TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אדמה מצטרפת במיצוב ייחודי לקבוצה המובילה בעולם


אדמה
חן ליכטנשטיין ימונה למנהל הכספים הראשי ואחראי לאסטרטגיה ולאינטגרציה של הקבוצה החדשה
איגנסיו דומינגז ימונה למנכ"ל אדמה; אבירם להב ימונה למשנה למנכ"ל אדמה ולמנכ"ל חברת הבת אדמה פתרונות לחקלאות

כמצ'יינה וסינוכם הודיעו היום על ריכוז עסקיהם בתחום החקלאות בחברת אחזקות חדשה הרשומה בשנגחאי ובבעלות כמצ'יינה, אשר תיקרא Syngenta Group Co. (הקבוצה). הקבוצה צפויה להפוך לספקית התשומות החקלאיות המובילה בעולם כשהיא חולשת על תחומי הגנת הצומח, זרעים, דשנים, טכנולוגיות חקלאיות ודיגיטליות נוספות וכן מערך הפצה מתקדם בסין, המגיע לחקלאים ברחבי המדינה.

אדמה, סינג'נטה ופעילויות סינוכם המרכיבות את הקבוצה החדשה, התקדמו משמעותית בשיתוף הפעולה ביניהן במשך השנה האחרונה, וייצרו הכנסות ניכרות נוספות באמצעות מכירות צולבות וחיסכון ברכש ובתפעול. הקמת הקבוצה תחזק את התיאום בין החברות ותמנף את יצירת הערך וההזדמנויות העסקיות שזוהו.

אדמה הופכת לבעלת מיצוב ייחודי בקבוצה החדשה, המובילה בעולם בתחום החקלאות, באמצעות העברת האחזקה הקיימת של כמצ'יינה לקבוצה. גם לאחר העברת האחזקה, לא יחול שינוי בשליטה בחברה אשר נותרת בידי כמצ'יינה. מטה החברה ימשיך לפעול מישראל והיא תמשיך להיסחר בבורסת שנזן, וכן תשמר את המותג והמיצוב המבודלים שלה בשוק.

לחן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה, הוצע תפקיד מנהל הכספים הראשי, האחראי גם לאסטרטגיה ואינטגרציה של הקבוצה החדשה. זאת בהתבסס על ביצועיו ב-14 השנים האחרונות באדמה, ועל ניסיונו המשמעותי בשוק ההון. ב-6 השנים האחרונות מר ליכטנשטיין הוביל את אדמה כמנכ"ל לביצועים מתמשכים חזקים ולהגדלת נתחי שוק. בשנות ניהולו בוצעה בהצלחה עסקת החיבור בין אדמה לחברה נסחרת בסין, ומניותיה רשומות כיום בבורסת שנזן. לפני תפקידו כמנכ"ל אדמה, שימש מר ליכטנשטיין כנשיא ומנכ"ל סינאק, החטיבה העסקית האסטרטגית של קבוצת כמצ'יינה וחברת האם של אדמה, וכן, בתקופה קודמת, כמנהל בכיר בגולדמן סאקס בניו יורק ולונדון. מר ליכטנשטיין יפעל ממטה הקבוצה בבזל, שוויץ.

פרנק נינג, יו"ר כמצ'יינה וסינוכם, יהיה יו"ר הקבוצה החדשה. לאחר השלמת העברת מניות אדמה לקבוצה, חן ליכטנשטיין צפוי להמשיך לכהן כדירקטור באדמה, ואליו יצטרף אריק פירוולד, מנכ"ל הקבוצה, שיחליף את יאנג שינצ'יאנג כיו"ר.

איגנסיו דומינגז, כיום סמנכ"ל מסחרי משותף באדמה, מיועד להתמנות כנשיא ומנכ"ל החברה. מר דומינגז עתיר ניסיון בתעשיית הגנת הצומח בעולם, ומתאים להוביל את החברה להמשך הצמיחה שלה. הוא עובד בחברה קרוב לשני עשורים וכיום משמש כחבר בצוות הבכיר אשר הוביל את תהליך ההתפתחות אותו עברה החברה במהלך השנים האחרונות. מר דומינגז מילא תפקיד מרכזי בבניית ויישום האסטרטגיה המסחרית והרחבת סל המוצרים הגלובלי של החברה.

אבירם להב, כיום סמנכ"ל הכספים, מיועד להתמנות כמשנה למנכ"ל אדמה, ומנכ"ל חברת הבת אדמה פתרונות לחקלאות, נוסף על תפקידיו הקיימים. מר להב הצטרף לאדמה בשנת 2010. לפני כן, שימש כמנכ"ל החברה הציבורית סינרג'י כבלים. טרם לכך, מר להב כיהן כסמנכ"ל כספים, סמנכ"ל תפעול וכמנכ"ל דלתא גליל תעשיות במשך תקופה של 11 שנים. בשנת 2000 הוענק לו התואר סמנכ"ל הכספים של השנה.

שאול פרידלנד, כיום סמנכ"ל מסחרי משותף באדמה, יהיה הסמנכ"ל המסחרי היחיד, ויוביל את הפעילות המסחרית של החברה ברחבי העולם. ג'ו קרקוסקה ימשיך לכהן כסמנכ"ל התפעול הגלובלי.

המינויים צפויים להיות מאושרים ולהיכנס לתוקף במהלך הרבעון הראשון.

עם פרסום ההודעה, אמר חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה: "אדמה מעולם לא הייתה חזקה יותר. האנשים הנפלאים שלנו בנו יחד חברה מעולה, בעלת כיוון ואסטרטגיה ברורים, חברה שמסוגלת לצמוח בהתמדה ולהתמודד עם הסערות שאותן חוותה התעשייה שלנו בשנים האחרונות. אני מתקדם לתפקיד מעניין ומאתגר בקבוצה החדשה, בו אוכל להביא לידי ביטוי את היכולות והניסיון שצברתי. אני משוכנע שאיגנסיו דומינגז ימשיך להוביל את החברה להמשך צמיחה והישגים, ואני מאחל לו, לאבירם, לשאול ולג'ו, וכן לחברת אדמה כולה, הצלחה כבירה בעתיד".

איגנסיו דומינגז, המנכ"ל המיועד של אדמה, אמר: "אני נרגש להוביל, ביחד עם עמיתיי, את החברה המדהימה הזאת. כמי שנמצא בחברה 20 שנה וכחבר הנהלה והצוות הבכיר זה למעלה מעשור, אני מצפה להמשיך את התנופה החזקה והכיוון האסטרטגי שלה. אנחנו מתמקדים בהקשבה ומתן מענה ללקוחות שלנו ברחבי העולם תוך בחינת הזדמנויות חדשות לשיתופי פעולה בתוך הקבוצה החדשה. ביחד עם אנשי אדמה, עם המחויבות החזקה שלנו, אני בטוח שנצעיד את החברה קדימה להמשך הישגים גדולים".

אודות אדמה
חברת ADAMA Ltd. הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנו שואפים ליצור פשטות בחקלאות, ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח. עם אחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם אשר מורכב ממוצרים מבודלים ואיכותיים, יותר מ- 7,000 אנשי הצוות שלנו מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם ומספקים להם פתרונות להתמודדות עם עשבים, מזיקים ונגעים ולשיפור יבוליהם. למידע נוסף, אנא בקרו אותנו בכתובת www.adama.com ועקבו אחרינו בטוויטר ב- @AdamaAgri .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il