TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שני מותגים מובילים נכנסים לעופר הקריון


עופר הקיריון צילום אסף לב
מותג האיפור הבינלאומי KIKO MILANO ושוקה בעיר – מוצרי מזון ובריאות בתפזורת
קניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, פותח בימים אלה שני סניפים חדשים של מותגים מובילים: סניף של מותג האיפור הבינלאומי KIKO MILANO (קיקו) וסניף ענק של שוקה בעיר.

הסניף של KIKO MILANO, פותח דוכן בקניון ויכלול את כל מוצרי האיפור של המותג שימכרו בין 10 ₪ עד 96 ₪ בלבד ! המותג יציע בסניף החדש מגוון של כ-1,600 מוצרים שונים בקטגוריות איפור הפנים, העיניים, השפתיים, הציפורניים, אביזרי האיפור וטיפוח העור.

כמו כן יפתח סניף של רשת שוקה בעיר המשתרע על שטח של 292 מ"ר. החנות תציעה מכירת מוצרים בתפזורת של יותר מ-70 סוגים של פירות יבשים, מבחר עצום של פיצוחים, תבלינים טריים וריחניים – ללא מונוסודיום גלוטמט, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

כמו כן החנות תציעה קטגוריה של מוצרי טבע ובריאות, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים אסייתיים, פירות יער ופירות קפואים הנמכרים במשקל, חמוצים, חלוות למיניהן, עם או בלי סוכר, קפה הנטחן במקום, חמוצים במשקל ועוד.

לדבריי גיא קרן, מנכ"ל הקניון עופר הקריון: "כניסת המותגים החדשים לקניון הוא חלק ממהלך אסטרטגי, במסגרתו יכנסו במהלך השנה הקרובה מותגים ורשתות מובילות נוספות, בעיקר מותגים עם בשורה אמיתית לתושבי קריות והסביבה, במטרה להמשיך ולחזק את הקניון כמוביל באזור ולהביא קהל נוסף שמחפש מותגים נחשקים ואיכותיים, במחירים נוחים".

"עופר הקריון" הינו מתחם העסקים הגדול בצפון. הקריון משתרע על 48,000 מ"ר וכולל 290 עסקים. המתחם כולל אזורי קניות ובילוי, שירותים מגוונים ורשת בתי קולנוע. בשטח המתחם בנייני המשרדים "מגדלי הקריון" ו"ביאליק סיטי" ובית משפט השלום קריות.

בקניון מגוון רחב ומוביל של בתי אופנה בינלאומיים לצד מותגים ישראליים מובילים כגון:
H&M, הודיס, זארה, רנואר, קסטרו, מנגו, הוניגמן ילדים, המשביר לצרכן, אמריקן איגל, גלובוס מקס, טימברלנד, גולברי, מאניה ג'ינס, אפרודיטה, טופ טן, אלדו, I digital ,

pull and bear , foot locker , נאוטיקה, סמסונג, hot cinema ועוד וכן מדרחוב עם מגוון מסעדות ורשתות מזון.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il