TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

במסגרת הסדר הנכסים של חברת החשמל


חברת החשמל
חברת החשמל סיימה את פינוי אתר תחנת הכוח הישנה באילת והעבירה את הקרקע לטובת הציבור ועיריית אילת
כחלק מיישום הסדר הנכסים עליו חתמה חברת החשמל עם המדינה, רשות מקרקעי ישראל ורשויות מקומיות ערב אישור הרפורמה במשק, סיימה לאחרונה חברת החשמל, לפנות את שטח תחנת הכוח הישנה באילת הממוקמת מול חופה הדרומי של העיר, הסירה את כל המבנים והמתקנים במתחם ומסרה אותו לעיריית אילת. מדובר באבן דרך משמעותית בהסדר הנכסים עליו חתמה החברה עם מדינת ישראל ורשות מקרקעי ישראל בינואר 2018 להסדר נכסיה של חברת החשמל לישראל. ההסכם מביא למיצוי התועלות המשקיות מנכסיה של חברת החשמל ובכך מקל על החסמים לפיתוח ולדיור בכל רחבי הארץ.

בהתאם להסכם העבירה כבר החברה נכסים רבים למדינה, לעיריית אילת ולעיריית תל אביב. ביניהם שטח של 75 דונם ברמת החייל בתל אביב, מגרש בירושלים המיועד למגורים, אתרי הדלק בצמוד ובסביבת תחנת הכוח רדינג, שטח של כ 200 דונם באשדוד ושטח חוף נוסף בעיר אילת.

אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל: "חברת החשמל מפנה אתרים לטובת הציבור, ובכך יתאפשר פיתוח הטיילת בעיר אילת. זאת, כחלק ממדיניות דירקטוריון חברת החשמל להשבת כספים ושטחים שאין בהם יותר שימוש לחברת החשמל ואשר יביאו תועלת לציבור בכלל ולתושבי העיר אילת בפרט".

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, ברך על המוגמר וציין, כי השטחים האמורים יופעלו לטובת הציבור הרחב כחלק מהתכנית הכוללת של פיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה שמובילה העירייה.

עדיאל שמרון מנהל רשות מקרקעי ישראל : "מדובר בשטח בעל פוטנציאל תכנוני משמעותי, הקרוב לחוף הים ולכביש 90, וכן בעל נגישות לשכונות המגורים שרמי מקדמת בתיאום עם עיריית אילת.
שטח זה הינו חלק מהסדר נכסים נרחב, במסגרתו נמסרו לידי המדינה נכסים של חברת חשמל. שיתוף הפעולה בין רשות מקרקעי ישראל וחברת החשמל, יאפשר פיתוח משמעותי כמו גם שימוש יעיל ונכון יותר בקרקע, לרווחת העיר אילת".

החתימה על הסדר הנכסים הושגה באמצעות המחויבות והנחישות של אנשי רשות מקרקעי ישראל, הנהלת חברת החשמל, משרד האוצר, רשות החברות והרשויות המקומיות .
ההסדר יאפשר לחברה ודאות גבוהה וחיונית בניהול נכסיה, וכן יכולת להסדיר את כלל צרכי הציבור לאור השינויים הארגוניים הנעשים בחברה במסגרת הרפורמה, ובעיקר ישפר באופן משמעותי מאוד את האיתנות הפיננסית של החברה. מדובר בצעדים אסטרטגיים-ניהוליים מתבקשים בעידן של הרפורמה במשק האנרגיה".

ב31/12/2019 מסרה החברה לידי המדינה 60 דונם בסמוך לחוף אילת. השטח כולל תאי שטח המיועדים לשטחי ציבור ותשתיות וכן מאפשר הקמת מבנים ושימושים לצרכי מסחר ,תיירות וכל שימוש אחר הנדרש עפ"י צרכי המדינה ועיריית אילת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il