיצוב לרמות חדשות, עם מבנה דק במיוחד: עובי הדגם בגודל 65 אינץ' עומד על 2 ס"מ בלבד. יחד עם מתקן התליה הייעודי – הכלול במחיר המסך – ניתן לתלות את המסכים בני 55, 65 ו- 77 אינץ' בקו שטוח עם הקיר, תוך הצגת מראה דרמטי ההופך את מסך ה- OLED ליצירת אמנות בפני עצמה.


דגמי GX Gallery ברזולוציה 4K UHD מצטרפים לסדרת המהפכניותLG OLED WX Wallpaper (77 ו- 65 אינץ'), ולמסכי LG SIGNATURE OLED R (דגם 65RX), על מנת להציע שילוב אמיתי בסביבת החדר ומראה עתידני.


דגמי LG OLED ZX Real 8K לשנת 2020 מספקים פירוט תמונה גבוה פי ארבעה בהשוואה לדגמי 4K ופי 16 בהשוואה ל- HDTV, תוך הצגת ביצועים העולים על דרישות התקן לטלוויזיות 8K Ultra HD, שהוגדר על ידי התאגדות הטכנולוגיה הצרכנית (CTA). דגמי OLED בגדלי 88 ו- 77 אינץ' מציגים ביצועים הגבוהים גם מקריטריון המדידה המומלץ על ידי הוועדה הבינ"ל למדידת צגים (International Committee for Display Metrology), והם בין הצגים הראשונים שהוסמכו לשאת את הלוגו החדש CTA 8K Ultra HD.


לקראת 2020, במקביל להצגת גרסאות חדשות של שתי סדרות 4K UHD הפופולאריות שלה (דגמי CX ו- BX) בגדלים של 77, 65 ו- 55 אינץ', מביאה LG את איכות ה- OLED שלה גם למסכים חדשים, בני 48 אינץ'. הטלוויזיה החדשה (דגם OLED48CX), מפיקה תמונה חדה מאי-פעם ברזולוציה של 4K UHD, עם יותר משמונה מיליון פיקסלים על גבי מסך בן 48 אינץ' – שהיא צפיפות מקבילה לזו של טלוויזיית 8K בת 96 אינץ'.


קו טלוויזיות NanoCell של LG לשנת 2020 כולל שישה דגמי Real 8K, (בגדלים של 75 ו- 65 אינץ', בסדרות Nano99, Nano97 ו- Nano95). כל הדגמים החדשים עונים לדרישות הקפדניות המהוות תנאי להצגת לוגו 8K UHD מטעם CTA.


חוויית קולנוע אולטימטיבית
שילוב טכנולוגיית הפיקסלים בעלי כושר פליטת האור העצמאי של LG במסכי OLED, יחד עם הצגת שחור מוחלט ותמיכה בתקני Dolby Vision IQ ו- Filmmaker Mode של UHD Alliance, מאפשר למסכי LG OLED החדשים להביא חוויית קולנוע מלאה אל חדר המגורים הביתי – ברמות חדשות של ריאליזם. טכנולוגיית Dolby Vision® מציגה טווח צבעים בעל דינאמיות גבוהה, בעוד Dolby Atmos® מספקת חוויית קול העוטפת את הצופה. לראשונה בתעשייה, Dolby Vision IQ בטלוויזיות ה- OLED של LG, מספק חוויית וידיאו ואודיו משולבת באיכות הגבוהה ביותר הזמינה כיום. Dolby Vision IQ מציג כלים חכמים חדשים במסך הטלוויזיה, המספקים איכות תמונה אופטימלית התואמת את כוונת יוצרי התוכן – ללא תלות בתנאי התאורה ההיקפית, או בסוגי התוכן.


מצב העבודה החדש, Filmmaker Mode, הזוכה לתמיכה של הבמאים המובילים בהוליווד, מבטיח הצגת תמונות באופן המדויק אליו התכוון הבמאי. באמצעות ניטרול אפקטים מסוימים המוכנסים לסרט בשלב הפוסט-פרודקשן, (דוגמת החלקת תנועה, הפחתת רעשים וחידוד תמונה), ותוך שימור מושלם של יחס המסך, הצבעים וקצב מהירות הפריימים, יודעות טלוויזיות LG OLED הפועלות במצב Filmmaker Mode להפיק באופן הנאמן ביותר את התמונה אליה שאף הבמאי. דגמי LG OLED זכו להכרה של התאגדות אנשי המקצוע Hollywood Professional Association – אשר העניקה לטלוויזיות האלה את פרס המצוינות ההנדסית שלה, בזכות היישום הראשון אי פעם והיחיד עד היום של תוכנת כיוונון תמונה כבר ברמת החומרה.


