TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LG משיקה מכשיר אוטומטי לגידול ירקות ביתי


LG
לגדל ירקות בריאים מהנוחות של סלון ביתכם

הגינון בשיטת טור (Column Gardening ) משלב טכנולוגיה מתקדמת המספקת תאורת LED, בקרת אקלים והשקיה אוטומטיים לצורך גידול ביתי של מזון בריא. המכשיר החדש יוצג לראשונה בתערוכת CES 2020. המארזים שיוצעו בשלב הראשון יכללו מגוון של 20 ירקות, לרבות חסה רומית ומגוון סוגים אחרים של חסה, ארגולה, עולש ובזיליקום.

חברת LG Electronics תחשוף בתערוכת CES 2020 מכשיר גינון פנים-ביתי – במהלך ראשון שלה בעולם הגינון הביתי. המכשיר המהפכני של LG משלב בקרת תאורה מתקדמת, בקרת טמפרטורה ומים, מארזי זרעים יעודיים ואפליקציה לניטור קצב הצמיחה, הכל על מנת לסייע למשתמשים לגדל ירקות בעלי ערך תזונתי גבוה בביתם הפרטי.

מכשיר הגינון הביתי של LG מאפשר גם למשתמשים חסרי כל ניסיון בחקלאות ובגינון ליהנות מתוצאות מצוינות, מזינות וטעימות. הוא מתוכנן לטובת מיליוני צרכנים בכל העולם, המעוניינים לדעת בדיוק מהיכן הגיע האוכל המונח על הצלחת שלהם. כך ניתן ליהנות מצמחי תיבול ומירקות טריים בגידול ביתי לאורך כל השנה – גם כאשר מתגוררים בלב העיר.


המכשיר החדש עושה שימוש במודולים גמישים, על מנת לחקות את תנאי הסביבה האופטימאליים המאפיינים מרחבי גידול חקלאי: הוא מבצע התאמה מדויקת של הטמפרטורה הפנימית, תוך התחשבות בשעה ביממה; תאורת LED, מערכת הזרמת אוויר, וניהול הזרמת מים מאפשרים לזרעים לצמוח במהירות. המערכת מסוגלת לטפל בעד 24 חבילות זרעים* במתכונת "הכל בחבילה אחת", המספיקות על מנת לספק למשפחה בת ארבע נפשות מגוון ארוחות בריאות ועשירות.

מעמדה המוביל של LG והידע המצטבר שלה בתחום מכשירי החשמל הביתיים ניכרים היטב במכשיר הגינון הביתי החדש. אחד מרכיבי המפתח במכשיר החדש היא טכנולוגיית אספקת המים ללא צורך בסחרור רצוף (non-circulating), המחלקת באופן שווה את כמות המים המדויקת הדרושה לכל צמח. טכנולוגיית הליבה הזאת מונעת התפתחות טחב וריחות לא נעימים, ומבטיחה סביבה נקיה שבה יכולים לצמוח עלים וירקות בריאים. אפליקציה יעודית מסייעת למשתמשים לנהל ולנטר את הצמחים שלהם, ומציעה הנחיות שימושיות בכל שלב לאורך הדרך, הכל על מנת להבטיח יבול מוצלח. מארזי הזרעים במתכונת "הכל בחבילה אחת", כוללים את הזרעים עצמם, אזוב כבול המתאים להנבטה וצמיחה בשילוב עם דשן, ומתוכננים לשתילה מיידית. המארזים שיוצעו בשלב הראשון יכללו מגוון של 20 ירקות, לרבות חסה רומית ומגוון סוגים אחרים של חסה, ארגולה, עולש ובזיליקום.

לדברי Song Dae-hyun, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של LG: "עם המספר העולה של צרכנים המקיימים אורח חיים צמחוני וטבעוני, חשוב היה לנו לתרום למגמה הזאת. מערכת הגינון הביתי הראשונה שלנו מייצגת תחום חדש לקבוצת מכשירי החשמל הביתיים של LG, ומאפשרת לצרכנים לאכול בריא יותר תוך שהם נהנים מחוויית הגידול של האוכל שלהם – במתכונת העולה בקנה אחד עם הגישה המנחה את LG, החותרת להפוך את החיים לטובים יותר".

מכשיר הגינון הביתי של LG יהיה זמין לתצוגה בתערוכת CES 2020 בתאריכים 7-10.1.20 בביתן מספר #11100 ב-Central Hall of the Las Vegas Convention Center. מוזמנים לעקוב אחר כל הפעילות של LG ב-CES ואחר ההכרזות השונות ברשתות החברתיות באמצעות ההאשטג #LGCES2020

*הקיבולת תלויה במגוון חבילות הזרעים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il