TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביה"ד נעתר לבקשת ההסתדרות והורה לשלמה חברה לביטוח להפסיק מיידית את הפגיעה בזכויות עובדיה


לוגו ההסתדרות-01
רק לפני שנה וחצי חייב ביה"ד את החברה בתשלום של חצי מיליון שקל על הפרות דומות
שופט בית הדין האזורי לעבודה בת"א קיבל את הבקשה הבהולה שהגישה ההסתדרות, לפיה חברת הביטוח שלמה נוקטת בימים האחרונים בשורה של פעולות חמורות במיוחד כנגד עובדיה, במסגרתן מנהלים איימו על עובדים ודרשו מהם לעבור להסתדרות הלאומית תוך ביטול חברותם בהסתדרות הכללית *** רק לפני שנה וחצי חייב ביה"ד את החברה בתשלום של חצי מיליון שקל על הפרות דומות

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הכריע אמש (ה') בבקשה בהולה שהוגשה על ידי ההסתדרות כנגד שלמה חברה לביטוח, וקבע כי עליה לעצור באופן מיידי את הפעולות החמורות שהיא נוקטת בימים האחרונים כנגד עובדיה ובחירתם להיות מאוגדים בהסתדרות.

נזכיר כי לפני שנה וחצי בלבד נקבע בפסק דין דרמטי כי שלמה ביטוח תשלם חצי מיליון שקל על פגיעה בהתארגנות עובדיה. עתה, כאילו לא השתנה דבר, בוחרת החברה לחזור בה על התנהלותה המחפירה ונוקטת שוב בפעולות חמורות ובלתי חוקיות המתערבות התערבות בוטה בהתארגנות עובדיה ובזכויותיהם.

על פי כתב הבקשה, שהוגשה על ידי סגנית ראש הלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד מאיה צחור אבירם ועו"ד סיון רדיאן, בימים האחרונים מטילה הנהלת שלמה ביטוח אימה של ממש על עובדים ודורשת מהם לבטל את חברותם בהסתדרות הכללית ולחתום על הצטרפותם להסתדרות הלאומית. כחלק מכך הנהלת שלמה ביטוח שוב שמה עצמה מעל לדין, ומנהליה הכניסו אתמול את עובדיהם אחד אחד לחדר, בו איימו עליהם כי אם לא יבטלו את חברותם בהסתדרות הכללית ויעברו ללאומית – יהיו בסכנת פיטורים. עוד נאמר לעובדים כי בעלי החברה לא רואה בעין יפה את מי שלא חותם ולא הרפו מהם עד שיחתמו על טפסי המעבר ללאומית. אחת המנהלות אף הציבה לעובדיה אולטימטום בן שעות ספורות לחתום על טפסי ההצטרפות והביטול.

בכתב הבקשה טוענת ההסתדרות כי עובדים מדווחים וחוששים שיפטרו אותם, כי "יעשו להם בלאגן" ובשל כך אין להם ברירה אלא לחתום. בין העדויות שהגיעו לידי ההסתדרות: "חתמו מלא כי איימו עליהם שהפרנסה שלהם בסכנה"; "את מודעת שמאיימים על עובדים שיפטרו אותם אם לא יחתמו??"; "יש מישהי שהולכת לחתום בגלל שיטת ההפחדה.. לא אמרו שיפטרו אבל ההבנה היא שאם לא תחתום יגרמו לה לרצות ללכת – במילים יפות"; "אמרו שהרגישו שאונסים אותן. הן יודעות שזה רע אבל לא השאירו להן ברירה. יותר מזה גרמו להם לנסות לשכנע אחרים".

בנוסף, הנהלת שלמה ביטוח מנעה מנציגי ההסתדרות הכללית – הארגון היציג של עובדי החברה, להיכנס למשרדיה, זאת בעוד שנציגי ההסתדרות הלאומית נכנסו ללא הפרעה. ההסתדרות פנתה שלשום להנהלת החברה בכתב בדרישה לחדול ממעשיה, אלא שהתנהלותה אף החמירה ולא נותרה בידי ההסתדרות ברירה אלא לפנות בבהילות לבית הדין בדרישה להגן על זכויות העובדים.

שופט בית הדין אורן שגב נעתר לבקשת ההסתדרות והחליט אמש לתת צו מיידי האוסר על שלמה לבצע כל פעולה שקשורה לפגיעה בחופש ההתארגנות של עובדיה, וזאת אף מבלי שזימן את הצדדים לדיון. בנוסף, נקבע דיון בין הצדדים שייערך ב-7.1.2020 בשעה 14:00.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il