פלטפורמת מערכת ההפעלה לטלוויזיות חכמות webOS של LG אשר זכה בפרסים רבים מביאה לטלוויזיות בדגמי 2020 עושר גדל בהתמדה של אפליקציות של ספקי תוכן מובילים, ושירותים דוגמת Disney+, Netflix ו- CBS All Access. בדגמי 2020, תאפשר אפליקציית Apple TV להירשם לשירותי התוכן של החברה, לגשת ישירות לספריית iTunes האישית של המנוי, לקנות או לשכור יותר מ- 100,000 סרטים ותוכניות טלוויזיה. לקוחות בעלי טלוויזיות LG מדגמי 2018 ו- 2019 יוכלו גם הם ליהנות השנה מאפליקציית Apple TV.


משחקים באיכות גבוהה
איכות התמונה המעולה ויכולות חדשות המותאמות לעולם הגיימינג, הופכות את הטלוויזיות של LG בדגמי 2020 לפתרון המתאים ביותר לגיימרים: הטלוויזיות מציעות את חוויית המשחקים המרשימה ביותר על גבי המסכים הגדולים האיכותיים ביותר הזמינים כיום. כיצרן הראשון שהציע תאימות לתקן NVIDIA G-SYNC®, מרחיבה עתה LGאת היכולות האלה גם ל- 12 מסכי טלוויזיות OLED מתוצרתה, המספקות חוויית משחק מחשב באיכות וידיאו גבוהה, ללא ריצודי מסך והבהובים בלתי רצויים, וללא הפרעות.


קצב ריענון מסך משתנה, וזמן תגובה אולטרה-מהיר, מקנה לטלוויזיות OLED של LG מעמד ברור של טלוויזיית הגיימינג המובילה. השהיה נמוכה המקבילה לזו של צגים שולחניים רגילים, ותגובה חלקה ומהירה לפעילות השלט והקונסולה מבטיחים רמה חדשה של איכות משחק.


לראשונה בתעשייה, טלוויזיות LG OLED החדשות מאפשרות גם עבודה במצב HGiG Mode שהוגדר על ידי התאגדות התעשייה HDR Gaming Interest Group, המבטיח תמונה באיכות גבוהה התואמת לכוונת מפתחי המשחקים, גם כאשר משחקים במשחקי HDR באמצעות הקונסולה מעל גבי מסך הטלוויזיה. HGiG מאגד חברות מעולם משחקי המחשב הקונסולה ומתעשיית הצגים, המפתחים תקנים לשיפור חוויית משחקי HDR.


במהלך משחקים ארוכים במיוחד, מסוגלים מסכי , LG OLED לסייע בהתמודדות עם עייפות העין. ההסמכה לתקן The Eye Comfort Display, שאושרה לאחר בדיקות בלתי תלויות במעבדת TÜV Rheinland, מאשרת את אפשרויות הכיוונון של תכני אור כחול ללא ריצוד, תוך אספקת תמונה איכותית בכל זווית צפיה. מסכי LG OLED עומדים בכל הקריטריונים של בדיקות TÜV, לרבות טווח צבעים רחב ו- HDR.

חוויה אולטימטיבית בצפייה באירועי ספורט
טלוויזיות LG OLED אינן מיועדות רק לגיימרים ולחובבי קולנוע – אלא מתאימות גם לאוהדי ספורט, תוך הצעת חוויית צפייה איכותית במיוחד הנשענת על זמן תגובה וריענון של 120Hz, בזכות מעבד בינה מלאכותית Alpha 9 Gen 3.


מערכת התראות אירועי ספורט, Sports Alert, מאפשרת למשתמשים לעקוב אחר הקבוצות המועדפות עליהם ומשגרת עדכונים ממשחקים. משתמשים יכולים לבחור בקבוצות מועדפות במגוון תחומי ספורט – כדורגל, פוטבול, בייסבול וכן הלאה – ולקבל עדכונים אוטומטיים בתחילת המשחק, עדכונים לגבי הבקעת שערים, או תוצאה סופית.


מערך צליל משופר תורם גם הוא לחוויה של אוהדי הספורט. ניתן לקשר את הטלוויזיה לרמקולי Bluetooth, על מנת ליצור מרחב צלילים דינאמיים המדמה את חוויית הקול באצטדיון עצמו.


לדברי Park Hyoung-sei, נשיא חטיבת מוצרי האלקטרוניקה הבידורית, "החזון של LG להציע ערך יוצא מן הכלל ללקוחותיה מתגשם השנה עם ליין הטלוויזיות החדש של החברה בהשראת אמנות. מעבר לאיכות התמונה ללא תחרות שמציעות טלוויזיות הפרמיום של LG, התוספות החדשות מגיעות גם עם הטכנולוגיות המתקדמות של החברה, הטובות ביותר בשילוב AI ובעיצוב עתידני בלתי מתפשר, המתאפשר באמצעות טכנולוגיית OLED.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il