TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השר לוין: "2019 הייתה שנת שיא"


משרד התיירות
שר התיירות הציג לממשלה את הישגי המשרד ב-2019: "יש השנה יותר מ-22 מיליארד ש״ח הכנסות למשק מתיירות נכנסת"

שר התיירות, יריב לוין: "אנחנו ממשיכים לשבור שיאים בתיירות הנכנסת לישראל. אנחנו מסיימים את שנת 2019 עם שיא חדש של למעלה מ-4.5 מיליון תיירים - גידול של למעלה מ-10% לעומת השנה שעברה. ו- 55% עלייה תוך 3 שנים.


לקח לנו 30 שנה, משנת 1948, להגיע לתייר המיליון. עוד 16 שנה בשנת 1994 לתייר ה-2 מיליון. בתחילת הקדנציה הנוכחית הצלחנו להגיע לתייר ה-3 מיליון. בשנת 2017 ל-4 מיליון דילגנו תוך שנה. והשנה כבר חצינו את הקו של 4.5 מיליון תיירים.


יש השנה יותר מ-22 מיליארד ש״ח הכנסות למשק מתיירות נכנסת, למעלה מ-13 אלף מקומות עבודה חדשים שנוצרו, ובסך הכל למעלה מ-150 אלף מקומות עבודה כתוצאה מתנועת התיירות הזו. אני חושב שהענף הולך ותופס את המקום שמגיע וצריך לתפוס בכלכלה הישראלית".


שר התיירות יריב לוין הציג היום (א') בישיבת הממשלה את פעילות משרד התיירות בשנת 2019, שהביאה לשיא כל הזמנים בכניסת תיירים לישראל – 4.55 מיליון ולתנופה בהקמת מקומות לינה בישראל.


השר לוין אמר כי התיירות היא מנוע צמיחה משמעותי למשק הישראלי והציג את התרומה במספרים: סך ההכנסות מתיירות נכנסת בלבד בשנת 2019 הגיע לכ-22.5 מיליארד ₪. כמו כן, כלל המועסקים הישירים בתעשיית התיירות בשנת 2019 היה כ-153,000 איש, מתוכם 13,600 מועסקים חדשים.


השר הציג לשרי הממשלה את המהפכה במדיניות השיווק שבוצעה בשנים האחרונות, אשר כוללת בין היתר, מעבר ממיקוד בתיירות צליינית לתיירות של חופש ונופש. כמו כן, הסביר השר לוין על מעבר לשיווק תתי מותגים בישראל, כמו למשל תל אביב וירושלים, שמשווקים בקמפיין Two Cities One Break. המותג אילת - שמשווק בעונת החורף באירופה עם סרטון של מעבר חד מכפור לשמש, וחופים עם מזג אוויר נוח כל השנה. פיתוח מותג הנגב, שמשווק לאירופאים כאופציה לנופש פעיל בחורף.


בנוסף, הוצגה לממשלה המהפכה בשיווק בחו"ל, שכוללת מעבר מפעילות שיווקית מול סוכנים קטנים אל פעילות שיווקית מול סוכנים מרכזיים בעולם כמו Lastminute, C Trip, פרייס-ליין, אקספידיה, טריווגו ועוד. השר הדגיש כי המשרד עובד עם סוכני התיירות הדיגיטליים הגדולים בעולם, באופן בו הם מקבלים תשלום לפי מכירות בפועל – תמריץ שהוא גורם מכריע בגידול בתיירות.


השר לוין פירט גם על השווקים החדשים בהם פועל המשרד בהצלחה גדולה, ואשר מציגים גידול של עשרות אחוזים בכניסות תיירים לישראל לעומת שנים קודמות: סין, הודו, רומניה ופניה לקהל היספני דתי.


השר הציג את ההצלחה של נוהל תמרוץ חברות תעופה בנתב"ג ובאילת, שהביא לפתיחת 17 יעדים חדשים לאילת (45-50 טיסות בשבוע), ו-23 יעדים חדשים לנתב"ג (58 טיסות בשבוע). השר הזכיר כי לפני הפעלת הנוהל נחתו באילת כ-4 טיסות בשבוע בלבד.


השר לוין הציג לממשלה את פעולות המשרד להגדלת היצע חדרי המלון וביניהן: הפחתת רגולציה, הגדלת המענק שנותן המשרד ליזמים המקימים מלונות עממיים (עד לשליש מגובה ההשקעה המוכרת), מענקי הסבה והשבה של מבנים למלונאות, וכן הרחבת מפת אזורי העדיפות לקבלת סיוע.


השר עדכן שלאחרונה אושר התקציב להקמת הרכבל בירושלים, שצפוי לשנות מן היסוד את התיירות באגן העיר העתיקה. פרויקט הרכבל צפוי להקל את בעיית הנגישות התחבורתית ויאפשר לא רק הגעה קלה ובטוחה, ללא פקקים, וללא זיהום אוויר, אלא גם יאפשר לקלוט את המספרים ההולכים וגדלים של התיירים המגיעים למקומות הקדושים בעיר העתיקה. השר הדגיש כי הרכבל יאפשר לשדרג את חווית התייר לרמה הבין לאומית הגבוהה ביותר על רקע נוף מרהיב ביום ובלילה.


השר הודה לצוות לשכתו ומשרדו ולמנכ"ל, אמיר הלוי, וסיכם כי משרד התיירות מתכונן להרחיב את פעילות השיווק, להמשיך ולפעול להקלות באשרות הכניסה לישראל, להרחיב את היצע הטיסות הישירות לישראל ולהגדיל את היצע חדרי המלון במטרה להוזיל מחרים ולייצר ביקושים נוספים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il